Se indlæg
 Udskriv debat
Stop nu den hetz mod hinanden
dkjohnt
Jeg synes på det sidste at det har fløjet med grove ord mod hinanden.
Det er jo til at blive idiot af. Vi burde stå sammen da vi har samme interesse, nemlig Thailand.
Selvfølgelig er vi alle forskellige med delte meninger og opfattelser af forskellige ting. Af og til også ting vi måske ikke ved 100% alt om. Derfor de forskellige meninger. Og det skal der være plads til.

Jeg synes personligt at det er fint med dette forum. Lad os dog bruge det til at hjælpe og lære af hinandens oplevelser.
Så lad os nu stoppe al den hetz som der har været på det sidste og
lad os nu få den gode stemning igen.
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.

"If you havnt been - you havnt live"

surin
helt enig de som for fremtiden vil diskutere ved hjælp af at svine folk til vil blive ignoreret fra min side

jager
enig med surin

jeg vil heller ikke kommentere folk der sviner til mere

jager

Rasmus
Lidt mere disciplin vil nok være på sin plads. Da der har været en del ytringer som ikke er dette forum værdigt. Vi kan alle være rygende uenige, men skrive pænt til hverandre kan og bør vi gøre.
Rasmus

Davser
JA jeg syntes også at alle burde være sød ved bamsen og gi ham lidt mad. GrinGrinGrinGrinGrin
Mad mad mad det gør bamsen glad

Madgladebamsen Grin

surin
hva laver konen ikke mad til dig mere bamse ShockShock

Davser Surin
Jo da hun laver næsten mad hverdag, på nær når jeg vil ha noget som hun ikke kan lave
Og jeg spiser næsten altid thaimad,og næsten alt thaimad
jeg er jo en madglad bamse
spisebamsen

surin
helt sikkert thaimad er super lækkert på nær enklet essan retterShock
men mindst en gang om ugen så laver jeg dansk mad og konen nyder det ogsåGrin

Rasmus
Thai mad er herligt Grin
LavFood (issan) smager og lugter som en utæt septiktank Angry
Rasmus

surin
ja enkelte essan retter /lao retter lukter så det ikke er til at være i huset men andre smager fantastisk f.eks som-dam eller nam-dukGrin

dkjohnt
Sum dam, Nam duk, Kau niew....ahhhh lige mine livretter.
Og det skal spises med fingrene...guf guf

latour82
Min kone havde egen fiskeresturant, OG JEG SOM HADER FISKAngry, så prøv at tænke på hvad jeg stakkels menneske må udsættes forSad

Davser latour
Ja og jeg som ikke måtte få fisk af min kone,fordi hun ikke troede at jeg ville spise det.så nu får jeg dejlige fisk med chilidyppelse til
mums
spisebamsen

surin
jeg føler med dig latour fisk føj forSadSad

surin
dkjohnt skrev:
Sum dam, Nam duk, Kau niew....ahhhh lige mine livretter.
Og det skal spises med fingrene...guf guf

ja det er lige så munden løber i vand

solmand
Hmmm ikke jum jum essan foodSadSadSad
en gryde med hele ben af en høne som stikke op og lugter være end når vi koger kagklude. diverse gamle fisk var der nok også i.
det var hvad jeg fik serveret første gang jeg kom ud på landet.

Det skal siges at jeg gik sulten i sengAngryAngryAngry

næste morgen kørte jeg 120 km til lotus og handled MAD CoolCoolCool

Hilsen olsen.
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

dkjohnt
Ja, jeg forstår dig nu godt. Men ellers er der mange retter som smager uhyrligt godt......men det er nok en ide ikke at spørge bagefter hvad der er man har spist....haha

John
Ja jeg kender godt den med hønen, man tager en høne og starter med kødøksen i den ene ende - og ender op med en gryde fyldt med lidt kød og mange skarpe ben i ca. 2 cm. længde.

Første gang jeg var hjemme hos min kone, kom hendes svoger hjem fra arbejde tog sit hjemmelavede gevær og kørte igen, da han gjorde det igen dagen efter blev jeg nysgerrig og spurgte hvad han skulle, da min kones engelske ikke var så godt dengang kunne hun ikke rigtigt forklare hvad det var han ville skyde. Da han kom hjem senere på aftenen kom min kone og sagde at nu havde han skudt noget.
Vi gik over til svogeren for at se hvad det var han havde skudt, han gik ind i sit hus - og kom ud med tre store rotter i halen - jeg gjorde store øjne, og spurgte naivt hvad han skulle med dem (hvor dum kan man være) svaret var selvfølgelig at det var aftensmaden, jeg kiggede bare på min kone og hun skyndte sig at sige at hun ville lave noget andet til mig.
Retten med rotterne så utrolig lækker ud og lugtede godt, jeg ærger mig over jeg ikke fik smagt den - men måske en anden gang.

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Rasmus
Kære John
Du har ikke gået glip af noget - tro mig............!
Rasmus

Nuk
Jeg har ikke smagt rotter , og jeg hader fisk...............undtagen de thailandske sild !!!!!!!!!!!! GrinGrinCool
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening

Spring til debat: