Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Tip til billig flybillet. 22.12 - 14.1.2015
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/11-2014 11:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har grundet sygdom ikke kunnet lægge datoer ind for ferie på min arbejdsplads. Men er raskmeldt fra December. Så nu er jeg alt for sent ude og kigge efter flybillet. Hvad jeg kan finde er priser på 10.500 - 11.500 kr, og hvis jeg ændrer udrejsedatoen til den 23 eller 24, kan jeg spare 1000 kr. Har bryllupsdag den 24 december. Er der nogen der har en god ide til billigere flybillet, rejsetiden må ikke være over 14-15 timer hver vej. Har været inde over en masse søgemaskiner på internernettet. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 16/11-2014 11:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Der var en der havde en billig billet til salg med afrejse i julen, måske den endnu ikke er solgt? Prisen var vist 3.600 kr. Jeg kan ikke umiddelbart finde tråden, den er sikkert postet under et forkert emne.
|
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 16/11-2014 12:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Kim Ludvigsen skrev: Der var en der havde en billig billet til salg med afrejse i julen, måske den endnu ikke er solgt? Prisen var vist 3.600 kr. Jeg kan ikke umiddelbart finde tråden, den er sikkert postet under et forkert emne. Tråden er her, og den var postet korrekt under: Markedspladsen og indkøb ( Køb, Salg, Bytte og Prisidéer med videre ) ![]() http://www.thaila...d_id=17205 Mvh. Fotofreak Redigeret af Fotofreak d. 16/11-2014 12:09 |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 16/11-2014 12:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Kim Ludvigsen skrev: Der var en der havde en billig billet til salg med afrejse i julen, måske den endnu ikke er solgt? Prisen var vist 3.600 kr. Jeg kan ikke umiddelbart finde tråden, den er sikkert postet under et forkert emne. Mener at billetten er meldt solgt. Kan heller ikke finde tråden. Hvordan finder man i dag en tidligere tråd? Før i tiden kunne man "fange" gamle indlæg på: SØG. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 16/11-2014 12:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
VIP skrev: Mener at billetten er meldt solgt. Kan heller ikke finde tråden. Hvordan finder man i dag en tidligere tråd? Før i tiden kunne man "fange" gamle indlæg på: SØG. Undskylder at dette indlæg er udenfor emnet. Bruger altid Google når jeg skal finde tidligere tråde/indlæg - Jeg skriver blot nogle få stikord jeg kan huske fra tråden i Google's søgefelt. I dette tilfælde søgte jeg på: Thailand Portalen Billet 3600 Mvh. Fotofreak Redigeret af Fotofreak d. 16/11-2014 12:37 |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 16/11-2014 13:02
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
http://www.thaila...ost_222910 Der staar vist ikke noget om at billetten er solgt endnu. Good luck. |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 16/11-2014 13:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
Fotofreak skrev: VIP skrev: Mener at billetten er meldt solgt. Kan heller ikke finde tråden. Hvordan finder man i dag en tidligere tråd? Før i tiden kunne man "fange" gamle indlæg på: SØG. Undskylder at dette indlæg er udenfor emnet. Bruger altid Google når jeg skal finde tidligere tråde/indlæg - Jeg skriver blot nogle få stikord jeg kan huske fra tråden i Google's søgefelt. I dette tilfælde søgte jeg på: Thailand Portalen Billet 3600 Mvh. Fotofreak Denne søgning skulle afgrænse lidt bedre: billet 3600 site:thailand-portalen.dk |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 16/11-2014 13:13
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Vandango- du skrev tidligere, du havde få lov til at holde 3 ugers ferie af din chef- hvorfor bestilte du ikke billetten allerede dengang? Nu må du bare betale prisen, hvis der kan findes en billet. Kontakt dit normale rejsebureau, så hjælpe de dig nok?! Eller - arbejd hele jul/nytår og få skovlet nogle klejner i kassen til næste tur. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 16/11-2014 13:14
|
Vandango- du skrev tidligere, du havde få lov til at holde 3 ugers ferie af din chef- hvorfor bestilte du ikke billetten allerede dengang? Nu må du bare betale prisen, hvis der kan findes en billet. Kontakt dit normale rejsebureau, så hjælpe de dig nok?! Eller - arbejd hele jul/nytår og få skovlet nogle klejner i kassen til næste tur. Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 16/11-2014 15:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
vandango skrev: Har grundet sygdom ikke kunnet lægge datoer ind for ferie på min arbejdsplads. Men er raskmeldt fra December. Så nu er jeg alt for sent ude og kigge efter flybillet. Hvad jeg kan finde er priser på 10.500 - 11.500 kr, og hvis jeg ændrer udrejsedatoen til den 23 eller 24, kan jeg spare 1000 kr. Har bryllupsdag den 24 december. Er der nogen der har en god ide til billigere flybillet, rejsetiden må ikke være over 14-15 timer hver vej. Har været inde over en masse søgemaskiner på internernettet. På linket er der en med Emirater til 7800kr 16 timer hver vej http://www.skysca...html?rtn=1 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/11-2014 15:25
|
|
Girobank skrev: Vandango- du skrev tidligere, du havde få lov til at holde 3 ugers ferie af din chef- hvorfor bestilte du ikke billetten allerede dengang? Nu må du bare betale prisen, hvis der kan findes en billet. Kontakt dit normale rejsebureau, så hjælpe de dig nok?! Eller - arbejd hele jul/nytår og få skovlet nogle klejner i kassen til næste tur. Det er rigtigt -men skema planlæggeren havde taget vikarne fra igen, og ville have det godkendt af chefen. Der var tvivl om - jeg overhovedet vendte tilbage til jobbet igen -hvorfor jeg var vikardækket et godt stykke ind i det nye år. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/11-2014 15:29
|
|
jh skrev: vandango skrev: Har grundet sygdom ikke kunnet lægge datoer ind for ferie på min arbejdsplads. Men er raskmeldt fra December. Så nu er jeg alt for sent ude og kigge efter flybillet. Hvad jeg kan finde er priser på 10.500 - 11.500 kr, og hvis jeg ændrer udrejsedatoen til den 23 eller 24, kan jeg spare 1000 kr. Har bryllupsdag den 24 december. Er der nogen der har en god ide til billigere flybillet, rejsetiden må ikke være over 14-15 timer hver vej. Har været inde over en masse søgemaskiner på internernettet. På linket er der en med Emirater til 7800kr 16 timer hver vej http://www.skysca...html?rtn=1 Ja - det bliver nok Emirates, men jeg vil prøve flere muligheder, bla. de gode ideer her fra tråden. |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 16/11-2014 15:44
|
Vandango- prøv at kontakte Thai Travel på Halmtorvet. Har selv bestilt gennem dem- dejlig med Thai direkte til nævnte pris. Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 17/11-2014 02:43
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
http://www.thaila...ost_222910 @Vandango proev at spoerg traadstarter i ovennaenvte link om billetten er solgt. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 18/11-2014 17:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
vandango skrev: Har grundet sygdom ikke kunnet lægge datoer ind for ferie på min arbejdsplads. Men er raskmeldt fra December. Så nu er jeg alt for sent ude og kigge efter flybillet. Hvad jeg kan finde er priser på 10.500 - 11.500 kr, og hvis jeg ændrer udrejsedatoen til den 23 eller 24, kan jeg spare 1000 kr. Har bryllupsdag den 24 december. Er der nogen der har en god ide til billigere flybillet, rejsetiden må ikke være over 14-15 timer hver vej. Har været inde over en masse søgemaskiner på internernettet. På linket er der fundet en med god rejsetid til 5300 kr med Qatar det er en billig pris den tid. http://matrix.ita...2c4f753863 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/11-2014 13:58
|
|
hugoboerge skrev: http://www.thaila...ost_222910 @Vandango proev at spoerg traadstarter i ovennaenvte link om billetten er solgt. Datoerne passer desværre ikke, så skal jeg afkorte min rejse med 9 dage. ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 25/11-2014 09:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Nu er tråden godtnok lidt over en uge gammel men der er da massere af fly til billigre priser på dine dage. Thai direkte 9126 Aeroflot 7376 (14 timer ud 16 hjem) og så en masse kombinationer til under 8000. Du kunne også komme afsted for 5800 kr men så er det med 18 timer i moskva på vej ud og hjem og det ville jeg personligt ikke gide. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 26/11-2014 10:31
|
|
Det blev med Aeroflot - mange tak for hjælpen. ![]() Kr. 6649 incl. kortgebyr, dog med udrejse den 23. December - det er ok. Lidt over 15 timer hver vej. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 26/11-2014 10:36
|
|
jh skrev: vandango skrev: Har grundet sygdom ikke kunnet lægge datoer ind for ferie på min arbejdsplads. Men er raskmeldt fra December. Så nu er jeg alt for sent ude og kigge efter flybillet. Hvad jeg kan finde er priser på 10.500 - 11.500 kr, og hvis jeg ændrer udrejsedatoen til den 23 eller 24, kan jeg spare 1000 kr. Har bryllupsdag den 24 december. Er der nogen der har en god ide til billigere flybillet, rejsetiden må ikke være over 14-15 timer hver vej. Har været inde over en masse søgemaskiner på internernettet. På linket er der fundet en med god rejsetid til 5300 kr med Qatar det er en billig pris den tid. http://matrix.ita...2c4f753863 Jahhh den går ikke rigtig, du skal herefter "selv" ud og finde et rejsebereau der vil sælge dig billetten. Har prøvet - men det gik ikke. Hvordan gjorde du selv? |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 26/11-2014 16:04
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hej vandango, God tur med Aeroflot. Jeg var en tur i Danmark med dem for 4 uger siden, foerste tur med Aeroflot, og det var en behagelig overraskelse. Fine fly, film on demand og masser af aeblemost. Maden var som den er i andre selskaber paa economy. Fra den ene terminal i Moskva lufthavn til den naeste, var der ikke langt at gaa og paa vejen solgte de dejligt koldt fadoel. Men der var ogsaa dem som solgte kaffe, the og cola ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.