Se indlæg
 Udskriv debat
Eftersøgt - I Pattaya
Webmaster

Vil finde pædofili-sigtet i Thailand
Paiboon Suparb er sigtet for pædofili. I følge et hårrejsende anklageskrift, skulle den dansk/thailandske mand have misbrugt et lille barn i næsten fem år. Overgreb, der fandt sted i Danmark og på ferier i Thailand.

Se klippet fra 5. afsnit af "Eftersøgt - med Kristian Bech", hvor Kristian Bech sammen med journalisten Gregers Møller, der er bosat i det populære ferieland, forsøger at afdække den sigtede Paiboons færden.

Eftersøgningen begynder i den thailandske by, Pattaya, der er kendt som stedet, hvor man kan købe børn til sex.

Det bliver til en sand menneskejagt, som bringer Kristian Bech langt væk fra turistmålenes glittede overflade, og som viser et helt andet Thailand end det de fleste mennesker kender.

Sendes: 23. september 2015, klokken 21:00 (dansk tid) på Kanal 5
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
JohnBKK
Er snart træt af alle de reportager fra Thailand, hvad er formålet?

Job til Gregers Møller m.fl.? Fodre danskerne med "uh, godt det ikke var os/mig" følelsen?

sudsakhon
Bortset fra det, er det interessant at det stort set altid lykkes journalister at støve forbrydere op, der gemmer sig og forsvundne personer.

Siger lidt om politiets indsats

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Amagerdreng
Formål - ganske ligetil "at underholde".. Og det er jeg da glad for. Så slipper jeg for alle de genudsendelser....
Vil man ikke se ja så er der så mange andre kanaler at vælge mellem hvis man ellers har pakken...
Hvor svært kan det være....Lige så let som at sige "Gider du ikke læse indlæg så spring dem over"
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Fotofreak
Amagerdreng skrev:
Lige så let som at sige "Gider du ikke læse indlæg så spring dem over

Hvordan kan man vide om man gider at læse et indlæg, hvis man ikke har læst det ?

M.v.h. Fotofreak

GAMBIT
Fotofreak skrev:

Amagerdreng skrev:
Lige så let som at sige "Gider du ikke læse indlæg så spring dem over

Hvordan kan man vide om man gider at læse et indlæg, hvis man ikke har læst det ?

M.v.h. Fotofreak

Amagerdreng
@Fotofreak lige netop.. Der jeg vil hen.. Og tænker blot på tidligere tråde hvor jeg fik smidt den I hoved.. "So all in return..."
Men burde der ikke stå som overskrift "Eftersøgt I Thailand" Det er trods alt ikke kun Pattaya vi får at se som jeg kan læse mig til..

JohnBKK
Jeg kritiserer ikke tråden, men udtrykker udelukkende en mening om den slags programmer, så det en ommer til Amagerdreng.

Kan sagtens tåle kritik, synes dog det er malplaceret i dette tilfælde.

Amagerdreng
Her er min ommer så.
@JohnBKK sjovt nok udtrykker jeg også udelukkende en mening om den slags programmer og jeg kan godt lide dem...
Og har aldrig påstået at du kritiserer tråden "hvor ser du det".
Den slags tv fanger (vise personer) og hvorfor tror du netop lige pt der kører to slags af disse programmer ?? (på hver sin kanal)..

Narin
Sjovt nok skal Pattaya lige vendes, uanset hvad dokumentar udsendelserne drejer sig om.

Guf til aftenkaffen i de små danske stuer.

lincoln1242
Når politiet (det danske) ikke har samme held med at finde eftersøgte og forsvundne personer, så er det vel fordi dansk politis efterforskning lidt firkantet sagt stopper ved landegrænsen. Jeg tror heller ikke det ville være velset, hverken i Danmark eller i Thailand, hvis Laurits Betjent blev sendt til Thailand for at finde en person. Og prioriteringen af ressourcer inden for dansk politi er jo et mysterium i sig selv…

Men det kunne da være rart at vide om dansk politiet beder det thailandske politi om at tage affære, hvis journalisten finder den eftersøgte.

Thailandsk politi finder jo rent faktisk nogle eftersøgte danskere, f.eks. Mark Dennis Knudsen og Peter Jensen.

hugoboerge
Paa et tidspunkt var der en svensk politibetjent stationeret i Thailand og jeg mener han var tilknyttet den danske ambassade (ja det lyder underligt).

click
Der har da været fast udstationeret danske politifolk fra Rigspolitiets Nationale Efterforskningscenter (NEC) der hjalp det Thailandske politi med Bandittos & Hells Angels men om de er her stadig ved jeg ikke de går jo stille med dørene de drenge Tuttelu Tralla
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

hugoboerge
click skrev:

Der har da været fast udstationeret danske politifolk fra Rigspolitiets Nationale Efterforskningscenter (NEC) der hjalp det Thailandske politi med Bandittos & Hells Angels men om de er her stadig ved jeg ikke de går jo stille med dørene de drenge Tuttelu Tralla

Det er rigtigt at det ikke er noget de gaar og reklamerer med men jeg moedte vedkommende ved en privat middag hos faelles venner/bekendte.

Kim Ludvigsen
hugoboerge skrev:
Det er rigtigt at det ikke er noget de gaar og reklamerer med men jeg moedte vedkommende ved en privat middag hos faelles venner/bekendte.

Fik du også at vide, hvad han gik og lavede? Officielt får de jo ikke lov at blande sig i efterforskningen eller selv foretage efterforskning.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
click
Strisser i Bangkok Tuttelu Tralla

http://www.dansk-...gJJMO_ov3g

Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

hugoboerge
Kim Ludvigsen skrev:

hugoboerge skrev:

Fik du også at vide, hvad han gik og lavede? Officielt får de jo ikke lov at blande sig i efterforskningen eller selv foretage efterforskning.

Det fik jeg faktisk at vide men det kan jeg ikke fortaelle om.

Webmaster
click skrev:

Ja der står lidt om det i denne gamle tråd:
- Politiet holder øje med danske rockere på udebane

Kim Kliver er i øvrigt, siden dengang, blevet "forfremmet" til politiinspektør nede på sydhavsøerne. Jeps ham som for et par uger siden rendte rundt med en langefinger oppe i bagdelen mens det væltede ud af færgen nede i Rødby med mennesker som bedre syntes om de nordiske lande og deres velfærdsystem.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
JohnBKK
De kunne lære lidt af Thai policen med at flytte folk til "inactive posts" når de kvajer sig, så gør de da ingen skade imens, ej heller fiser de rundt og leger forstående fritidspædagoger, istedet for at arrestere grænseoverløbere.

Dansk Politi er en latterlig tragikomisk farce der består af bløde, søde, rare og forstående mænd, må være deres danske feminazi bitches der har ødelagt dem.

Amagerdreng
Har du læst reglementet fornylig Bkk. Ellers se §7.
Smider lige den tilbage du sidst smed til mig.
Sorry WEB....

Spring til debat: