Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Tørlægning i Thailand
|
|
| Boes |
Lagt på d. 13/12-2007 04:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Med anledning af valget vil der ikke blive solgt alkohol, øl, vin fra den 14/12 kl 18 - 16/12 midnat og den 22/12 kl 18 - 23/12 midnat. Forbudet gælder hele Thailand og expats, turister, thaier. Thailand ER fantastisk ! ![]()
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 13/12-2007 05:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Man kan altid købe det alligevel. Får det bare i en papirspose..
Michael B Kristensen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2007 05:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det kan godt vaere at det bare er mig... men er det et reelt problem at Thailand er toerlagt i 2 x 36 timer ???? Jeg ville mene at problemet ligger hos de der ikke kan undvaere alkohol i de tidsrum ???? Men det ER nok bare mig... . |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 13/12-2007 05:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Hvis i kender bare lidt til Thailand saa ved i da det ALDRIG vil blive torlagt Leo
|
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 13/12-2007 06:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Og gå bare på værtshus, der er garanteret en åbning et sted...........men det er muligt at øllerne skal drikkes af et kaffekrus, så politiet ikke ser glasset.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 13/12-2007 07:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Alkohol forbud ![]() ![]() ![]() Det finder thaierne sig ikke i. Og de skal nok benytte lejligheden til at drikke en masse oel, spy og whiskey. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 13/12-2007 09:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Vi sidder altid med kaffekrus og drikker vores øl når de laver det trick der - Det er sjovt at se på, for som om der sidder 20 mennesker på en restaurant og drikker - kaffe?
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/12-2007 12:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Man maa nok hellere hamstre en 10 bakker, bare for at vaere paa den sikre side. , der skulle jo noedigt gaa " Tyrker " i den........
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 13/12-2007 13:15
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
hæhæ Ja, Thai logik.. for hva hjælper det....... Ikke en ski. Man kan altid købe og ellers kan de nu nok finde ud af at købe en flaske lao Khao ekstra. Præcis som når man til Diverse Thetsabahn fester her ikke kan / må sælge - købe Lao khao.. Så bliver det bare solgt i en plastik pose med sugerør, eller i tomme Red Bull flasker.. ( =1 gak ) yes det hedder 1 gak.. ikke at misforstå med det Danske ord .. gak... Og politiet / civil vagterne er bestemt ikke ædru efter festen....... Vi har lige haft kongens fødselsdags fest.. det holdt helt til kl. 23.30 i år inden nogen begyndte at skyde.... ![]() men så var pladsen også tom i løbet af få minutter... |
|
|
|
| madsen1967 |
Lagt på d. 13/12-2007 13:32
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
Os som er hernede ved jo godt at vi kan få alt det vi ønsker så det går nok
Michael Madsen
|
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 13/12-2007 15:07
|
|
madsen1967 skrev: Os som er hernede ved jo godt at vi kan få alt det vi ønsker så det går nok ![]() Ja-ja - men officelt er det sådan. Aprospos Le.si 's kommentar : de begynder at skyde ? Hvor befinder du dig Le-si? Faker du eller ? Der er meget dramatik omkring netop dig. . . . "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 13/12-2007 15:17
|
|
Jo-men der er lidt trist for os som lever af at sælge - ikk' kan i måske forstå. Midt i højsæsonen og så bliver vi tvunget til at lukke 5 dage. ^?)%ZX2-hitt ![]() ![]()
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 13/12-2007 16:26
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Boes skrev: Ja-ja - men officelt er det sådan. Aprospos Le.si 's kommentar : de begynder at skyde ? Hvor befinder du dig Le-si? Faker du eller ? Der er meget dramatik omkring netop dig. . . . Kære Boes.. du læser åbenbart DTW med en halv vind.... det kan vist ikke være ret mange der ikke ved jeg bor i Lopburi...... Og nej det er desværre ikke noget pis jeg fyrer af.. sidste år holdt Thetsabahn slet ingen af de officielle festligheder pga af ballade og skyderi....... De har så genoptaget det i år og det gik godt lige til d. 5 - 12 Der blev åbnet en beer bar næsten nabo til for 1 uge siden og de har allerede haft det første store slagsmål mellem kunderne.. Om der er meget ballade i Lopburi / Khoktum.. næh du kan jo bare læse Luc. tråd.. alle kender til lortet...... Men indrømmet Lopburi er Narko område med dertil hørende ballade. Nogen steder kan være bedre end andre.. det ved jeg godt.. men ikke så meget endda...... sidste nyt sladder vedr. min ex-kone./narko Mænd er dumme...... alle ved hun sælger/bruger det lort til narko... hendes kæreste ja han er ikke bedre, men præcis som med hendes eks Thai-mand, så klarer hun frisag og han ryger i spjældet....... Alt for det dumme hul mellem benene, for de fleste betjente er jo mænd og de største narko dealere er politiet / Gamnan... hendes eks mand fik 20 år hun fik 6 mdr i militær lejr... hvad hendes nye kæreste får, jeg ved det ikke endnu, men hun går fri igen igen. Ok det er så måske ikke et specielt thai problem, for alle steder i verden er der mænd som ligger på knæ for hullet. Også i DK.. |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/02-2008 09:53
|
|
Gab!!! Endnu en weekend, hvor BKK's natteliv er lukket. Hvilken valg er det saa denne weekend? dsd |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/02-2008 10:04
|
|
Jamen dsd så er det jo godt man er i dk der kan man købe alle de øl man vil selv chang og singha beer, men forsat god ferie i det tørlagte bkk.![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/02-2008 10:19
|
|
hejsa John Det er ikke noget problem at skaffe sig alkohol her i LOS, men festen er sq kedelig naar man skal drikke af en kaffekop ogsaa staa paa gaden for at faa sig en smoeg Men Jeg overlever vel nok, men kedeligt er det sq. dsd |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 23/02-2008 10:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Man kunne jo ogsaa bare drikke et par Cola'er.....Ikke ?
![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/02-2008 10:58
|
|
deepseadivers skrev: hejsa John Det er ikke noget problem at skaffe sig alkohol her i LOS, men festen er sq kedelig naar man skal drikke af en kaffekop ogsaa staa paa gaden for at faa sig en smoeg Men Jeg overlever vel nok, men kedeligt er det sq. dsd ja jeg kan godt huske det fra sidst og jeg synes også det var kedeligt at drikke øl i en kaffekop, og jeg kan godt synes det er synd for jer. Meeeen i har sgu godt af at skulle ryge udenfor hæ hæ sorry jeg kunne ikke lade være. ![]() ![]() Ps men hvad sker der siden der er forbud mod at drikke alkohol? Redigeret af d. 23/02-2008 11:00 |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 23/02-2008 11:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
Der var Buddha dag Torsdag Valg Fredag til søndag Hvilket vil sige 4 dage Og gud hjælpe mig de gør det også næste Fredag og Lørdag Hilsen Cesse |
|
|
|
| Torbusa |
Lagt på d. 23/02-2008 13:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 101 |
Og glæd jer , sundhedsministeren har bebudet at han vil udvide forbudet til alle helligdage/budddadage, med henvisning til det store alkoholproblem, det vil næppe hjælpe, de indfødte drikke jo risbrændevinen, den hjemmelavede, smager nu ret godt, det vil ihvertfald ikke hjælpe på turismen, turisterne vil nok klage over ikke at kunne nyde vin eller en øl til maden, jeg kiggede lige på en thai kalender, der var 46 dage markeret men om det var helligdage kunne jeg ikke lige tyde. Nu ikke et problem for mig, drikker kun nonalcoholic, grundet nogle piller der ikke går sammen med alkohol. tm |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.