Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Restauranter og spisesteder i Thailand
 Udskriv debat
dansk mad sqges i bangkok
dutling68
er der nogle som ved hvor jeg kan finde et sted i bangkok hvor man kan faa noget dansk mad......er selv pt i pratunam men kqre gerne et stykke for at faa noget dansk mad....Grin

kro90
Dansk mad kan fås hos Stable Lounge Sukhumvit Road Soi 8.
Ligger på venstre side af gaden.
Du kan og få dansk mad i Soi 20/22 lige over for hotel Rembrandt.
Kim

dutling68
takker mange gange for det hurtige svar.........Grin
ps hvor er det bedste sted at spise...........
Redigeret af dutling68 d. 24/07-2006 13:25

kro90
Jeg vil nok spise på Admiralen på Soi 20/2, det er nok lid dyrer end Stable Lounge. på Stable kan du sidde udenfor og kikke på svømme pølen, og "haven" der er mere stille på Admiralen, og en dejlig have at sidde i. Var der sidst i August 2005.

Kim

jesperfrb
Jeg vil til en hver tid anbefale admiralen på soi 20. Ikke at Stable ikke er godt, Admiralen er bare bedre( Smag og behag er forskellig, det ved jeg godt) Grin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

erik winther
PROEV

BAR BASKA
82/38 EKKAMAI SOI 22
SUKHUMVIT 63
BANGKOK

[url]www.123hjemmeside.dk/barbaska1[/url]

HILSEN
ERIK WINTHER

Hejsa Erik
Jeg lavede din henvisning om til et link
bamsen
Redigeret af d. 24/07-2006 23:04

Davser

Det var godt nok et dyrt sted
350 baht for en portion mad
Jeg kan ikke forstå,
hvorfor det skal være så dyrt at spise dansk
i thailand
Er det dyrere at købe ind til dansk mad.
bamsen

thaikurt1
Med den pris saa hele Thaimad.

Der er jo er tale om at der skal tjene penge paa at nogen hele vil spise dansk mad.Cool

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
thaikurt 1 skrev:
Med den pris saa hele Thaimad.

Der er jo er tale om, at der er nogen, som skal tjene penge paa at nogen ,som helst vil spise dansk mad.Cool

Ja Kurt
Der har du ganske ret
Men ok det skal man også når man
har en butik. Grin
bamsen
Redigeret af d. 25/07-2006 09:27

xxxx
Hejsa

Om det er dyrere at købe ind til dansk mad.. ja lidt....

Le-si

lindegaard
erik winther: hej erik... Budda.. har godt nok været sygemeldt i snart et år fra SAS, så har ikke været i BKK længe, det glæder mig at se du har det godt og tillykke med det nye sted.. så er det altså der, og ikke stable aviserne skal aflægges, spøg til side, har faktisk tænkt på dig ofte, helbredet osv. og du ser jo ligefrem godt ud, syntes man kan skimte et vægttabGrin... kommer forbi dig når jeg igen for lov at rejse....

Claus Lindegaard
Steward
SAS
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

lindegaard
det er da ikke dyrere end f.eks admiralen på soi 18, vi taler jo også om Bangkok, der er jo en helt anden husleje, bl.a. og lur mig om ikke der er klientel til det....Grin

Hejsa Lindegård
Ja det skulle ikke undre mig om det er dyrere at købe kødet når når det er til en farang restaurang
Og ja huslejen er sikkert også dyrere
Jamen der er sikkert mange som rejser den ½ jord rundt for at spise frikadeller
Men det er nu dejligt at gade køkkener de er opfundet,god mad for 20-30 baht
bamsen

dutling68
nu var det ikke saa meget jeg selv taankte paa det var mere min kaareste som gerne ville prqve at spise noget dansk mad...........personligt savner jeg ikke dansk mad endnu da jeg elsker thai mad og kan ikke faa nok af det...........Grin
men vi tager der over og spiser der i morgen saa kan jeg fortaalle hvordan det gik.............Grin

xxxx
Hej igen

nå men jeg har lige kikket lidt på de andre priser også.. thai mad..

Jeg kender Ikke barBaska og kan derfor ikke udtale mig om hvad der berettiger priserne.....

350 for en gang kartofler og flæsk.. hmmmm
flæsk koster 8o thb kg.. kartofler 40 thb kilo.

Ja ja der skal betales udgifter det er rigtig... men for 350 thb kan man købe råvarer til min. 10 retter minus udgift til personale osv., sælges for 3.500 thb..

Realistisk.. døm selv.

le-si

thaikurt1
Har en ven som havde et spisested god nok ikke Bangkok med i Pattaya sager at vist det koster 80 bath for at lave det skal jeg saa havde 160 bath det vil sige 50 % fortjenes.

Men det efterhånden også dyrt for thaimad i Pattaya da vi hvad der sidst skulle vi give for to gange suppe 105 bath for vi før gav 60 bath for det samme.

Her giver vi saa 40 bath for det samme suppe.

Jeg fik også at vide at man nu giver 120 bath for et kilo svinekod hvor vi saa her giver 75 bath for 1 kg svinekod

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
lindegaard
le-si: der er jo også forskel på at indtage et stykke med røget laks på D'angleterre eller sønderomme forsamlingshus... sådan er det bare..det er jo ikke kun i den branche.. så længe der er folk der ønsker at betale og ikke skuer til regningen så er priserne som de er.. udover det så ser stedet ud til at være af de "finere", og så kan man også tillade sig det.. det kan også være ud fra devicen, at man kun ønsker det klientel der kan/vil betale den slags penge for et ellers simpelt måltid i vores øjne.. Grin
generelt:
har haft min gang på soi 18 siden 97, og været med fra starten af Admralen, og syntes ikke det er noget at råbe hurra for... men hver sin smag..når man som jeg ligger i øst den ene uge, vest den anden, og suchi'en er ved at svømme op af sig selv, amerikanske overdimentionerede tallerkener giver en kvalme, har jeg mange gange bare haft lyst til en gang smørrebrød på første aftenen i BKK, og syntes her, Stable lodge klarer den opgave til UG.. jeg elsker Thai mad, og spiser meget gerne på gadekøkkener, men en gang i blandt trækker et stykke med sild altså i migGrin

Davs

Ja det er rigtigt
Der er heldigvis kunder til alt
Og ja nu har jeg kigget ind på det sted BAR BASKA
Og det er sikkert rigtigt ,nok for fint til mig,da jeg går rundt i korte bukser og t-shirts

jeg kan godt li når de laver deres forskellige buffet i thailand

PSGrinet var ikke for at nedgøre BAR BASKA på nogen måde
jeg kender den ikke,så jeg kan ikke sige noget om deres mad
Men held og lykke erik med dit nye sted
bamsen
bamsen
Redigeret af d. 25/07-2006 19:58

xxxx
Hejsa

Jamen jeg skrev også jeg ikke kender Barbaska, så jeg ved ikke hvad priserne skyldes..
Admiralen soi 18.. ja hvis nogen insisterer på at give en middag der så ok da, men jeg vil ikke betale deres priser.
Og ja så har vi jo kun Stable tilbage.. Hvis vi skal have lidt Dansk, hvilket nogen mener er lidt tosset, men uanset om man er på ferie her ude eller som nogen af os gør . bor her, så er jeg da stadig dansker.. Og noget af det Danske mad er nu rimelig godt Wink

le-si

le-si skrev:
Hejsa

Jamen jeg skrev også jeg ikke kender Barbaska, så jeg ved ikke hvad priserne skyldes..
Admiralen soi 18.. ja hvis nogen insisterer på at give en middag der så ok da, men jeg vil ikke betale deres priser.
Og ja så har vi jo kun Stable tilbage.. Hvis vi skal have lidt Dansk, hvilket nogen mener er lidt tosset, men uanset om man er på ferie her ude eller som nogen af os gør . bor her, så er jeg da stadig dansker.. Og noget af det Danske mad er nu rimelig godt Wink

le-si

Hej Le-si
Jamen det var skam heller ikke for at være efter dig
Jeg sagde det,jeg ville bare sige jeg kan ikke udtale mig om Barbaska
da jeg ikke kender det.
Men det var bare generelt de priser
Men til gengæld, har jeg været på tyske spisesteder hvor man får noget for sine penge,
Og ja i pattaya koster maden ca 160 baht for dansk mad
det er til at ha med at gøre.
Men det er nok ligesom i dk der er også forskellige priser
Og så kan vi sikkert ikke koge mere suppe på de spisesteder..
Men ønske det bedste for dem.Smile
bamsen

Spring til debat: