Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Nogle gode forslag til gode billige hoteller i pattaya.
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/09-2012 13:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nogle der har nogle gode forslag til hvor man kan finde gode hotel værelse? Det skal selvfølgelig ikke koste noget og være skide godt hæ hæ. Nej i en pris leje på ca 500 baht og op til 7-800 baht. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 23/09-2012 13:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Hotel Dania hos Alex, centralt og og godt.![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/09-2012 16:16
|
Hvad koster det? Har de en hjemmeside?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 23/09-2012 16:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Men regn med at hans priser er uden morgenmad. |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 23/09-2012 16:59
|
|
Ja de har sony, prøv at google Hotel Dania Pattaya, så kommer det, som nr 4 på listen. det er pæne vær. i alle størelsser og jeg mener det er fra 550bht til 1200bht for et penthouse vær, der er også swimmingpool og ellevator, prøv at tjekke det ud og se om det er noget for dig. men der er jo mange steder alt efter hvad du vil betale, og hvad komfort du ønsker, og skal det være tæt på stranden eller? osv.......... |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 23/09-2012 17:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
det nærmeste en web side du kommer er nok denne : http://pattaya-ci...ndex.shtml Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 23/09-2012 17:11
|
|
Nej TG950 han har en ny jeg har lige set den ved at google den. sony forebered dig på han ved hvad han vil have for mad-drikke varer, jeg mener han tar 70bht for øl og 265bht for en wienersnitsel men okay den er også så stor du skal være meget sulten for at spise det hele. Dagens ret 180bht, men hæng mig ikke op på noget det er noget tid siden jeg bodede der, men har gjort det flere gange, men nu 2år siden sist. |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 23/09-2012 17:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Hej har flere gange brugt nedstående lejlighedder som er beliggende ved markedspladsen i soi Buakhow pønt og rent ingen støj selvom der er marked og det er om på billederne der er 2 blokke derfra en Dansk ejet bar baren under lejlighederne er belgisk ejet og personalet er ok og hjælpsomme priser fra 600Bath ved enklte overnatninger og der kan forhandles om prisen ved længre ophold http://www.sanya-...ments.com/ Web: HOJ
|
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 23/09-2012 17:27
|
|
Sanya ligger 2 unit fra Cafe Frem og en helleveds spetkakkel Tir/fre på markeds dagene, måske ikke hvis du beder om et værelse til bagsiden, men har selv boet i penthousen lejl. oven på Cafe Frém, og også i et af de små vær. ud mod markedspladsen, de begynder allerede at komme lidt efter midnat og kører rigtigt på fra kl,04. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/09-2012 17:43
|
Takker for de 2 forslag, de ser ikke dårlige ud. Kunne godt finde på at tage den der sanya bare for at prøve det. Kan faktisk godt lide at være på soi Buakhow, men patinya bob bob bob med at det ligger centralt hæ hæ. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 23/09-2012 18:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
PATINYA skrev: Nej TG950 han har en ny jeg har lige set den ved at google den. sony forebered dig på han ved hvad han vil have for mad-drikke varer, jeg mener han tar 70bht for øl og 265bht for en wienersnitsel men okay den er også så stor du skal være meget sulten for at spise det hele. Dagens ret 180bht, men hæng mig ikke op på noget det er noget tid siden jeg bodede der, men har gjort det flere gange, men nu 2år siden sist. Ja, du har sgu ret : http://hoteldania... så nu sætter vi lige linket ind, nu når du ikke gider ![]() ja, og priserne fejler skam ikke noget
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 23/09-2012 21:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Der er også Joshuar Pattaya hotel 500 bath døgn ligger i Soi Buakhow ligger lige efter du har drejet til Højre fra soi diana.Der ligger mange deromkring til 500-600bath evt billigere afh hvor lang tid du vil være der.Tag da en af dem som vi har lagt ind en tre dage gå lidt rundt og kik og hør efter pris.Altid rart at have set værelse inden man booker det.Jeg ligger lige et link ved det er mest Geust house men de er nu heller ikke dårlige. http://www.pattay...house.html |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/09-2012 21:41
|
Takker jh en god side man kan finde noget på. Men som du skriver så har jeg også tænkt mig at finde et hotel i et par dage og så se om jeg kan finde et der er efter min smag. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 23/09-2012 23:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Pattina skrev Sanya ligger 2 unit fra Cafe Frem og en helleveds spetkakkel Tir/fre på markeds dagene, måske ikke hvis du beder om et værelse til bagsiden, men har selv boet i penthousen lejl. oven på Cafe Frém, og også i et af de små vær. ud mod markedspladsen, de begynder allerede at komme lidt efter midnat og kører rigtigt på fra kl,04. ]Du Læste hvis ikke at jeg skrev at jeg ,kone og datter har boet der flere gange også når der er marked og i lejlighed ud mod markedspladsen på 1 sal og har ikke kunne høre støj derfra og under VM i fodbold kunne vi ikke høre noget så der er godt isoleret mod støj har prøvet hoteller med vej støj både i Bangkok og Pattaya og kunne ikke finde på at anbefale et hotel med de problemer Og til Sony læg lige mærke til det er en lejlighed og ikke et værelse der er Tv sofa og reoler + the køkken og stort badeværelse til og det får du for samme pris som et værelse og om hotel Dania kan jeg fortælle at Bent mj var der i sommer da han besøgte mig og min familie at værelserne er uden støj hvis de er ind mod gården og den Danske mad er ok men dyr og ikke noget for hans thai familie Redigeret af HOJ d. 23/09-2012 23:18 Web: HOJ
|
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 23/09-2012 23:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
sony skrev: Nogle der har nogle gode forslag til hvor man kan finde gode hotel værelse? Det skal selvfølgelig ikke koste noget og være skide godt hæ hæ. Nej i en pris leje på ca 500 baht og op til 7-800 baht. Der er Copenhagen Bar i Soi Post Office (Soi 13/2). de har værelser i denne prisleje. Boede selv der i feb '11 og der mangler der ikke noget, bortset fra guldbelagte vandhaner (spøg til side). Så jeg var yderst tilfreds med at bo der og regner med at vælge stedet igen, når jeg igen kommer til Pattaya næste år og vil gerne anbefale Copenhagen Bar til dem der søger værelser i 5-800 Bath klassen. http://pattaya-ci...openhagen/ Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 24/09-2012 00:06
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Al respekt for valg af guesthouse og hoteller, ejet af danskere. Men jeg har aldrig forstået hvorfor man rejser den halve verden rundt for at indlogere sig på et hotel hvor der opholder sig mange andre danskere og hvor menuen står på 3-stjernet salami, den rigtigt røde med farve,, og leverpostej. Her taler jeg om danskere som er på ferie, forstår da godt, at man kan trænge til Danmarks "kulinariske" fristelser, hvis man er bosat som expacts over længere tid. Hvorfor hænge sammen med sine egne, når der er så meget andet at opleve i Thainland? Er det et tegn på usikkerhed overfor det fremmede, eller ren os skær ladhed og ligegyldighed. ? Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 24/09-2012 06:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
PATINYA skrev: øJa de har sony, prøv at google Hotel Dania Pattaya, så kommer det, som nr 4 på listen. det er pæne vær. i alle størelsser og jeg mener det er fra 550bht til 1200bht for et penthouse vær, der er også swimmingpool og ellevator, prøv at tjekke det ud og se om det er noget for dig. men der er jo mange steder alt efter hvad du vil betale, og hvad komfort du ønsker, og skal det være tæt på stranden eller? osv.......... Ja men de priser på hotel daniss hjemmeside, holder ikke, det er dyrere når du ankommer, ja man bliver lidt snydt? Og på hotellet forsvinder ens vasketøj, ja som de siger,,, ingenting. Men man kan jo bare lade være med at gi hotellet det store ansvar for ens vasketøj, det kostede mig, 2 par skrædder syede korte bukser a 600 baht.2 par underbukser, 3 tshirts. Så lad være med at benytte det hotel Der er vist en ny hjemmeside på vej, med de rigtige priser, som starter på 600 baht. Redigeret af Anonym Bruger d. 24/09-2012 07:00 |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 24/09-2012 07:21
|
|
Mit vasketøj har jeg aldrig overladt til personalet, jeg er selv gået ned på vaskeriet med det de gange jeg har boet der, og så har jeg aldrig manglet noget, og ja han skal nok være på vej med nye priser han skruger dem op hele tiden, men jeg skrev også det var to år siden jeg har boet der, men han er grådig ja bestemt, derfor bruger jeg også selv COPENHAGEN, men der er ikke swimmingpool osv ( men tæt på stranden ) og trådstarteren spørger til et godt og billigt hotel i Pattaya!........men han skriver ikke noget om beliggenhed og hvilken komfort han forventer, og så er det lidt svært at rådføre. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 24/09-2012 07:29
|
Takker for alle de gode råd, tror bare ikke det bliver dania eller copenhagen. Men det der sanya kunne det godt blive, tror bare jeg finder et hotel og leder derefter et der er bedre, for så kan man da se værelserne.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 24/09-2012 07:32
|
|
Go ide sony![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.