Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Browser problem
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 01/03-2008 13:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Hejsa alle Jeg har downloadet Firefox og afinstalleret den igen, men har så fået et problem med min netbank. Firefox har smidt nogle rester af sig selv som ligger på min PC. Resultat når jeg tjekker min PC fortæller den at jeg kører med Firefox 2.0.0 stadigvæk, selvom jeg kører med EI 7.0 Derfor kan jeg ikke bruge min netbank, da den bare videresender mig til en anden side. Så er der en klog person som kan fortælle mig hvordan jeg får renset/ fjernet disse rester af firefox? |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/03-2008 13:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det lyder sgu da underligt goldwing, men jeg ved ikke der er et program der hedder regcleaner det kan være det kan fjerne det. Ellers må du ind i fjern programmer og se om der ikke skulle være noget tilbage. Ps du kunne også installere firefox igen også have begge browsere, det har jeg da og det fungere fint, for det eneste jeg bruger ei til er når jeg skal bruge min netbank. Redigeret af d. 01/03-2008 13:29 |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 01/03-2008 13:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
du har ikke fået det hele væk. for at få det hele væk skal du klikke på start og så kør, og skrive regedit, men her må man ikke gøre noget forkert. ligeledes kan du hente ccleaner. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 01/03-2008 14:28
|
|
Opdatering: Med hjælp fra JPO har jeg været igennem regedit og ccleaner, men desværre hjelp ingen af delene. Måske det vil hjælpe at install. firefox igen og have begge browsere Den prøver jeg nok lige senere Tak for hjælpen jpo |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 01/03-2008 16:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
Goldwing prøv denne her http://onecare.li...efault.htm Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
|
Lagt på d. 01/03-2008 17:08
|
|
tror mere at fejlen er at internet explorer ikke er din standard webbrowser. højreklik på internet explorer tegnet på skrivebordet. vælg programmer og tryk på "benyt som standard" mvh thordk ![]() |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 01/03-2008 17:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
jpo skrev: du har ikke fået det hele væk. for at få det hele væk skal du klikke på start og så kør, og skrive regedit, men her må man ikke gøre noget forkert. ligeledes kan du hente ccleaner. efter du har skrevet regedit, klikker du på rediger, derefter på find næste, skriv firefox og derefter søg, slet hvad der kommer frem. derefter kør ccleaner.com og husk til sidst at køre en diskoprydning genstart og jeg tror du kan komme i banken igen |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/03-2008 17:16
|
|
Hejsa thor Jeg tror nu ikke det er der problemmet er for min firefox står som standard og jeg har ingen problemmer med at bruge min netbank på ei
Redigeret af d. 01/03-2008 17:20 |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 01/03-2008 17:38
|
|
thordk skrev: tror mere at fejlen er at internet explorer ikke er din standard webbrowser. højreklik på internet explorer tegnet på skrivebordet. vælg programmer og tryk på "benyt som standard" mvh thordk ![]() Hejsa Når jeg følger dit råd, og højreklikker på EI icon på skrivebordet, så finder jeg ikke mulighed for at vælge programmer? |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 01/03-2008 17:41
|
|
[quote efter du har skrevet regedit, klikker du på rediger, derefter på find næste, skriv firefox og derefter søg, slet hvad der kommer frem. derefter kør ccleaner.com og husk til sidst at køre en diskoprydning genstart og jeg tror du kan komme i banken igen[/quote] Har også været igennem din anvisning, men desværre fand den ingen filer med navnet firefox Fandt et par stykker med mozilla og disse har jeg slettet. Men men, intet hjalp Mystisk for når jeg bruger Danske Banks tjek af min PC, så fortæller den at jeg bruger EI Men et andet sted fortæller den mig at jeg bruger firefox 2.0.0 Når jeg tjrkker min PC inde på CCLEANER, ja så fortæller den mig også at jeg bruger firefox 2.0.0 Så på en eller anden måde er jeg sikker på at når jeg logger på Danske Bank og trykker på logon, ja så bliver min browser sat til firefox, og derfor smides jeg til en anden side. Vil da lige fortælle at jeg sagtens kan logge på min bank fra min Stationær PC Jeg har talt med 2 medarbejdere inde fra banken, men de kunne heller ikke finde min fejl. Men foreløbig mange tak for jeres hjælp. Redigeret af goldwing d. 01/03-2008 17:46 |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 01/03-2008 17:43
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
http://www.tweakn...eaner.html Prøv og hent her dr.dem |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 01/03-2008 18:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
det var pokkers, det ser ud som en større opgave, har du prøvet at lave en systemgendannelse? evt. gå tilbage da din netbank virkede. kommer lige i tanke om et lille program der hedder hijackthis.com det har jeg brugt mange gange med stor succes. hvis ikke det hjælper kan du få hjælp hos spywarefri.dk som er meget hjælpsomme Redigeret af kvindemin d. 01/03-2008 18:13 |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 01/03-2008 19:17
|
|
kvindemin skrev: det var pokkers, det ser ud som en større opgave, har du prøvet at lave en systemgendannelse? evt. gå tilbage da din netbank virkede. kommer lige i tanke om et lille program der hedder hijackthis.com det har jeg brugt mange gange med stor succes. hvis ikke det hjælper kan du få hjælp hos spywarefri.dk som er meget hjælpsomme Systemgendannelse er prøvet og der var intet at hente. Har også prøvet dit forslag med hijacktis...... ingen spyware Ender nok med den sidste og triste ting, nemlig at formatere.... føj |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 01/03-2008 19:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
En formatering sletter ikke alt på harddisken men det kan du gøre med f disk eller slette partition og oprette igen og alt dette kan du gøre med en XP skive når du nu skal gøre det måske Eller prøv og kører den Regcleaner jeg lagde højre oppe dr.dem Redigeret af dr_dem d. 01/03-2008 20:00 |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/03-2008 19:59
|
|
hej goldwing... rolig rolig ingen geninstallation... hvad explorer version korer du med ? 7.0 eller.. start explorer op og valg funktioner og funktioner og internet instillinger, der har du mulighed for at satte explorer som standard. mvh thordk |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 01/03-2008 20:12
|
|
dr_dem skrev: En formatering sletter ikke alt på harddisken men det kan du gøre med f disk eller slette partition og oprette igen og alt dette kan du gøre med en XP skive når du nu skal gøre det måske Eller prøv og kører den Regcleaner jeg lagde højre oppe dr.dem Regcleaner er kørt og den fandt intet..... desværre |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 01/03-2008 20:14
|
|
thordk skrev: hej goldwing... rolig rolig ingen geninstallation... hvad explorer version korer du med ? 7.0 eller.. start explorer op og valg funktioner og funktioner og internet instillinger, der har du mulighed for at satte explorer som standard. mvh thordk kører ei 7.0 ei står som standart derinde.... |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/03-2008 20:58
|
|
hmm... lyder mystisk... har du installeret firefox igen ? mvh thordk |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 01/03-2008 21:01
|
|
thordk skrev: hmm... lyder mystisk... har du installeret firefox igen ? mvh thordk det har jeg også prøvet uden held..... har vist snart været alt igennem |
|
|
|
| janandersen |
Lagt på d. 01/03-2008 21:11
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
Hej Hvis du prøver ccleaner.og vil fjerne noget så husk lige at fjerne fluebenet og så kør clean. men ellers gå ind på Den Danske Bank og så kik ind under det der hedder indstillinger .og prøv den der hedde.. Danske Bank anbefaler disse indstillinger i din browser. mvh jan |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.