Se indlæg|
Thai piger soeger danske maend.
|
|
| yeya |
Lagt på d. 22/08-2007 12:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Et link tl thai piger som soeger danske maend, hvis nogen er interesseret [url]www.danishthai-dating.dk[/url]
Redigeret af Webmaster d. 05/10-2007 11:16 |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/08-2007 21:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ak ja, der er mange måder at narre penge fra folk på, så er det bare med at komme ud til Thailand og fotografere piger.. øøhhh kan man så ikke fratrække rejsen med sådan en gesjæft ?? ![]() |
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 22/08-2007 23:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
Lung siden er i det midste billiger end mange andre sider , jeg ved en side med æst europear hvor 1 addy koster 150 kr
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 23/08-2007 05:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Ja det er da godt nok mange henvendelser den side bygger paa, hele 3 piger paa 40 - 50 alle fraskildt med boern, de skal nok tjene kassen.![]() Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 23/08-2007 07:01
|
|
Det er jo ikke sikkert at de goer det for at tjene kassen, men maaske for at hjaelpe nogen piger. Jeg tvivler paa at man kan tjene kassen paa kontakt/dating sider (jo ganske faa maaske). Og saa er det jo ikke alle som soeger en smuk ung pige selvom man er 50-60 aar. Der er nok ogsaa nogen som vil have en paa deres egen alder. Ser alt for mange gamle maend med purunge piger. Tag for eksempel en tur til Udon Thani...... uha uha!!! Men horfor i det hele taget ga ind paa siden og kigge hvis man er SAA kritisk og maaske slet ikke interesseret? |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 23/08-2007 10:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
vi bor i udon thani, så synes da ikke jeg har set så mange gamle med unge piger, er det ovre ved alle barene bag ved det store supermarket hedder det ikke sølamsi nok stavet forkert |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 23/08-2007 10:31
|
|
Proev at tage en tur i indkoebscenteret (Robinsons tror jeg nok) saa skal du se. Jeg synes bare at det er lidt oftere man ser det i Udon end andre steder. |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 23/08-2007 11:10
|
|
er det ikke det supermarket hvor der ligger en masse små forretninger og mange barer over på den anden side ved parkeringspladsen, vi kommer der hver år, jeg synes da ikke der er så mange, mænd med unge piger. har du familie i udon |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 23/08-2007 11:51
|
|
Jeg er kommet der 2 gange om ugen i de sidste 2 mdr. Men for at vende tilbage til emnet, saa er der altsaa stadig nogen som foretraekker en pige pa deres egen alder. |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 23/08-2007 12:05
|
|
ups
Redigeret af jpo d. 23/08-2007 12:36 |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2007 12:14
|
|
jpo skrev: ok det indkøbscenter jeg tænker på hedder charoensri, der kommer vi meget, der har vi også vores bank siam commercial bank. har i hus i thailand og hvor henne Davser Jpo Kan du ikke oprette en ny tråd eller skrive pb, så vio vender tilbage til den oprindelige tråd ![]() admin |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 23/08-2007 12:29
|
|
sorry det gik vist for stærkt |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 23/08-2007 16:29
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Tror nu nok at der er mange flere farlang mænd med Thai piger på turistområderne, end i Udon Thani. Nu er tingene jo ikke altid som de ser ud (det er også nok årsag til fordommene) Måske du har set mig på 53 år hånd i hånd med min pap datter på 22 år på indkøb i Udon ![]()
Redigeret af John d. 23/08-2007 16:38 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 23/08-2007 20:26
|
|
Ja, maaske. |
|
|
|
| SIAMCON |
Lagt på d. 22/09-2007 21:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 184 |
Hej, Jeg vil da gerne i kontakt med en sød thai pige . der er her i Danmark.. jeg er single. .50 . har absolut ikke problmer med at komme i kontakt med thai piger når jeg er i Thailand,,, ( det er IKKE bar piger) - men man skal jo også hjem igen .. og det er som om at ting måsker er lidt lettere hvis det er en som har kontakt til DK i forvejn - på en eller anden måde.. Men ellers må mænd og damer vel selvom om deres partner er 5 eller 15 år yngre. .bare de har det godt.. ik ? |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 22/09-2007 22:18
|
|
Ja, det er da fuldstaendig rigtigt. At have det godt med hinanden er vel alfa og omega.... |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2007 22:36
|
|
SIAMCON skrev: Hej, Jeg vil da gerne i kontakt med en sød thai pige . der er her i Danmark.. jeg er single. .50 . har absolut ikke problmer med at komme i kontakt med thai piger når jeg er i Thailand,,, ( det er IKKE bar piger) - men man skal jo også hjem igen .. og det er som om at ting måsker er lidt lettere hvis det er en som har kontakt til DK i forvejn - på en eller anden måde.. Men ellers må mænd og damer vel selvom om deres partner er 5 eller 15 år yngre. .bare de har det godt.. ik ? Jo da det er jo dem som skal være sammen, som finder ud af om de har det godt sammen.,uanset hvad andre syntes Alder er kun et tal Go for it. ![]() bamsen |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/09-2007 02:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jo da, helt enig med at alder intet har med det at gøre, og find dig en sød thai, men jeg tror bare ikke lige at det er på denne tråd, at nogen kontakter dig![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 23/09-2007 07:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Der er da også ved og være en del thai piger/kvinder i danmark som er enlige, også spare man jo mange penge. Jeg syntes også den hjemmeside er lidt tam, ikke mange muligheder at se på. Men SIAMCON jeg håber da det bedste for du må fnde dig den kærlighed du søger, og om det med alder må man jo selv finde ud af bare man har det godt sammen. Held og Lykke
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 23/09-2007 08:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hvorfor ikke bare bruge de gratis chatsider der findes......
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.