Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Billet i overskud til salg!!!!
|
|
| total |
Lagt på d. 04/08-2012 09:35
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Er du interesseret i en SAS-billet t/r Bangkok afgang 1. november og retur den 1. dec. 2012 - min kone har fortrudt og vil ikke med alligevel. Billetten er en økonomibillet. Billetten er til salg for kr. 3.900,- + navneændring kr. 500,- Skriv en PB til mig og få nærmere oplysninger samt direkte kontakt mellem os. Hilsen Total ![]() ![]() |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 04/08-2012 14:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 196 |
Det minder mig lidt om denne sang (ikke for at sammenligne ) http://www.youtub...362sIOJl7U |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 04/08-2012 15:13
|
åh ja - sammenligning... jeg afjholder mig fra yderligere, men god er den. Tak for opmærksomheden.![]() |
|
|
|
| 30411717 |
Lagt på d. 05/08-2012 11:55
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
total skrev: hej ja ser du jeg vil gi 2500 med gebyerEr du interesseret i en SAS-billet t/r Bangkok afgang 1. november og retur den 1. dec. 2012 - min kone har fortrudt og vil ikke med alligevel. Billetten er en økonomibillet. Billetten er til salg for kr. 3.900,- + navneændring kr. 500,- Skriv en PB til mig og få nærmere oplysninger samt direkte kontakt mellem os. Hilsen Total ![]() ![]() |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 05/08-2012 14:52
|
Hej - tak for tilbuddet, men kr. 2.500,- svarer til hvad jeg kan få retur i skatter og afgifter uden besvær - så NEJ TAK.![]() |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 06/08-2012 07:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
Troede ikke man kunne få penge tilbage, når det var den billigste billet ved SAS. Men man kan altså få skatter og afgiftv tilbage, det skal jeg huske- Vi skal faktisk selv afsted den 7 oktober og vi har jo billetter også m,ed SAS, vi købte dem ved udsalhg i februar, så vi slap billigt 13002 kr for 3 billetter - Men hvis der er nogle der har funden ud af de gerne vil afsted, så er det mega billligt for en direkte billet |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 06/08-2012 07:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
total skrev: Er du interesseret i en SAS-billet t/r Bangkok afgang 1. november og retur den 1. dec. 2012 - min kone har fortrudt og vil ikke med alligevel. Billetten er en økonomibillet. Billetten er til salg for kr. 3.900,- + navneændring kr. 500,- Skriv en PB til mig og få nærmere oplysninger samt direkte kontakt mellem os. Hilsen Total ![]() ![]() Har du en mail adresse, så vil jeg dele den på facebook |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 06/08-2012 11:55
|
Hej tumut - ellers tak for hjælpen, men jeg lader den stå på Dansk Thai website en uges tid endnu inden jeg foretager mig yderligere - det skulle da være mærkeligt om der ikke var en "kollega" her på siden som billigt afsted i højsæsonnen. Hav selv en god tur - hilsen total ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 06/08-2012 14:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
total skrev: Er du interesseret i en SAS-billet t/r Bangkok afgang 1. november og retur den 1. dec. 2012 - min kone har fortrudt og vil ikke med alligevel. Billetten er en økonomibillet. Billetten er til salg for kr. 3.900,- + navneændring kr. 500,- Skriv en PB til mig og få nærmere oplysninger samt direkte kontakt mellem os. Hilsen Total ![]() ![]() Er det kun Navne ændring som er tilladt eller er af/hjemrejse datoerne ændring også tilladt? For det kunne være af interesse for CamillaV, som søger en billet i September. http://www.dansk-...ost_190125 . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 07/08-2012 10:29
|
Hej Lung Yao Det er kun navneændring der er tilladt - af- og hjemrejsedatoen er fast - beklager. Hilsen Total ![]() |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 12/08-2012 09:32
|
![]() total skrev: Er du interesseret i en SAS-billet t/r Bangkok afgang 1. november og retur den 1. dec. 2012 - min kone har fortrudt og vil ikke med alligevel. Billetten er en økonomibillet. Billetten er til salg for kr. 3.900,- + navneændring kr. 500,- Skriv en PB til mig og få nærmere oplysninger samt direkte kontakt mellem os. Hilsen Total ![]() ![]() HALLO HALLO - Er der virkelig ingen som vil købe billetten - jeg betaler da gerne navneændringen, hvis det er prisen det er galt med!!! TOTAL ![]() ![]() |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 22/08-2012 18:12
|
total skrev: Er du interesseret i en SAS-billet t/r Bangkok afgang 1. november og retur den 1. dec. 2012 - min kone har fortrudt og vil ikke med alligevel. Billetten er en økonomibillet. Billetten er til salg for kr. 3.900,- + navneændring kr. 500,- Skriv en PB til mig og få nærmere oplysninger samt direkte kontakt mellem os. Hilsen Total ![]() ![]() BILLETTEN ER SOLGT TIL EN ÆRLIG JYDE - iøvrigt tak for interessen. M.v.h. Total ![]() ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 22/08-2012 18:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
total skrev: total skrev: Er du interesseret i en SAS-billet t/r Bangkok afgang 1. november og retur den 1. dec. 2012 - min kone har fortrudt og vil ikke med alligevel. Billetten er en økonomibillet. Billetten er til salg for kr. 3.900,- + navneændring kr. 500,- Skriv en PB til mig og få nærmere oplysninger samt direkte kontakt mellem os. Hilsen Total ![]() ![]() BILLETTEN ER SOLGT TIL EN ÆRLIG JYDE - iøvrigt tak for interessen. M.v.h. Total ![]() ![]() det er det jeg altid har sagt, vi jyder er og bliver ærligheden selv, og det uden at forklejne sjæl(ænder)
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 23/08-2012 23:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
billetterne kommer til at koste det samme senere i november og så kan man selv vælge datoer, så hip hip for de d.... jyder prasat |
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 24/08-2012 00:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
prasat skrev: billetterne kommer til at koste det samme senere i november og så kan man selv vælge datoer, så hip hip for de d.... jyder prasat Så giv lige melding når sas har billeter til 4000 eller bedre køb endelig rigeligt,det kan være der er penge i det for dig ![]() |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 24/08-2012 06:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
prasat skrev: billetterne kommer til at koste det samme senere i november og så kan man selv vælge datoer, så hip hip for de d.... jyder prasat Bravo du holder lige et vågent øje med de priser og gir" os et tip når de lander på 4000 med sas eller en anden direkte forbindelse på forhånd tak ! |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 24/08-2012 11:13
|
prasat skrev: billetterne kommer til at koste det samme senere i november og så kan man selv vælge datoer, så hip hip for de d.... jyder prasat Kære Prassat - JEG TROR DU TAGER FEJL - iøvrigt mener jeg aldrig SAS har været ned på kr. 3.900,- for en månedsbillet - det er hvad "en ærlig jyde" har betalt. Hilsen Total ![]() |
|
|
|
| bcnhunter |
Lagt på d. 24/08-2012 14:24
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
prasat skrev: billetterne kommer til at koste det samme senere i november og så kan man selv vælge datoer, så hip hip for de d.... jyder prasat Hvordan kan du med sikkerhed udtale dig om flyselskabernes billetpriser 3 mdr. frem i tiden " kloge åge"
Thai 4ever.....
![]() |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 24/08-2012 14:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Hvordan kan du med sikkerhed udtale dig om flyselskabernes billetpriser 3 mdr. frem i tiden " kloge åge" Sikken et dejligt sprog/indlæg du kommer med der. HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 24/08-2012 15:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Ja et træls sprog her til sidst i tråden,som prasat starter og som ikke har noget med tråden at gøre og tak til total for at melde tilbage. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.