Se indlæg|
Formel 1
|
|
| Papa |
Lagt på d. 15/03-2014 08:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 245 |
Nu er det blevet en del mere spændende at se Formel 1. Kevin Magnussen gjorde det kanon flot i sin første tidskørsel i Melbourne, han starter som nummer 4. Løbet starter kl 07:00 dansk tid søndag morgen. ![]() http://sporten.tv...lifikation |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 15/03-2014 10:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
kl. 13:00 thai tid... Så mon ikke det er muligt at finde en bar, som viser det. |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 15/03-2014 14:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Hvis alt andet glipper, så kan du sætte dig i Swiss bar (Scandinavia bar) Pattaya beach road i nærheden af soi 13/2. Her sidder jeg hver sommer og ser løbene.. :-) Go go Kevin... ![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 16/03-2014 09:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
farao54 skrev: Hvis alt andet glipper, så kan du sætte dig i Swiss bar (Scandinavia bar) Pattaya beach road i nærheden af soi 13/2. Her sidder jeg hver sommer og ser løbene.. :-) Go go Kevin... ![]() Det vil jeg også skrive mig bag øret fremover.....men næste løb er jeg selv på lægterne bliver fedt... |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 16/03-2014 10:10
|
|
handy skrev: farao54 skrev: Hvis alt andet glipper, så kan du sætte dig i Swiss bar (Scandinavia bar) Pattaya beach road i nærheden af soi 13/2. Her sidder jeg hver sommer og ser løbene.. :-) Go go Kevin... ![]() Det vil jeg også skrive mig bag øret fremover.....men næste løb er jeg selv på lægterne bliver fedt... Baseret på Kevins resultat i dag, så skulle du været garanteret lidt spænding.. F... flot gået Kevin... Jeg kipper med dannebro.. Og spiller national hymnen... ![]() ![]() |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 16/03-2014 11:59
|
|
Ofte er forventningens glæde den største, men ikke denne gang...
|
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 16/03-2014 12:15
|
|
Nej, det var værd at stå op efter... Kanon kørt Kevin ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/03-2014 13:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
mon ikke det bliver en herlig weekend i kuala lumpur. en smule mere power i raketten så er kevin på toppen af podiet i malaysia. |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 16/03-2014 15:46
|
|
Juhuu.. Endnu bedre.. Kevin er 2'er... Ricciardo fik frateget sin placering grundet snyd med brændstof forbruget under løbet... 15 point er dermed byttet til 18, og hvis han kører på podiet hver gang, og Mercedes skiftes til at have en mand på toppen af podiet og den anden går ud af løbet, så vinder Kevin mesterskabet.. haha (Keep on dreaming).. Men feberen starter så småt at have sit tag i mig.. ![]() |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 16/03-2014 19:28
|
|
Same same. ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/03-2014 09:54
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Men lad nu være med at komme alt for højt op og køre. Realistisk set har McLaren umiddelbart ikke bilen til podieplaceringer, medmindre andre går ud. Som jeg vurderer det er bilen til at kæmpe om 5-10 pladsen. 1-4 lader til at være forbeholdt Mercedes og Williams. |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 17/03-2014 16:12
|
|
TomDK skrev: Men lad nu være med at komme alt for højt op og køre. Realistisk set har McLaren umiddelbart ikke bilen til podieplaceringer, medmindre andre går ud. Som jeg vurderer det er bilen til at kæmpe om 5-10 pladsen. 1-4 lader til at være forbeholdt Mercedes og Williams. Enig i dine betragtninger... Men der er mange ukendte faktorer... Der udvikles jo hele tiden på bilerne, og en lille dims i nær fremtid kan jo enten ødelægge eller fremme et holds chancer... Kevin var jo selv tvivlsom omkring sine chancer på tør bane.. og se hvordan det gik... Men enig.. Hvis alle biler var stabile, så har du helt sikkert ret... Faktum er blot at hverken Wiliams eller Mercedes fik 2 biler med til mål... Måske er McLaren bare den smule mere stabile... Og så har vi jo set tidligere at man kan blive verdensmester på en masse anden pladser :-) |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 29/03-2014 11:47
|
|
Magnussen røg af banen. http://sporten.tv...er-som-8er |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 29/03-2014 12:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Uhh havde glædet mig vildt til at se det løb live, havde købt billet, men desværre kom der en Thai kvinde i vejen, hun glemte at holde tilbage da hun kom fra en lille soi ud på en hovedvej. I stedet skal den ses med nogle brækkede knogler og på tv. ![]() |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 29/03-2014 15:38
|
|
juj skrev: Uhh havde glædet mig vildt til at se det løb live, havde købt billet, men desværre kom der en Thai kvinde i vejen, hun glemte at holde tilbage da hun kom fra en lille soi ud på en hovedvej. I stedet skal den ses med nogle brækkede knogler og på tv. ![]() Ja, thai kvinder har det med at bringe os i uføre - og kan gøre det på mange forskellig måder ;-) God bedring. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 29/03-2014 15:58
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Er der nogen der ved om man kan streame racet på internettet? Ved det bliver vist på TV på bl.a. RTL, TV3-plus, SKY osv. Men dem har jeg ikke adgang til :-( |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/03-2014 03:29
|
juj skrev: Uhh havde glædet mig vildt til at se det løb live, havde købt billet, men desværre kom der en Thai kvinde i vejen, hun glemte at holde tilbage da hun kom fra en lille soi ud på en hovedvej. I stedet skal den ses med nogle brækkede knogler og på tv. ![]() er hun blevet kremeret? |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/03-2014 03:40
|
gik og sniffede lidt på banens publikum facilliteter igår, og en ting der slog er de mange kendisser og semi kendisser der pludselig har fået interesse for motorsport, mon det har noget at gøre med at solen skinner på kevin i øjeblikket, så de røvslikkere vil gerne vise deres fjæs for at bevare den sidste rest af kendis effekekten de måtte kunne rage til sig, jeg syntes det er lidt usmageligt at de snyltere skal mænge sig ind for måske et par solståler måtte ramme dem, og jeg nævnte ikke micheal laudrup som jo er kendt for at blive fyret hver gang han får et job, så ikke torskekil tyrring, måske demensen har taget overhånd og han ikke ved at der køres i malaysia denne weekend, måske linse kommer løbet af dagen iført broksides aflagte HA vest, og bøsse karlen lyngvild kunne også tjene et par ører hernede ved at kommentere køredragterne for alt for damerne, men uanset det vrimler med disse fjolser, så ser jeg sgu frem til ræset i eftermiddag og håber det bliver et vådt race, da er kevins chance nok størst da mclaren endnu ikke har fundet de sidste 20 hk til bilen så den kan køre fra de andre |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 30/03-2014 06:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Nej hun slap uskadt godt beskyttet i en stor 4 w, så det var mig der tog alle knubsene, og de brækkede knogler. Ikke lige de planer jeg havde for en ferie herude. |
|
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 30/03-2014 07:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 191 |
number1kk skrev: gik og sniffede lidt på banens publikum facilliteter igår, og en ting der slog er de mange kendisser og semi kendisser der pludselig har fået interesse for motorsport, mon det har noget at gøre med at solen skinner på kevin i øjeblikket, så de røvslikkere vil gerne vise deres fjæs for at bevare den sidste rest af kendis effekekten de måtte kunne rage til sig, jeg syntes det er lidt usmageligt at de snyltere skal mænge sig ind for måske et par solståler måtte ramme dem, og jeg nævnte ikke micheal laudrup som jo er kendt for at blive fyret hver gang han får et job, så ikke torskekil tyrring, måske demensen har taget overhånd og han ikke ved at der køres i malaysia denne weekend, måske linse kommer løbet af dagen iført broksides aflagte HA vest, og bøsse karlen lyngvild kunne også tjene et par ører hernede ved at kommentere køredragterne for alt for damerne, men uanset det vrimler med disse fjolser, så ser jeg sgu frem til ræset i eftermiddag og håber det bliver et vådt race, da er kevins chance nok størst da mclaren endnu ikke har fundet de sidste 20 hk til bilen så den kan køre fra de andre Jeg kunne måske næste år tage turen til Kuala Lumpur. Hvad koster sådanne en billet ? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.