Se indlæg
 Udskriv debat
spise steder bangkok !!
Er så småt ved at planlægge turen til Thailand i dec / jan.

Tænkte om folk herinde ikke kunne bidrage med nogle gode spisesteder i Bangkok

Dette kan både være thai og andet fra verden.

Et par af mine egne favorit steder hvis man pludselig får lyst til mexicansk må være disse :

http://www.bourbo...

http://www.coyote.../home.html

Fyr løs med jeres Guldkorn..Pfft

mvh

Thordk

Davs thor
Jeg lavede lige dine henvisninger om til aktive links
bamsen
Redigeret af d. 06/08-2007 20:22

Torbusa
Et godt,morsomt og pænt spisested er Cabbage and Condoms på Sukhumvit Soi 12,de laver virkelig god thaimad og ikke specielt dyrt,meget fin servering.
Et af vores ynglingsspisesteder,når vi har gæster fra Danmark.

tm

Davser torbusa
Jeg fandt lige et link dertil
bamsen

http://www.geom.u...ccrest.htm

Redigeret af d. 06/08-2007 21:27

kro90
Hej Thor
Jeg må så absolut tilslute mig Torbusa's indlæg om Cabbage and Condoms, Fantisk sted, især om aftenen med alt lyset. Det er et rigtigt romantisk sted, isår på 1.sal, med udsigt over "hullet" i midten med senen. God optræden, god service, Prisen måske 5 - 10% mere end andre Thai spise stedder, men men ABSOLUT prisen værd. Kommer der hver gang vi er i Bangkok.
Hilsen
Kim
Kim

ZxY
Et sted jeg altid besøger når jeg er i bkk, er Sirocco, beliggende i state tower. Restauranten er noget dyrere end snittet - og en 3 retters menu med vind / vand ligger på omkring de 500 DK Kr. Men stedet er alle pengende værd.

http://2bangkok.c...tate.shtml

Mvh,

jc
Vor yndlingsrestaurant er YongLee på hjørnet af Sukhumvit og Soi 15. Udendørs og varmt, masser af røg og støj. Lukker 20:30-21:00.

Maden er himmelsk. Der er ikke priser på spisekortet, men priserne er OK. Er kommet der fast siden 1981 og var der sidste gang i sidste uge.

YongLee selv og konen serverer. I restauranten er der mange gamle klenodier, bl.a. et bord med ØK cherfernes navne på deres stambord fra ØKs storhedstid. Behøver jeg at nævnte, at restauranten ikke har en hjemmeside.Grin

mvh jc

Boet i Bangkok 1980-1983.

jesperfrb
Yonglee, er bedre kendt som det "kolde hjørne", førhen var der mange madanmeldelser fra danske aviser, der roste det til skyerne..
Desværre var der døde fluer i risen sidst vi var der, så der får jeg aldrig konen med igenSadSadSad
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Davs
Nede ved nana,ved indgangen til nana
Der laver de en rigitg god burger Grin
bamsen

jesperfrb
Ja, men hun kommer sent, ikke lige til dansk spisetidGrinGrin

jesperfrb skrev:
Ja, men hun kommer sent, ikke lige til dansk spisetidGrinGrin

Uha ja jeg aner ikke hvornår hun kommer
Jeg har bare været forbi,og der fik jeg den bedste burger
bamsen

jesperfrb
Ved jo ikke helt hvad du leder efter, men er selv meget glad for "Admiralen" på soi 18, ved godt at den "gamle" Admiral er lukket, men lige nu har de en lille pub på soi 18, lige rundt om hjørnet, ned mo condocomplexet over for lexusforhandleren. Rigtig god mad efter min smag, både Thai og Farang. Ved de har planer om at åbne i Soi 14, her i August, lige overfor "Suda", men ved mere i næste uge.GrinGrin

Ja... admiralen var desværre lukket i maj da jeg var i Bangkok... så det var Stable Lodge som måtte stille min sult når jeg fik lyst til dansk mad... det var nu heller ikke så ringeGrin

faldt lige over denne også :

http://www.bangko...index.html

Men send endelig flere af jeres favoriter... Cool

Davs
Jeg lavede lige din henvisning om til et aktivt link
bamsen
Redigeret af d. 08/08-2007 14:27

jc
En flue i risen er da ikke værst. I 1980 fik jeg en kakkelak i en kage hos det gamle indensrigsselskab Thai Airways - og jeg spiser stadig mad i flyene. Grin

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

hmm... sikke en kage godt det ikke var mig.... Pfft

kan det virkelig passe der ikke er flere fra dansk-thai som har nogle gode fif med spisesteder i Bangkok ? Grin

Hep
Jeg synes ligesom Zxy at Sirocco i state tower er et fremragende sted.

Derudover kan jeg anbefale Zanzibar i Sukhumvit Soi 11. Virkelig god restaurant med en god atmosfære og rimelige priser.

Et andet sted vi ofte spiser i Bangkok (frokost) er Siam Paragon. De har en mega food hall hvor det er muligt at få praktisk talt hvad man ønsker. Det er ikke "restaurant" miljø, men til frokost eller en hurtig bid mad er det glimrende.

Frank
Vi spiser som regel på et af de utallige gadekøkkener eller dem som har en åbent lokale. Her går man efter min mening aldrig helt galt i byen, hvis man kan lide thaimad.

Et alternativ er de foodcentre, som ofte findes på øverste etage i stormagsinerne og lignende. Her er masser at vælge i mellem og der er aircondition. Her kan man også få en lille kølig eller to, mens konen kigger efter tøj i timevis.Cool

pdrhan
Et sted jeg syntes er rigtigt fedt at se er Royal Dragon restaurant - kåret i Guiness Book of records....flot sted og trods det rimelige priser....
de har et flot aften show derude.....

http://www.royal-...boutus.htm

Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

pdrhan
thordk skrev:
kan det virkelig passe der ikke er flere fra dansk-thai som har nogle gode fif med spisesteder i Bangkok ? Grin

Du behøver IKKE være bange for ikke at få noget at spise derude......der er alt hvad hjertet begærer 24 timer i døgnet......en charme er jo også selv at gå rundt og finde nogle lokale steder og prøve at spise der......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

det er jeg nu heller ikke har været der 3 gange nu og skal afsted igen dec / jan... tænkte dog at dansk-thai måtte kende et par steder... og f.eks dit link vil jeg bruge...Grin

Dog altid spændende at høre andres erfaringer...

mvh

Thor

Spring til debat: