Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » Information (English)
 Udskriv debat
THAI FESTIVAL 29 juni 2008
Royal Thai Embassy,Norgsmindevej 18,2900 Hellerup,Copenhagen,Denmark

In celebration of 150th Anniversary of Diplomatic Relations between the Kingdom of Denmark and the Kingdom of Thailand, the Royal Thai Embassy in Copenhagen in cooperation with Thai International Airways, Tourism Authority of Thailand, Office of Commercial Affairs in Copenhagen, Thailand Board of Investment in Frankfurt, Office of Agricultural Affairs in Brussels and Thai-Danish Association will jointly organize “Thai Festival”, a Thai cultural event on Sunday 29th June 2008 at City Hall Square between 11.00 – 19.00 hrs.

The event comprises a variety of activities and Thai cultural performance. Participants will taste authentic Thai food and exotic Thai fruits. If you love Thai food but do not know how to cook it, you can experience the demonstrations of cooking various dishes of Thai food. However, if you are not fond of cooking but love Thai food, you can taste Thai food from all

11.00 hrs. - Opening Ceremony
11.20 hrs. - Thai Classical performance

12.00 hrs. - Demonstration of Thai food Thai Classical Music
regions of Thailand from the stalls of Thai restaurants in Copenhagen at reasonable price. We will offer Thai fruits for you to taste. After savoring the relish of Thai food and fruits, you might like to try Thai herbal drinks made from fresh Thai herbs such as longan juice, roselle juice, lemongrass juice or you might like to try Thai Singha beer.

You can also enjoy the demonstrations of carving vegetables and fruits and try your hand on carving vegetables and fruits taught by a professional chef.

Other activities embrace Thai cultural performances, Thai classical dances and Thai classical music.

You can also buy some Thai handicrafts made from Thailand.

Should you wish to travel to Thailand, there will be booths of Tourism Authority of Thailand and Thai International Airways. If you are interested in doing business and investment in Thailand, Office of Commercial Affairs and Thailand Board of Investment can give you related information.

No admission fee. We look forward to welcoming you there!

Love Thai food but do not know how to prepare it, then visit “Thai Festival” to experience Thai cuisine from each region of Thailand and exotic Thai fruits. Enjoy of demonstrations of various Thai art forms of cooking and carving vegetables and fruits including a variety of cultural performance. Thai handicrafts will be displayed.

13.00 hrs. - Demonstration of vegetables and fruits carving

14.00 hrs. - Thai Classical performance

15.00 hrs. - Demonstration of Thai food

16.00 hrs. - Contest of Thai-style dress/singing or fruits carving

17.00 hrs. - Demonstration of vegetables and fruits carving

18.00 hrs. - Thai Classical performance

19.00 hrs. - End of the event

http://www.thaiem...al_eng.htm

bamsen
Redigeret af d. 14/06-2008 23:21

Bubbu
Håber vejret bliver fantastisk den dag Wink
Glæder mig enormt Wink

ja lad os håbe vejret er med,

jeg glæder mig også til at komme derind og hygge migGrin

bamsen

kylling
Jeg har fridag den 29 så hvis vejret bliver godt kommer vi også, så jeg vil regne med at jeg kan genkende BAMSEN.

Det kunne være hyggeligtCoolCoolCool

Davs
Ja måske jeg gemmer mig ved en madbod Grin
eller kigger efter en cola zero et sted.

bamsen

kylling
De der cola zero, regner du med at blive slank af dem,medens du står ved madbodenGrinGrin

kylling du skal nok skynde dig og komme før bamse hvis du skal have noget at spise GrinGrin
Redigeret af d. 15/06-2008 15:46

kylling skrev:
De der cola zero, regner du med at blive slank af dem,medens du står ved madbodenGrinGrin

Nej man bliver da ikke slank af cola zero.
de smager bare dødgodt.i stedet for det øl sjask BVARDGrin

bamsen

msr - Martin Rasmussen
Hej ALLE

Os fra søndagsskolen mødes i vores lokaler, hvorefter vi samlet smutter op på Rådhuspladsen i samlet flok..
Alle er velkomne i Nørregade ved sushi restauranten..

Mvh

MSR og M.Due og eleverne....GrinGrin

P.S.. Tidspunktet er ikke fastlagt endnu.. men kommer en af de nærmeste dage.

http://www.winepusher.dk
msr - Martin Rasmussen
FYI

Afgang mod rådhuspladsen fra Nørregade kl. 12.00 på Søndag

Vel mødt

PfftPfftPfftCoolCoolGrinGrin

http://www.winepusher.dk
phitsanulok
VI kigger også ind :-)

Måske webmaster os kigger forbi?

Husk at tage en masse billeder til dtw allesammen :-)
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
msr skrev:
FYI

Afgang mod rådhuspladsen fra Nørregade kl. 12.00 på Søndag

Vel mødt

PfftPfftPfftCoolCoolGrinGrin

Ok
så skal i ikke ind og se the Opening Ceremony Grin

Det håber jeg vi når at komme ind og se.
så vi skal tidligt afsted.
Bare vi når at få morgenkaffe.GrinGrinGrin

Selvfølgelig kommer webmaster da ind på rådhuspladsen
Det vil han da ikke gå glip af.
Han snupper en fridag og kommer og hilser på.
Det er jeg helt sikker på. GrinGrinGrinGrin

festbamsen
Redigeret af d. 25/06-2008 08:31

ebeth
Det engelske dagsprogram tråden starter med, er det virkelig et officielt dokument udsendt af ambassaden?

ebeth skrev:
Det engelske dagsprogram tråden starter med, er det virkelig et officielt dokument udsendt af ambassaden?

Davs Ebeth
Nej da det er bare noget jeg har fundet på.

bamsen

Webmaster
bamsen skrev:
Selvfølgelig kommer webmaster da ind på rådhuspladsen
Det vil han da ikke gå glip af.
Han snupper en fridag og kommer og hilser på.
Det er jeg helt sikker på. GrinGrinGrinGrin

festbamsen
Desværre, er på arbejde hele weekenden så det er ikke muligt.

Men det lyder da til at blive en hyggelig dag både med det på Rådshuspladsen og ikke mindst med at flere vil mødes på forhånd i Søndagsskolen.

Håber at I der møder frem får en rigtigt god og hyggelig dag :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster
ebeth skrev:
Ser ud til at programmet i det første indlæg stemmer meget godt overens med dette:

http://www.thaiem...ro_eng.htm

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Thongthai
Ja vi må håbe vejret holder.Kanum skal der købes til den søde tand.

jeg håber at møde nogen af jer på søndag
og vejret har bare at blive godt ingen regn takCool

Davs Musling

Ja det er bare svært at se hvem der er fra dtw
men jeg er sikker på at der kommer en del herfra derind og hygger sig
mig og konen kommer også derind.

bamsen

bamsen er nem at kende Smile og medmindre jeg bliver baberet er jeg ham der går rundt og ligner en huleboer

Spring til debat: