Se indlæg|
Rekord Høj Sin Sod
|
|
| HJB |
Lagt på d. 15/01-2012 12:46
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
http://www.dailyn...iland/6949 DailyNews. Login through Facebook. Sunday, January 15, 2555. First, political economy, international crime, entertainment, sports, IT Education - Thailand's Agriculture News Agency news article, most suffocating royal wedding 10 million Thai women. Tuesday, January 10, 2555 at 21:20 am Surin's lucky. Young Australians. Chief executive Microsoft will take 10 million baht to get married on Jan 10 journalists received notice from their homes over time, banana, T., A. Surin Sangkha the Western Australian Charter flight overseas. Her parents, relatives, more than 30 people with asthma, 10 million in cash and gold is 40 baht to get married to her home province of Surin, No. 4, over time, banana, T., A. Surin, so go check Sangkha. Once she had met with the nation as a magic golden rising sun, you wonderful, wonderful students, parents of students age 36, the bride, Miss and Mr. Patrick, age 42 years senior management, IBM said. In Australia. I'm married to a traditional Thai ceremony. The groom and the groom elephant procession paraded around the village. A witness to a lot of fun. The entrance doors of gold and silver to make a bowl ceremony. For a chance. Among relatives and neighbors came to congratulate the many The rising sun bride, Ms. Winner said he has six brothers and sisters as the eldest of the family. And poverty. But trying to learn. I've worked at Microsoft at the Phuket branch, which is one of over 100 locations around the world with the groom as an executive. I was in love with Mr. Patrick. And spent more than six years to decide the marriage. And after this I go to take care of her husband as a wife fully. |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 15/01-2012 14:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Narmest helt uforstaeligt, men det er vel en Google oversattelse, ellers star det skidt til med at forklare sig....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 15/01-2012 15:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
HJB skrev: Min kone siger det er skuespil - jeg ville ikke selv give en rød pølse for den gamle frikørte krage .
http://www.dailyn...iland/6949 DailyNews. Login through Facebook. Sunday, January 15, 2555. First, political economy, international crime, entertainment, sports, IT Education - Thailand's Agriculture News Agency news article, most suffocating royal wedding 10 million Thai women. Tuesday, January 10, 2555 at 21:20 am Surin's lucky. Young Australians. Chief executive Microsoft will take 10 million baht to get married on Jan 10 journalists received notice from their homes over time, banana, T., A. Surin Sangkha the Western Australian Charter flight overseas. Her parents, relatives, more than 30 people with asthma, 10 million in cash and gold is 40 baht to get married to her home province of Surin, No. 4, over time, banana, T., A. Surin, so go check Sangkha. Once she had met with the nation as a magic golden rising sun, you wonderful, wonderful students, parents of students age 36, the bride, Miss and Mr. Patrick, age 42 years senior management, IBM said. In Australia. I'm married to a traditional Thai ceremony. The groom and the groom elephant procession paraded around the village. A witness to a lot of fun. The entrance doors of gold and silver to make a bowl ceremony. For a chance. Among relatives and neighbors came to congratulate the many The rising sun bride, Ms. Winner said he has six brothers and sisters as the eldest of the family. And poverty. But trying to learn. I've worked at Microsoft at the Phuket branch, which is one of over 100 locations around the world with the groom as an executive. I was in love with Mr. Patrick. And spent more than six years to decide the marriage. And after this I go to take care of her husband as a wife fully. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| bk |
Lagt på d. 15/01-2012 15:53
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 64 |
Selvfølgelig er det skuespil :-D Omend konens veninde har "fisket" et fjols af en hollænder på intet-nettet. Den her dumsmarte hollænder har lagt umådelig energi i at udbrede om sin velstand........ og naturligvis har det resulteret i at den kæres piges forældre har sat Sin Sod til 10 mill Baht + 15 Baht Guld. :-D Nu har hun så kun været gift 2 gange før, er 36 år gammel og har en søn på 19....... så et rent fund til den pris. :-D Moralen var sådan set bare at jo mere man "blærer" sig, jo mere skyder man sig selv i foden ;-) |
|
|
|
| HJB |
Lagt på d. 15/01-2012 16:34
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
Boes skrev: Narmest helt uforstaeligt, men det er vel en Google oversattelse, ellers star det skidt til med at forklare sig.... Ja google oversættelse, oversættelsen er derefter , men 10.000.000 BTH. og 40 BTH. Guld er da helt hen i skoven, uanset evt. status... eller er det mig, der ikke har fulgt med tiden ![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 15/01-2012 16:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Temmelig intelligensbefriet at offentliggøre. Bliver et oplagt udpresningobjekt
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 15/01-2012 18:19
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Jeg håber, at de øvrige medarbejdere hos Microsoft er lidt klogere. Måske har har givet familien et stort fjæs, men han har samtidig givet sig selv et lille fjæs som et nemt offer. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 15/01-2012 20:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
troede ikke at der var Sin Sod, til tidliger gifte gammle krager, eller måske det er mig der håbløst bagud med det der Sin Sod.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 15/01-2012 20:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
TG950 skrev: nej ville ikke give en ørering på 1/2 bath for den gamle suppe høne ha ha - det hele er et teater stykke - vel nogen der har grint af den gamle kone , og så har hun sat det teater stykke op- måske pengene har været fremme i lyset, men 100 % - de er kommet tilbage i hans lomme , efter teater stykket var slut.
