Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
Kvindelig turist fundet kvalt i Krabi
rinpoche

http://www.nation...rabi-beach

Krabi - A female tourist from Switzerland was found strangled on a beach in this southern province Thursday.

Police said the tourist was found dead on Noppharat Beach in Tambon Aonang of Muang district.

She was found lying down with the strap of her handbag tied around her neck.

She was identified as Edis Jungen, 30.

Police said she checked into the Andaman Sunset Hotel on Tuesday and checked out on Wednesday.

The Nation

sune
Det kan da godt undre en, at en sådan nyhed skal ud her, for jeg læste i dag at en dansker havde slået sin tidligere kæreste ihjel fordi han var jaloux. Den historie du kommer med er nu ændret, at vedkommende havde små mærker, så hvorfor skal Thailand være så negativt. Her bor trods alt mere end 60 mill mennesker, og ting sker.

Engang imellem kan det sgu godt været surt, at høre sure opstød, fordi det tilfældigvis sker herude. Det sker da over hele verden, åben dog øjnene og lev livet.

Det kan godt være jeg har taget fejl, men jeg mener ikke du bor herude, for så ville et sådant indlæg ikke fremkomme, for lad nu myndighederne få klarher over de faktuelle hændelser, så er der måske kød på dit indlægSad

xxxx
Sune eller hvem du nu er... du må selvfølgelig have dine lyserøde historier alt det du vil..

Men hvis du laver bare en meget lille undersøgelse på fakta... og sammen ligner Thailand og danmark..
for at modsvare Thailand, skal der så være et mord hver 3. dag i Danmark.
det skulle give sådan ca 120 på et år.
husker at have læst vi var under 50 sidste år.--

Alene i ægtefælle mord snakker vi om langt over 1000 pr år her. Dertil kommer alt det andet lort som alle der har Thai tv kan se og følge med i hver dag..
Og ikke mindst alle de mord / mord forsøg som skrives som noget andet........ Det er Thailand exspert i.

Ja det er en af de triste sider af et ellers dejligt land, men vi er sgu nød til at forholde os til fakta.

Suk Rak Ning
Jeg stikker snart af, jeg toer ikke at blive her mere.

Enten faar man Thailandsk boef, elllers saa faar man perlen..Frown
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

sune
Hvor er det dog surt, at fordi man er er kommet ind på denne side, ja så skal man hele tiden sammenlignes med andre, samtidig med at man nu pludselig er blevet lyserød. Hvad er der gang i. Har i startet en klub for mennesker der ikke kan lide Thailand, eller har i bare jeres egen problemer at slås med.

Det er da virkelig ved at være bemærkelsesværdigt , at man ikke har den mulighed at svare på et indlæg uden man skal sammenlignes med et eller andet.

Hvad har I gang i xxxxxxx og rinpoche. Jeg ville skamme mig, for der er trods alt mennesker herude der får livet til at fungere. Er det fordi man er jaloux, eller er jantefatter der er kommet til overfladen.

Jeg giver Suk ret. Der er noget der ikke stemmer.

xxxx
Det er da noget vrøvl Suk.. vi kan nu engang ikke lave om på fakta..

Ja ja jeg er oftest på når jeg kommenterer negative tråde, det er rigtig.. at nogen så vælger at tro at jeg udelukkende er negativ vedr Thailand.. det må skyldes man gerne vil generalisere, eller ikke kan lide at høre sandheden..

For jeg bor i thailand, fordi der på trods af lortet er gode sider ved Thailand. helt klart..
Der findes mennesker i Thailand, men der er huleme langt i mellem dem..

hvis man vil beholde glans billeddet af Thailand, så skal man sgu lade være med at bo her fast / forsøge at integrere sig og lære sproget.
Det er bestemt ikke bare os farang det går ud over.. Mange thaier er beskidte over for hinanden i en grad vi aldrig har mødt i dk.
så kan vi begynde at diskutere hvad det skyldes ja.. fattigdom, dovenskab etc etc.. Men det undskylder aldrig.. egoisme i en uhyggelig grad.

xxxx
sune skrev:
Hvor er det dog surt, at fordi man er er kommet ind på denne side, ja så skal man hele tiden sammenlignes med andre, samtidig med at man nu pludselig er blevet lyserød. Hvad er der gang i. Har i startet en klub for mennesker der ikke kan lide Thailand, eller har i bare jeres egen problemer at slås med.

Det er da virkelig ved at være bemærkelsesværdigt , at man ikke har den mulighed at svare på et indlæg uden man skal sammenlignes med et eller andet.

Hvad har I gang i xxxxxxx og rinpoche. Jeg ville skamme mig, for der er trods alt mennesker herude der får livet til at fungere. Er det fordi man er jaloux, eller er jantefatter der er kommet til overfladen.

Jeg giver Suk ret. Der er noget der ikke stemmer.

hæ hæ Sune.. jo vi kan da tage fejl, men så skyldes det bare at du har samme skrive stil bruger de samme floskler,,,som nævnte..
Det er næsten for tydelig, men under alle omstændigheder kan webmaster afgøre den sag.
I hvert fald næsten da, det afhænger jo lidt af om der huskes at bruge en fake IP hver gang..

chang
xxxx skrev:
Det er da noget vrøvl Suk.. vi kan nu engang ikke lave om på fakta..

Ja ja jeg er oftest på når jeg kommenterer negative tråde, det er rigtig.. at nogen så vælger at tro at jeg udelukkende er negativ vedr Thailand.. det må skyldes man gerne vil generalisere, eller ikke kan lide at høre sandheden..

For jeg bor i thailand, fordi der på trods af lortet er gode sider ved Thailand. helt klart..

hvis man vil beholde glans billeddet af Thailand, så skal man sgu lade være med at bo her fast / forsøge at integrere sig og lære sproget.
Det er bestemt ikke bare os farang det går ud over.. Mange thaier er beskidte over for hinanden i en grad vi aldrig har mødt i dk.
så kan vi begynde at diskutere hvad det skyldes ja.. fattigdom, dovenskab etc etc.. Men det undskylder aldrig.. egoisme i en uhyggelig grad.

hørt hørt!!!! desværeFrown
Men have only 2 emotional states, hungry and horny.. So ladies, if you see me without an erection, make me a sandwich.

sune
Nu er bunden da vist nået. Fordi jeg minder om en du ikke kan lide, ja så skal jeg absolut sættes i hartkorn med vedkommende. Hvis jeg skriver som vedkommende du ikke kunne lide gør. Ja så kan jeg jo ikke gøre noget ved det XXXXXXXXXXXXXXXXXXX, eller hvad du ellers hedder.

Jeg tror psykologisk rådgivning eller venne hjælp ville være på sin plads, for der er åbenbart noget du har lyst til at forklare alle, at du alene ved.

Det er da for sygt dette her. Jeg forstår det bare ikke. Hvis du har så meget mod Thailand, hvorfor pokker er du her så. Pak da din kuffert og tag hjem til sikkerhed i det så dejlige Danmark, andet er der vel ikke i det.

Hvis det er det økonomiske der plager dig, hvad så. Det er der mange der har været igennem i Danmark. Der var ingen der hjalp dem, da kæresten, konen eller andet tog røven på dem. Det samme herude i Thailand, så hvad piber du over, ud over at du mistænkeliggøre andre mennesker.

Dette er bare for sygt. Find dog et liv du kan styre og måske kan lære at holde af.

Frank
xxxx skrev:
Sune eller hvem du nu er... du må selvfølgelig have dine lyserøde historier alt det du vil..

Men hvis du laver bare en meget lille undersøgelse på fakta... og sammen ligner Thailand og danmark..
for at modsvare Thailand, skal der så være et mord hver 3. dag i Danmark.
det skulle give sådan ca 120 på et år.
husker at have læst vi var under 50 sidste år.--

Alene i ægtefælle mord snakker vi om langt over 1000 pr år her. Dertil kommer alt det andet lort som alle der har Thai tv kan se og følge med i hver dag..
Og ikke mindst alle de mord / mord forsøg som skrives som noget andet........ Det er Thailand exspert i.

Ja det er en af de triste sider af et ellers dejligt land, men vi er sgu nød til at forholde os til fakta.

Komplet uforståelig analyse.

Men ellers synes jeg det er en relevant nyhed.

Desuden sætter historien tidligere fremsatte påstande om, at den slags historier nedtones af medierne, til at fremstå i deres rette lys: Det rene nonsens. Smile

sank
? ? Kan den Kvinde være hende der har skudt Elefanten ? Så ok. Og at mord statistikken er så dårlig i DK er fordi kommunerne aldrig har fået etableret de aftenkurser i skydning for Rokkere og Indvandre Sad

jeg tror xxxx er.Grin

http://www.nielse...?lookup=29

swed
xxxx skrev:

Du må bo meget langt ude på landetGrin

Suk Rak Ning
Suk Rak Ning skrev:
Jeg stikker snart af, jeg toer ikke at blive her mere.

Enten faar man Thailandsk boef, elllers saa faar man perlen..Frown

Det var en daarlig joke, Ning og jeg har det som 2 blommer i samme aeg.

xxxx
he he Suk.. godt ord igen..

Sune.. hvem hulen har bildt dig ind jeg ikke kan lide Manse... Jeg kan så sige dig vedkommende er en løgnhals, jeg kender ikke manse så har ingen grund til ikke at kunne lide ham. Vi er ikke altid enige her på nettet, men det berettiger da ikke dit vås.
resten af dit skribleri, jeg ved ikke hvem du er og hvor fra du tror at vide noget om mig...

Hvem jeg er.
ja der kan jo være nogle nye her som ikke er helt med, men det har jeg aldrig lige siden starten af DTW lagt skjul på.
Så det må i da gerne skrive om.. Grunden til der står xxxx er at på et tidspunkt gad jeg ikke deltage mere og ændrede le-si til xxxx, men kan ikke lave det om igen, så der står kun leif under alle mine indlæg.

Swed.. ja ja den kunne jo tolkes på flere måder det er rigtig, men det skal forstås, som mennesker der minder om det vi kender fra vores del af verden..
Så det er såmænd ikke fordi jeg har boet meget langt ude, før 500 m fra by centrum og nu midt i en by.... på landet ja, før central Th, nu Isan.
Næh vi kan ikke forvente Thaier er som danskere, men nogle få har trods alt indset at verden forandres og fremskridt ikke altid er af de dårlige.

JackH
Er det hvad en trist nyhed om en kvindes død skal medføre?

Ævl og kævl, dårlige jokes, ballade og p!s og papir!

Hvad betyder "thailandsk bøf eller også får man perlen"? "2 blommer i et æg"? Er man da gået fuldstændig fra forstanden i NK? Mage til sludder har jeg dog aldrig set, læst eller hørt...Er det et specielt kodesprog i har oppe nordpå?

Selvoptagede egotrippere er i alle til hobe, skam få jer!!!Angry

JackH

Frank
JackH skrev:

Hvad betyder "thailandsk bøf eller også får man perlen"? "2 blommer i et æg"? Er man da gået fuldstændig fra forstanden i NK? Mage til sludder har jeg dog aldrig set, læst eller hørt...Er det et specielt kodesprog i har oppe nordpå?

JackH

Jeg troede dog, at du læste dine indlæg inden du gemte dem.

Men tragisk har du da ret i, at det er.

rinpoche
sune skrev:
Det kan da godt undre en, at en sådan nyhed skal ud her, for jeg læste i dag at en dansker havde slået sin tidligere kæreste ihjel fordi han var jaloux. Den historie du kommer med er nu ændret, at vedkommende havde små mærker, så hvorfor skal Thailand være så negativt. Her bor trods alt mere end 60 mill mennesker, og ting sker.

Engang imellem kan det sgu godt været surt, at høre sure opstød, fordi det tilfældigvis sker herude. Det sker da over hele verden, åben dog øjnene og lev livet.
(

I det øjeblik du opretter dit eget forum, står det dig frit for at censurere det som du har lyst.

Nu hedder dette forum: News (english) og sidst jeg loggede på, hed denne site: dtw.
Hvilket gør denne nyhed relevant. Og iøvrigt er jeg fuldstændig indifferent mht. hvad du mener om den sag, og det er for at sige det meget diplomatisk.
Sure opstød? Hør nu her "Sune", det er nyhedsformidling, leveret direkte fra hestens mund (som de foreligger i skrivende stund) uden forsøg på omskrivninger, kommentarer etc. fra undertegnedes hånd. Du har et meget lemfældigt forhold til semantik.

Men jeg kan forstå, at du er modstander af nyhedsformidling?
Det er ovenud muligt, at der i takt med efterforskningen fremkommer nye oplysninger som du også er inde på. Jamen, så post da disse.

Det kan godt være jeg har taget fejl, men jeg mener ikke du bor herude, for så ville et sådant indlæg ikke fremkomme

HVAD snakker du om? Er det at bo i Thailand ensbetydende med at man skulle lide af strudsesyndromet?
Det er der vist adskillige andre dtw medlemmer bosiddende i Thailand, der kan modbevise.

Jeg foreslår, at du tager dine indvendinger omkring nyheder omhandlende Thailand, der eventuelt kunne have negativ karakter til denne sites webmaster, således at han kan luge ud i alt det der falder dig for brystet under afsnittet: Nyheder.

PS. Og ligegyldigt omstændighederne, så er det tragisk. RIP.
Redigeret af rinpoche d. 08/05-2009 21:08

bagerbager
det er da altid trist når nogen dør af en unaturlig årsag. at skrive om det her på siden er både oplysende og en lille vink med en vognstang om at uanset hvor skal man passe på sig selv. jeg der kommer på ferie i thailand kan altid bruge sådanne oplysninger positivt

Suk Rak Ning
JackH skrev:

JackH

Har overvejet at formulere mig saa selv du kan forstaa hvad jeg mener, men jeg har paa fornemelsen at det bliver for kompliceret, saa proev at gaette dig lidt frem.

Om vi i NK er gaaet fra forstanden.........hmmm........Maaske lidt

Selvfoelgelig er det trist naar nogen doer...

Spring til debat: