Se indlæg
 Udskriv debat
en sjov historie som jeg selv kan grine af nu
kungjik
som så mange andre havde jeg også forelsket mig i en thai pige jeg tog flere gange til thailand for at være sammen med hende vi besluttede at hun skulle med til danmark på turist visum

jeg satte alt i gang vedr. visum men så skete det jeg sendte penge til hende så hun kunne gå på ambasaden hun havde tid og alt

jeg fik så en besked fra hende at hun havde taget 1 uges ferie fra sit arbejde og havde ingen kontakt med hende i den uge

ugen efter den dag hvor hun skulle have mødt op på ambasaden fik jeg så en sms fra hende at hun ingen penge havde mere

jeg ved så ikke hvordan hun havde forventet at jeg ville reagere men mere penge sender jeg ikke til hende og se hende vil jeg heller ikke mere

det sjove i det er at man her kan læse så mange historier men jeg stolede på hende men måtte alligevel tage til lære

Anonym Bruger
Nej det kan jeg virkeligt godt forstå
Hun er da lidt dum den thai piger,Sad
ud med hende,hun er intet værd.
Men det er hvad der sker desværre
de kan ikke tåle man sender dem penge.

sonny

Jesse James
To kvinder ligger i haven nøgne og tager solbad,pludselig siger den ene dame: Det er da en utolig stor Klitoris du har.!!

DET HAR JEG IKKE FORSTAND: PÅ DET ER MIN MAND SOM PASSER HAVEN,SVARER HUN.
Redigeret af Jesse James d. 07/11-2007 16:27
Hr Olsson

Boes
Ja - du betalte hende en uges ferie - that's it ! Hvor mange flere gjorde det tror du ?
Ak ja - suk ! Du er ikke den første og du bliver ikke den sidste !
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

mugge
thai life...!!! way of living down there in sun...historien er hørt utallige gange før hvis det kan trøste dig.

rinpoche
kungjik, det var billigt sluppet, hvis hun virkelig havde haft planer om at tørre dig, uha uha. I det mindste har hun da meldt ud på et tidligt tidspunkt. Men selvfølgelig er det ikke sjovt at opleve.
Tit og ofte er bedraget dog gensidigt, turister lover guld og grønne skove til deres thai kæreste/whatever, og det er det sidste hun nogensinde hører fra vedkommende, når han er vendt hjem.

Jeg kender et par igangværende thai/farang forhold, hvor millionerne (baht) allerede er ude at svømme på trods af, at forholdet kører på første år....
De fyre er helt ude for pædagogisk rækkevidde.

kungjik
jeg tager det nu heller ikke så tungt et eller andet sted havde jeg regnet med det når hun først fik penge at hun ikke kunne styre det så alt i alt har jeg da en oplevelse for livet ud af det og hun fik 1 fed uges ferie ud af det længere er den ikke

så mit gode råd til andre som jeg ikke selv ville tro på de smiler og er kanon søde og forstående men bag fasaden er det stadig kun penge der tæller

manse
Jeg synes nu ikke man kan sige at det er alle det gælder for. Det samme kunne man også komme ud for i Danmark og andre stede, og det rinpoche udtaler med at fyre er uden for pædagogisk rækkevidde, må jo stå for hans egen regning, for selvom millionerne flyder selv inden for det første år, kan alt jo arrangeres på en sådan måde, så den sølle falang (som jeg forstår dine ord) ikke miste noget. Dette kan jo gøres på mange måder, som jeg ikke vil komme ind på her, men jeg synes lige det er stærk nok, at kalde os alle idioter fordi man på fornuftig vis har bygget hus inden for det første år med sin kone. Men måske har du været ude for en dårlig oplevelse, men bare generalisere det som idioti synes jeg nok lige er en tand for skrap, men det er jo din mening og den har du jo lov at have.

manse

laodenmark
rinpoche skrev:
Jeg kender et par igangværende thai/farang forhold, hvor millionerne (baht) allerede er ude at svømme på trods af, at forholdet kører på første år....
De fyre er helt ude for pædagogisk rækkevidde.

Hej Manse.
Så vidt jeg kan referere Rinpoche kun til nogle af de Farlang's som han kender til . Og det kan jeg kun tilslutte mig (Og så selv håbe, jeg ikke om 1 par finder ud af, at tilhøre samme kategori'Wink for hvorfor skulle man have noget imod fornuftige /sikre dispositioner.
hvor man ikke løber rundt med hovedet under armen, og tænker med det man har i undebukserne Grin

goldwing
Husk et gammelt ordsprog siger:

Forelsk dig tit
Forlov dig sjældent
Gift dig aldrig

Men men, livet er ikke let, kære drenge, men alligevel ønsker jeg jer held og lykke.
Så derfor har jeg kun et simpel råd til jer:
brug hjernen ellers koster det i tegnedrengen.

Isan
hej kungjik

Det må man sige hun spildte lige sin første chance hun havde for at komme til lille dk. det er sq surt at blive udnyttet på den måde så mit råd drop hende også selvom hun kontakter dig igen , jeg var selv skeptisk da jeg sendte penge til pap. arbejde og pas samt flybillet men alt gik fint og gør det stadig Smile håber du finder en anden du kan stole på kungjik . held og lykke til Smile

isanCool

http://www.poipla...?p=dc&c=48
Thailand er kanon , Thaigift 17 år Friends again

Cxxxxsxxr
manse skrev:
... jeg synes lige det er stærk nok, at kalde os alle idioter fordi man på fornuftig vis har bygget hus inden for det første år med sin kone.
manse
.
Du refererer formodentlig til vendingen "udenfor pædagogisk rækkevidde". Dette er ikke det samme som at kalde folk idioter, men kan tværtimod bruges på folk der er så kloge at alt hvad de gør er fornuftigt... Man skal ihvertfald være særdeles klog for at kunne se det fornuftige i at gifte sig med en fra en vildt fremmed kultur og med en helt anden baggrund mindre end et år efter at man har mødt vedkommende --- Og kun de allerkløgtigste kan brillere med den velovervejede planlægning, der gør at man kan bygge hus i Thailand sammen med en kone, man knap nok kender, uden risiko for at miste nogetsomhelst når og hvis hun vil skilles...

De allerklogeste er dem, der er fornuftige nok til at ignorere at der går 13 på dusinet af folk, der gjorde som dem og nu sidder tilbage og bander og svovler over den golddigger, der egentlig ikke gjorde andet end at tage imod det han på fornuftig vis forærede hende af egen fri vilje, bare fordi hun vrikkede lidt med en øjenvip.
Redigeret af Cxxxxsxxr d. 08/11-2007 09:06

juj
Ak ja skønt at være inkaneret ungkarl GrinGrinGrinl
Jeg har aldrig rigtigt forstået hvordan man kan stole så meget på et andet meneske. Man kan jo ikke engang stole på sig selv Wink

juj skrev:
Jeg har aldrig rigtigt forstået hvordan man kan stole så meget på et andet meneske. Man kan jo ikke engang stole på sig selv Wink

Ja der har du nok ret.....
Jeg er farlig for mig selv Grin

bamsen

Suk Rak Ning
juj skrev:

Det er jo netop det der er problemet, kan man ikke stole paa sig selv, hvordan fanden skulle man saa stole paa andre.......ergo det er dig der har et problem med dig selv........

MAN TILTRAEKKER HVAD MAN SELV ER !!!

Gu' ved hvordan siden ville se ud, hvis den hed : TDW..Shock

Suk........
Redigeret af Suk Rak Ning d. 08/11-2007 12:33
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

manse
Hej Cyberstar

Hvor er det dog rart, at der er så mange søde rare mennesker, der er venlige at fortælle hvad andre skal gøre med deres hjerter. Jeg kan så sige at jeg må jo være i cyberstars katagori som uden for pædagogisk rækkevidde, for efter 7 måneder giftede jeg mig og er nu igang med at bygge mit hus. Konen har godt nok grunden som jeg har lejet i 30 år, længere lever jeg sgu heller ikke, på den grund har jeg bygget mit hus som min dejlige kone nu sammen med mig vil flytte ind i. Hvis der skulle blive en skildmisse ud af det, kan jeg jo glæde mig over at skulle jeg blive snydt, jeg ved ikke hvordan, så er det trods alt ikke det samme beløb som jeg vil tabe, som f.eks. et dansk hus. Her taler jeg om erfaring kære Cyberstar, for jeg kæmper stadig efter 2. år en bitter retsag med min tidligere kone i Danmark.

Det eneste jeg vil sige til sidst er. Send aldrig billet til et korttids bekendskab i Thailand hvis du ikke har råd til at miste pengene. Hvis du vil bygge hus i Thailand, sørg for at papirarbejdet er i orden, så der efterfølgende ikke er noget at komme efter. Sørg for at forklare din tilkommende kone eller veninde vigtigheden i, at en Falang ønsker det på denne måde, så hun stadig kan gå med oprejst pande.

manse

Boes
Hej Manse !
Hvad mener du med at papirarbejdet er iorden ?
Vældigt diffust for en nybegynder eller ?
Men OK han kan jo søge videre på forummet - han er jo ikke den første Smile
Jo hurtigere det skal gå med hus, barn og gifteri jo mere mistænkelig bør man nok være. Hvem skulle bygge hus i kærestens navn efter nogle få måneder i DK ? endnu mindre stifte familje... og gifte sig med alt hvad det indebærer.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

manse
Hej alle

er det mig der har problemet eller er der andre. Hvorfor har jeg fået den fornemmelse at enkelte på den site bruger flere navne til oplæg. Bare en tanke jeg pludselig fik, men den er jo nok ubegrundet.

manse

ebeth
manse skrev:
Hej alle

er det mig der har problemet eller er der andre. Hvorfor har jeg fået den fornemmelse at enkelte på den site bruger flere navne til oplæg. Bare en tanke jeg pludselig fik, men den er jo nok ubegrundet.

manse

??? Med hvilket formål? En internetforbindelse har et identifikationsnummer via routeren, et såkaldt IP-nummer, så webmaster kan da se hvis det er tilfældet og stoppe det..... så det er måske bare dig der får "tanker"
vh

manse
Hej Boes

Kan kun give dig ret

manse

Spring til debat: