Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Aeroflot, er det ok?
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 14/01-2006 17:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
jeg finder Aeroflot billetter til Bkk i Juli til 4006 Dkr alt inkl. afgift, som jeg synes det er super billigt men er det ok med flyvetur, er der nogen der har prøvet med Aeroflot før? |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 14/01-2006 17:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Hej Matt Prøv [Søg og find] knappen til venstre. Skriv Aeroflot, marker debatindlæg, og så skal du bare se... .mvh Frank |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/01-2006 17:38
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Nej, aldrig prøvet, men ok, idet du er okay med ventetiden i transit. Kan dog ske at fly aflyses, så transittid i Moskva mangedobles, men så skal du blot sidde og tænke på alle de penge, du sparer.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 14/01-2006 20:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Det burde være muligt at finde en billet til den tid til omkring 5000 med Thai Airways - Vent med at købe billetter, og betal hellere 1000 kr. mere og få en ordentlig rejse....
|
|
|
|
| ove |
Lagt på d. 14/01-2006 23:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 45 |
hej mattdk jeg kan svare dig den 18 april vi tar aeoflot den 3 marts og hjem 17 april 4.200 pr billet. prisen svinger om det er over eller under 30 dage for mig er selve flyveturen, kun et nødvendigt onde, så det vil jeg ikke betale mere for som højst nødvendigt, men sådan er vi jo forskellige iøvrigt er vi 3 så det øger jo besparelsen ![]() Hilsen Ove |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 14/01-2006 23:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
hej vi har fløjet med aeroflot 2 gange før ca.4 og 6 år siden,der var ingen problemer andet end vente tiden i lufthavnen i rusland. i år 2006 skulle vi have fløjet med thai air 5 maj til 6370 kroner pr stk københavn - bangkok,men så faldt jeg over aeroflo igen til en pris på 4038 kroner d.6 maj i stedet,vi skal dog vente 10 timer i rusland på vej til thailand men på vej hjem er vente tiden kun 1.5 time,det er en del penge at spare når man er 2 personer. det har faktisk betalt vores hotel ophold i thailand denne gang og der er endog penge tilbage. aeoflot er et discount selvskab,sikkerheden skulle ikke være et problem for så ville de jo ikke kunne lande i internationale lufthavne. service er en by i rusland,når du trykker på knappen og venter spændt på stervadessen skal komme til dig,tja så kommer hun også men bare for at slukke for knappen/lampen igen .men igen vi holder ikke ferie i flyet,ferien starter først for os når flyet er landet i bangkok. mvh korat ps:i år søger vi om visa til rusland og håber så på at vi har 4 til 6 timer til at se lidt af rusland denne gang . |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 14/01-2006 23:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Locturian 5000kr med Thai i Juli måned, så tror du da også på julemanden, nogle af vores venner skulle også have været med Thai i juli 05 de havde booket plads ved Thaitravel og hun blev ved med at holde dem hen med at hun ikke kunne få en pris og da hun så endelig kom med en i slutningen af april var den på 7900 med etnisk rabat pr prs. Så det blev ikke med Thai de fløj. MVH Jens |
|
|
|
| ove |
Lagt på d. 14/01-2006 23:32
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 45 |
bravo korat sådan skal det gøres, fyld håndtasken med proviant til turen den gode service får vi når vi er fremme. Ove |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 15/01-2006 10:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
mattdk skrev: jeg finder Aeroflot billetter til Bkk i Juli til 4006 Dkr alt inkl. afgift, som jeg synes det er super billigt men er det ok med flyvetur, er der nogen der har prøvet med Aeroflot før? Man får hvad man betaler for! Pris og kvalitet/tid hænger sammen - også i dette tilfælde...... ![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 15/01-2006 11:11
|
|
Hej mattdk Hvis det er vigtigt at spare penge, er man villig til at vente under mellemlanding, og selv at skulle betale for drikkevarer, så er Aeroflot da et udmærket valg. Og det er vist kun Tyrkiet-Ekspressen, som kan hamle op med Aeroflots priser. Men hvis man rejser med Tyrkiet-Ekspressen skal man tillige være modig .Og hvis man fylder Fjäldräven med dåseøl og -vand, så kan man også spare noget der (det gør de rutinerede Aeroflot-flyvere). Ellers skal du huske at have en stabel $1-sedler med, så kan du købe alt ombord uden problemer .Det ville være fint med en lille rapport med oplevelserne fra Aeroflot, så vi, der ind i mellem gerne vil spare, har et bedre grundlag for at afgøre, om vi synes det er værd at spare. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 15/01-2006 11:16
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Jeg har fløjet med Aeroflot en del gange, for nogle år siden. Og jeg syntes det har været OK. Men jeg gider ikke sidde i transit, Moskva lufthavn er efter min mening verdens kedligste. Servicen i flyene var ok, men der var absolut ingen service i lufthavnen. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 15/01-2006 11:25
|
|
Apropos lufthavne: Jeg er ikke en globetrotter, men jeg har da været i et par lufthavne. Jeg er enig i at Moskvas transit ikke er spændende, men jeg kan faktisk ikke komme i tanke om en eneste lufthavn, som jeg syntes var spændende at vente i. Stolene er ubekvemme og tiden går langsomt . |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 15/01-2006 12:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Hej Vi kan flyve med Thai fra 1.4 til 15.6 for 4891 kr. hos rejsefeber Good for Falang ![]() |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 15/01-2006 13:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Tid er penge, ikke sandt. Hvis man kun skal vaere afsted i et par uger, er 10 timer i Moskva lang tid specielt hvis der saa kommer yderliger forsinkelser. er man afsted i flere maaneder betyder lidt vente tid jo ingenting. Jeg flyver de fleste gange direkte med Thai, og samler saa points paa mit bonuskort, nu kan jeg have mange ekstra kilo med, adgang til lounge i lufthavnen, og chekker hurtigt ind via fasttrack, kortet giver fordele mange steder, billeje, hotel discount osv. Det koster lidt ekstra med Thai, men det er direkte og der foelger fordele med de ekstra kroner, Jeg har faaet min foerste fri rejse paa bonus point. Maa vi faa raad til at rejse herned mangange til |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 15/01-2006 14:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Frank skrev: Apropos lufthavne: Jeg er ikke en globetrotter, men jeg har da været i et par lufthavne. Jeg er enig i at Moskvas transit ikke er spændende, men jeg kan faktisk ikke komme i tanke om en eneste lufthavn, som jeg syntes var spændende at vente i. Stolene er ubekvemme og tiden går langsomt .Har du været i SIN lufthavn...? Spændende ....og gode stole/sofaer masse af aktiviteter...... |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 15/01-2006 14:57
|
hej good for falang skrev: "Vi kan flyve med Thai fra 1.4 til 15.6 for 4891 kr. hos rejsefeber". tusind tak for denne viden har lige fundet biletter cph-bkk 5/5-06 bkk/cph 2/6-06 til 4891 kroner med skatter ![]() ![]() ![]() til den pris bliver det ikke aeoflot til 4038 kroner cph-rus-bkk 6/5-06 vente tid rusland 10 timer,bkk-rus-cph 3/6-06 vente tid rusland 1.5 time. god søndag mvh korat |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 15/01-2006 14:58
|
|
Hej pdrhan SIN? Hvilken lufthavn er det? Og hvad er det som er spændende der? Ja når jeg spørger, er det ikke for at provokere , men det kunne være, at det var den man skulle flyve via, når man ikke flyver direkte mellem København og Bangkok.mvh Frank |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 15/01-2006 15:00
|
glemte at skrive biletterne vi har fundet til 4891 også er med thai air som dem good for falang har bestilt hos rejsefeber.dk mvh korat |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 15/01-2006 15:06
|
|
Det var da nogle djævelsk god priser, som I via rejsefeber har fået med Thai. Med sådan en minimal besparelse, så ville jeg uden tøven også vælge Thai frem for Aeroflot. Vi har bestilt billetter med Thai hos ATC i samme periode , men med kortere varighed (4/4-30/4). Så nu er jeg da rimeligt spændt på at se, om prisen er den samme .![]() |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 15/01-2006 15:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Ja men der er jo lige det lille minus ved den lave pris med Thai at man også skal retunere til DK senest den 15/6 derefter er prisen 7-8000kr. MVH Jens |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

.