troede ikke at der var Sin Sod, til tidliger gifte gammle krager, eller måske det er mig der håbløst bagud med det der Sin Sod. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 15/01-2012 21:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Den populære thailandske sangerinde Tata Young fik 100 millioner i medgift. Ahem, for en kort stund. |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 16/01-2012 04:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
jeg har sagt til min egen smukke luk krøng at hun skal finde sig en rig Thaier så jeg kan få en ordenlig pose penge men hun vil ikke høre efter... lung |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/01-2012 07:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
rinpoche skrev: Den populære thailandske sangerinde Tata Young fik 100 millioner i medgift. Ahem, for en kort stund. 100 millioner.?.?.? Lå de fremme? Som det er kotume. Eller var det fantasi penge. Ville gerne ha' set 100 mill. i kontanter. Gud ved hvad en evt. senere skilsmisse vil løbe op i? Jeg må lige trække vejret! De småpenge min kæreste taler om, nemlig 100.000 thb i Sin Sod, må så siges at være billigt sluppet. Jeg benytter iøvrigt hensynsløst, enhver lejlighed til med en fornærmet stemme, at informere hende om, at der bliver trukket i hendes Sin Sod, når hun gå shop amok. Den ta'r kegler hos ekspedienterne! |
|
|
|
| kaktus10 |
Lagt på d. 16/01-2012 08:01
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
lung skrev: jeg har sagt til min egen smukke luk krøng at hun skal finde sig en rig Thaier så jeg kan få en ordenlig pose penge men hun vil ikke høre efter... lung når jeg ser hvad du skriver føler jeg mig ramt. Hvad sker der når min papsøn 19 år, finder sig en kæreste og min fattige thaifamilie har hus på 420 m2. skal jeg så betale en stor medgift for min svigerdatter. Det vil jeg aldrig gøre så måske der bliver ballade. Kender ikke reglerne, men måske nogen har prøvet og kan fortælle. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/01-2012 08:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Ja det er utroligt at der stadig er mænd, som mener man skal købe sig en kone. Hvem er dog så dum at betale sig til en kone. Og så komme med sådanne beløb at man næsten ikke kan udtale dem |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 16/01-2012 08:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
lung skrev: jeg har sagt til min egen smukke luk krøng at hun skal finde sig en rig Thaier så jeg kan få en ordenlig pose penge men hun vil ikke høre efter... lung når jeg ser hvad du skriver føler jeg mig ramt. Hvad sker der når min papsøn 19 år, finder sig en kæreste og min fattige thaifamilie har hus på 420 m2. skal jeg så betale en stor medgift for min svigerdatter. Det vil jeg aldrig gøre så måske der bliver ballade. Kender ikke reglerne, men måske nogen har prøvet og kan fortælle det var nu faktisk ment som en joke men ok, for dig er spørgsmålet jo ganske relevant...lung |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 16/01-2012 09:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
lung skrev: lung skrev: jeg har sagt til min egen smukke luk krøng at hun skal finde sig en rig Thaier så jeg kan få en ordenlig pose penge men hun vil ikke høre efter... lung når jeg ser hvad du skriver føler jeg mig ramt. Hvad sker der når min papsøn 19 år, finder sig en kæreste og min fattige thaifamilie har hus på 420 m2. skal jeg så betale en stor medgift for min svigerdatter. Det vil jeg aldrig gøre så måske der bliver ballade. Kender ikke reglerne, men måske nogen har prøvet og kan fortælle det var nu faktisk ment som en joke men ok, for dig er spørgsmålet jo ganske relevant...lung Har samme "problem" i forhold til min pap-søn. Ser ud til at jeg skal vente med at gifte mig til EFTER han er blevet gift ![]() |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 16/01-2012 09:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
sonny skrev: Ja det er utroligt at der stadig er mænd, som mener man skal købe sig en kone. Hvem er dog så dum at betale sig til en kone. Og så komme med sådanne beløb at man næsten ikke kan udtale dem Man koeber ikke sin kone, man opretter en " forsikring " i tilfaelde af, at grimme ting evt. vil ske' ! Hvem er dog saa dum, at ikke forsikre sin kone ? Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 16/01-2012 10:07
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Olsen99 skrev: sonny skrev: Ja det er utroligt at der stadig er mænd, som mener man skal købe sig en kone. Hvem er dog så dum at betale sig til en kone. Og så komme med sådanne beløb at man næsten ikke kan udtale dem Man koeber ikke sin kone, man opretter en " forsikring " i tilfaelde af, at grimme ting evt. vil ske' ! Hvem er dog saa dum, at ikke forsikre sin kone ? Vil det sige at du er underlagt en "familiemafia",-og dermed betaler en form for "beskyttelsespenge"?? |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 16/01-2012 10:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
Aner ikke hvad du taler om, men ved at hvis sinsot gaar til Svigerforaeldrenes nye bil osv. saa har man valgt en forkert kone og familie, laengere er den saamaend ikke. At det sikkert tit sker, siger jo en del om farang... Jeg er ikke underlagt noget som helst.. Grimme ting, der mener jeg at farang kan smutte, blive trafikdraebt osv.. Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 16/01-2012 10:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Tak for din høflige måde at svare på.- Hvis jeg havde misforstået dit indlæg totalt, hvad andre sikkert også har,- så kunne du jo bare sige det. Prøv med et par Alminox. Længere er den såmænd ikke. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, men 10.000.000 BTH. og 40 BTH. Guld er da helt hen i skoven, uanset evt. status... eller er det mig, der ikke har fulgt med tiden