Se indlæg|
BILLIG rejse til Thailand...
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 04/01-2005 22:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Hejsa allesammen :-D godt nytår... hvis man kan sige det efter det der er sket :-( Jeg vil gerne en tur til Thailand om 7 ugers tid... er det nogen der ved noget om billige rejser..? Take care everyone |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 05/01-2005 01:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Jeg tror bestemt at tyrkiet eksperten er til at forhandle med PT de tilbyder da flybilleter til 3000 kr for 14 dage jens |
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 05/01-2005 05:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Ja de er sikkert billige, men hvilket fly selskab skal man så flyve med Ero flot det russiske ?????? (meget farligt ) ![]() ![]() ![]() jeg betaler altid prisen og flyver direkte til Thailand med Thai airways ![]() ![]() ![]() ![]() Parkpean just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 05/01-2005 07:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
der er vel ikke noget farligt ved aero-flop med mindre man syntes at det er farligt at vente et døgn ekstra i moskva lufthavn selv gider jeg heller ikke andet end sas eller thai direkte til bangkok Redigeret af surin d. 05/01-2005 07:16 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 05/01-2005 07:39
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Tyrkiet eksperten flyver ikke med Aero-drop, men med Orient Thai Airlines. Men hvordan det ser ud med deres flyvninger lige nu ved jeg ikke, se evt. deres hjemmeside: http://www.tyrkie...perten.htm John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 05/01-2005 08:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Tiderne med fly som Ilushin og Tupolev på de lange stræk er forbi. Nu flyves der med 747 til Thailand. Ganske godt og fornuftig pris, men den lange ventetid i Moskva er arrrrgggggggg for meget for mig. Men hvis man er ligeglad med 6-8 timers ventetid, og hermed spare 1500-2000 så er det da en løsning. Jeg mener kun der er 2 timers ventetid på hjemvejen, men ikke sikker. Men jeg foretrækker nu at betale lidt mere og så nonstop med SAS, Thai, Singapore. Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 05/01-2005 10:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej allesammen, Hellere THAI end SAS , m.h.t. bonuspoint. Har fået at vide fra en bekendt som flyver til fjerneøsten 1 til 2 gange om måneden, at han nu Kun bruger THAI til BKK fordi SAS giver kun (næsten) 1/2 af bonuspoint på trods at de er i den samme Star Alliance og det er den samme strækning (miles) de flyver .Hvorfor skulle det være forskel,det fatter jeg ikke. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 05/01-2005 10:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
thai giver vist miles og sas giver pr. km. derfor to forskellige bonus systemer. thai er en smule billiger en sas, en km er i:ee-lverigt korter end en miles ?? kvaliteten af sas flyverner er dog meget bedre end de gamle thaifly, de gange jeg har brugt thai blev der ikke vist film, mens du i de nye sas fly selv kan v:ae-llge de film du gider at se. ligesom du kan spille computerspil. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 05/01-2005 10:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Har lige købt billet med british airways på ba,com for 5580 med 2 timers ophold i london. og det er med afgang først i feb thai travel ville have 7560 og var på venteliste |
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 05/01-2005 12:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Hej alle og godt nytår ! Jeg har en ven , som kommer til TH. i næste uge. Han fik en ½års billet hos British Airways for 6300............ca. 2000 billigere end hvad Thai air forlangte på samme tidspunkt . Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 05/01-2005 15:51
|
|
falang yao skrev: Hej allesammen, Hellere THAI end SAS , m.h.t. bonuspoint. Har fået at vide fra en bekendt som flyver til fjerneøsten 1 til 2 gange om måneden, at han nu Kun bruger THAI til BKK fordi SAS giver kun (næsten) 1/2 af bonuspoint på trods at de er i den samme Star Alliance og det er den samme strækning (miles) de flyver .Hvorfor skulle det være forskel,det fatter jeg ikke. M.v.h., M. Rasmussen ![]() Hejsa Jeg har læst (husker ikke hvor) at det samme gør sig gældende hvis du har et SAS kort og flyver med Thai, altså at du kun får de fulde miles hvis du flyver med det selskab der har udstedt dit kort. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 06/01-2005 11:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Hejsa,jeg har også lige købt billet hos Kuoni og måtte betale 6800kr, med British Airway med afgang den 10 feb....og nu ser jeg sgu at man kan få billet til Pattaya/hua hin for 4000kr med tyrkieteksperten..Øv øv øv. MVH. Jesper |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 06/01-2005 17:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
tyrkiet eksperten har flyttet deres flyvninger så se nu flyver direkte København - Bangkok det vil de gøre de næste 3 måneder derefter vil de se hvordan situationen er på phuket. de flytter samtidig alle deres gæster til pattaya og hau hin jager |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 07/01-2005 05:44
|
jager skrev: tyrkiet eksperten har flyttet deres flyvninger så se nu flyver direkte København - Bangkok det vil de gøre de næste 3 måneder derefter vil de se hvordan situationen er på phuket. de flytter samtidig alle deres gæster til pattaya og hau hin jager det lyder som et godt valg |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 10/01-2005 08:41
|
[quote]bahtman skrev: thai giver vist miles og sas giver pr. km. derfor to forskellige bonus systemer. quote] nogen gange skriver bahtman om noget han ikke har forstand p:aa-l ![]() sas giver bonus point efter miles og ikke km som jeg skrev den anden dag. en tur med sas, til bangkok giver 5400 point, (hver vej.) en tur med thai, til bangkok giver ogsaa 5400 point (hver vej) p:aa-l sas bonus kontoen. s:aa-l det er de same point du f:aa-l. en bonuspoint rejse til bangkok/retur koster 80.000 point for sas kort holder. men hvis du bruger dit saskort til at rejse bonustur med thai vil det koste lidt flere point. savidt jeg kunne se 90.000 point. man kan endvidre bruge sit saskort til at optjene point med indristure med thai i thailand. glemmer man at vise sit kort, ved indtjek. kan sas i stokholm give point for partner hvis man sender bordingkortet over til dem. hvilke jeg gjorde for nogle :aa-lr siden |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 10/01-2005 15:01
|
|
bahtman skrev: [quote]bahtman skrev: thai giver vist miles og sas giver pr. km. derfor to forskellige bonus systemer. quote] nogen gange skriver bahtman om noget han ikke har forstand p:aa-l ![]() sas giver bonus point efter miles og ikke km som jeg skrev den anden dag. en tur med sas, til bangkok giver 5400 point, (hver vej.) en tur med thai, til bangkok giver ogsaa 5400 point (hver vej) p:aa-l sas bonus kontoen. s:aa-l det er de same point du f:aa-l. en bonuspoint rejse til bangkok/retur koster 80.000 point for sas kort holder. men hvis du bruger dit saskort til at rejse bonustur med thai vil det koste lidt flere point. savidt jeg kunne se 90.000 point. man kan endvidre bruge sit saskort til at optjene point med indristure med thai i thailand. glemmer man at vise sit kort, ved indtjek. kan sas i stokholm give point for partner hvis man sender bordingkortet over til dem. hvilke jeg gjorde for nogle :aa-lr siden Bathman har ret ![]() ![]() der var noget der smuttedeJeg kender ikke til SAS bonuspoint så det vil jeg ikke sige noget om. Men efter det du skriver så kan det jo slet ikke betale sig at have et SAS kort. København Bangkok koster hos Thai 65.000 point. http://www.thai-a...spx?id=123 Jeg har d.d. talt med Thaiair i København, og fået oplyst: hvis du flyver med Staralliancen så opsparer du det samme antal poient som hvis du flyver med Thai, med enkelte undtagelser. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Peter Jakobsen |
Lagt på d. 10/01-2005 16:15
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
John skrev: bahtman skrev: [quote]bahtman skrev: thai giver vist miles og sas giver pr. km. derfor to forskellige bonus systemer. quote] nogen gange skriver bahtman om noget han ikke har forstand p:aa-l ![]() sas giver bonus point efter miles og ikke km som jeg skrev den anden dag. en tur med sas, til bangkok giver 5400 point, (hver vej.) en tur med thai, til bangkok giver ogsaa 5400 point (hver vej) p:aa-l sas bonus kontoen. s:aa-l det er de same point du f:aa-l. en bonuspoint rejse til bangkok/retur koster 80.000 point for sas kort holder. men hvis du bruger dit saskort til at rejse bonustur med thai vil det koste lidt flere point. savidt jeg kunne se 90.000 point. man kan endvidre bruge sit saskort til at optjene point med indristure med thai i thailand. glemmer man at vise sit kort, ved indtjek. kan sas i stokholm give point for partner hvis man sender bordingkortet over til dem. hvilke jeg gjorde for nogle :aa-lr siden Bathman har ret ![]() ![]() der var noget der smuttedeJeg kender ikke til SAS bonuspoint så det vil jeg ikke sige noget om. Men efter det du skriver så kan det jo slet ikke betale sig at have et SAS kort. København Bangkok koster hos Thai 65.000 point. http://www.thai-a...spx?id=123 Jeg har d.d. talt med Thaiair i København, og fået oplyst: hvis du flyver med Staralliancen så opsparer du det samme antal poient som hvis du flyver med Thai, med enkelte undtagelser. John ![]() Husk lige at i IKKE kan bruge point optjent hos SAS til at "købe" bonus rejse på ruten København/Bangkok. Derimod er der ikke problemer med THAI Royal Orchid.Ligeledes bliven man hurtigere sølv medlem på Thai blot en retur rejse! Peter |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 10/01-2005 17:51
|
|
Hej igen.. Nu har5 jeg prøvet i 3 dage at kontakte tyrkieteksperten via mail og telefon. men unden held... er meget træt af at vente i 20 min for derefter at måtte lægge på :-D hm... måske man skulle besøge deres kontor..? Ellers nogen der har hørt om billige rejser?? vil gerne afsted for under 5 kilo :-D C |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 10/01-2005 22:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja det er nok billigere at tage ind på deres kontor |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 11/01-2005 10:30
|
|
Hejsa. Har nu endelig fået fat i Tyrkiet eks... de kan sende mig afsted for: 4800dkr. for 2 uger -kun fly. Prøvede så Aroflot (ved godt hvad i tænker) de kan gøre det for: 4216dkr. for 1 måned -kun fly. Jeg leder lidt videre, det er nu meget sjovt :-D Mvh. CSM |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

på trods at de er i den samme Star Alliance og det er den samme strækning (miles) de flyver
.Hvorfor skulle det være forskel,det fatter jeg ikke.