Se indlæg|
rygeforbud fra 11 febuar
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 01/02-2008 11:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
![]() ja så nåede det også til Thailand.![]() ![]() Smoking Ban in bars and other entertainment venues from 11th February. link. http://www.pattay...01_51.html http://uk.reuters...11?sp=true MVH: kent
Redigeret af on og kent d. 01/02-2008 11:55 |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 01/02-2008 12:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Ja det manglede bare at thailand også hoppede med på den vogn, der er snart ingen steder vi må få lov at nyde en smøg sammen med en pilsner, jeg syntes nu godt nok de 2 ting hænger sammen, det tror jeg mange vil give en ret i, men mund ikke også thailænder kan finde ud af at komme uden om den lov, i de små bar, nu læste jeg ikke det hele men tror da de finde ud af et eller andet, vi er for unge til at holde op med det rygning endnu![]() ![]() ![]()
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 01/02-2008 12:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
Sikke dog en dejlig nyhed
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/02-2008 12:14
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Berg skrev: Sikke dog en dejlig nyhed ![]() Enig berg, så kan man endelig komme et sted uden at blive ufrivilligt forpestet. ![]() ![]() ![]() Nej ok det mener jeg ikke det er da synd for rygerne de ikke kan forpeste ikke rygere ![]() ![]() ![]() Ubon du må til og blive voksen, og holde op med det der pjat ![]() ![]() Ps Jeg tvivler sgu bare på det bliver overholdt desværre ![]()
Redigeret af d. 01/02-2008 12:16 |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 01/02-2008 12:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Nååå det mener du Hr. Berg, ja det vil jo nok også være godt for os ryger hvis man ellers kunne holde op med de smøger, det er jo lige det at tage den tur det har jeg prøvet flere gange men det er ikke så let men jeg er da kommet godt ned, fra 60 om dagen til 15-20 stk nogle dage mindre alt efter hvad jeg laver. Vi bliver jo nok også nød til at gøre noget for at rede luft laget eller hvad de nu kalder det ![]() Men ser vi på det rygeforbud her hjemme, så er det ikke alle der over holder det forbud, men det kommer de nok til når tilsynet kommer på besøg. God Weekend
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 01/02-2008 12:25
|
|
Jeg vil mene det kun er et spørgsmål om vilje styrke om du kan stoppe med at ryge eller ej, har selv røget 20 smøger om dagen + en masse joints (hash) oveni, men er idag røgfri. Som du selv skriver så har du jo allerede taget det første skridt på vejen mod at blive røgfri ved at skære dit forbrug ned fra 60 til 15-20 stk om dagen, håber da for dig at du en dag stopper helt, det fortjener både din krop og dine omgivelser
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 01/02-2008 12:32
|
|
nu skal i ikke glæde jer for tideligt. har lige læst flere andre steder at det først gælder fra 17 febuar. så koldt vand i blodet. ![]() ![]() ![]() ![]() kent |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 01/02-2008 12:36
|
|
korrekt on og kent, på reuters thailand står der også fra den 17.februar
|
|
|
|
Lagt på d. 01/02-2008 13:06
|
|
øv hvorfor ikke allerede i dag det kan sgu da ikke gå hurtig nok. men pyt så kan jeg da trøste mig med der er et stykke tid til jeg skal til thailand ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 01/02-2008 13:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
men hvor kommer forbuddet til at gælde ? Reuter's citeres således: Thailand will extend its ban on smoking to air-conditioned bars and offices and outdoor markets. |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/02-2008 13:43
|
|
Berg skrev: Sikke dog en dejlig nyhed ![]() Ja det var da en pragtfuld nyhed Så må alle narkomanerne ud på gaden ![]() bamsen |
|
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 01/02-2008 13:49
|
|
bamsen skrev: [ Ja det var da en pragtfuld nyhed Så må alle narkomanerne ud på gaden ![]() bamsen og det næste bliver vel ølhundene. så bliver du meget ensom når du sidder og får din cola ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kent |
|
|
|
| iaadk |
Lagt på d. 01/02-2008 15:36
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
hej hvad med vandpipe...der findes mange steder som bar or restauranter med ryger vand pipe..blive det også forbud... |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 01/02-2008 15:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Vandpibe er faktisk meget farligt, da det kan give vand i lungerne ogsaa selv om det maaske bare er en Chilli man siddder og koger paa. Ryger dog ikke selv vandpibe, da den fylder for meget i skjortelommen.......Tvivler dog staerk paa, at det rygeforbud kommer til at holde stik. Redigeret af Suk Rak Ning d. 01/02-2008 15:54 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 01/02-2008 15:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Det er nemt at holde op med det pjat rygning. Efter at have røget 40 - 50 smøjer om dagen i 50 år holdt jeg op fra den ene dag til den anden. ? opskrift få en tæt på og alvorlig blodprop så er den hjemme. Har lige været i Vietnam der pulser de løs overalt. Mvh |
|
|
|
| hamster01 |
Lagt på d. 01/02-2008 16:35
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
der er også ryger der viser hensyn til ikke ryger, skær i ikke alle over samme kam ![]() |
|
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 01/02-2008 17:27
|
|
laodenmark skrev: men hvor kommer forbuddet til at gælde ? Reuter's citeres således: Thailand will extend its ban on smoking to air-conditioned bars and offices and outdoor markets. jeg tror det bliver noget makværk. hvis reuter´s citerer korrekt. En hel del steder vil jo nok starte med at fjerne aircon. osv. osv. ![]() ![]() kent |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 01/02-2008 17:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
For 25 år siden holdt jeg op med at ryge, det var da ok, jeg tog 5 kg. på, dem har jeg stadigevæk at slæbe på. det er også ok, men jeg mener at summen af laster er lige, holder man op med at ryge, så spiser og drikker man lidt mere, og det er også ok.![]() hilsen kanut MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 01/02-2008 20:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
kanut du er heldig, jeg tog ca 30 kg på da jeg stopede for knap to år siden, så er bare det om de ekstra kg ikke er ligeså farlig som at ryge. Men jeg ved at det er svære at smide dem, en smøgerne. |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 01/02-2008 21:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
ja ja det er thailand fuck det har du penge må har du ingen må du ikke welcome to the land of smiles |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.