Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Foodland Denmark i Valby
L
Foodland Denmark i Valby, er den lukket ?

Deres hjemmeside er lukket og deres telefon nummer virker ikke....!

Gider ikke køre helt til Kbh for at opdage der ikke er åbent mere.

kylling
L skrev:

Vi var i foodland i søndags der var den åben,men hylderne var meget tomme det samme med grøntsager og køleskabe
Min kone spurgte hvorfor der ikke var ret mange vare, og fik så som forklaring at det var på grund af oversvømmelser i bangkok

sudsakhon
Jeg var der for en måneds tid siden.. Samme tomme hylder.

Det som kan undre mig, er at andre thaiforretninger ikke står lige så tomme...

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
TG950
sandsynligsvis hedengangne billeder fra den gang da der var masser af vare på hylderne, da så det da ud til at være en velassorteret butik.

[img]http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/196276_208004285879855_100000108561102_957295_6063248_n.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/183263_208003569213260_100000108561102_957290_8234335_n.jpg[/img] is not a valid Image.

billederne er taget fra deres facebook side.

http://da-dk.face...?sk=photos

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Lung Yao
L skrev:

Foodland DK "lever stadigt", tlf. 75506060 , men rigtigt at den hjemmeside de henviser til er nede, den ejes at en "Haj" som forlangte 20K for den. Og de sagde selvfølgeligt NO Deal.
Han havde ellers lovet mig at han ville ændret oplysningerne som fås via Eniro/krak/"Fjæsbuk". Die Domain "www.foodland.dk" ist nicht verfügbar.

Men prøv her hvis du ville se noget af deres varesortiment:

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

TG950
Lung Yao skrev:
L skrev:

Foodland DK "lever stadigt", tlf. 75506060 , men rigtigt at den hjemmeside de henviser til er nede, den ejes at en "Haj" som forlangte 20K for den. Og de sagde selvfølgeligt NO Deal.
Han havde ellers lovet mig at han ville ændret oplysningerne som fås via Eniro/krak/"Fjæsbuk". Die Domain "www.foodland.dk" ist nicht verfügbar.

Men prøv her hvis du ville se noget af deres varesortiment:

.

jamen hylderne er jo næsten tomme, det rapportér #2 & #3 ihvertfald, jeg ved det jo ikke da jeg jo er bosidende i det mørke vestjylland Shock
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

pdrhan
LUNG hvad har du filmet med der? Kvaliteten ser ok ud...
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Lung Yao
pdrhan skrev:
LUNG hvad har du filmet med der? Kvaliteten ser ok ud...

Ja, bare det var mig. Det var et link fra GOOGLE som jeg kopierede.
Æren tilhører: Daniell Rosenlund
http://www.youtub...lRosenlund

.
Redigeret af Lung Yao d. 19/11-2011 14:28
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

kylling
Så har vi lige været i foodland,alt ser normalt ud igen masser af vare på hylderne samt grøntsager.

Så det var nok lige tidligt nok at lukkede det LOL LOL

OleOrm
TG950 skrev:

jamen hylderne er jo næsten tomme, det rapportér #2 & #3 ihvertfald, jeg ved det jo ikke da jeg jo er bosidende i det mørke vestjylland Shock

Hvorfor ikke nøjes med at køre til bazar vest ved Aarhus

L
kylling skrev:
Så har vi lige været i foodland,alt ser normalt ud igen masser af vare på hylderne samt grøntsager.

NU er der ihvertfald lukket.
Vi var forbi igår tirsdag kl 17,30 og der var totalt lukket og alle indkøbsvognene var også fjernet foran butikken.

Så vi kørte til Thaisupermarkedet på Enghavevej, det er nu også ok.

pdrhan
L skrev:
kylling skrev:

NU er der ihvertfald lukket.
Vi var forbi igår tirsdag kl 17,30 og der var totalt lukket og alle indkøbsvognene var også fjernet foran butikken.

Så vi kørte til Thaisupermarkedet på Enghavevej, det er nu også ok.

Var derude i lørdags og fik at vide de holder ferie lukket i 2 uger.

b_j3ns3n
nice.. synes det ville være en skam vis den lukkede, super udvalg de har (plejer at have) Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

L
Underligt at de ikke har en tlf svarer der siger det, en hjemmeside man kan se det på eller et skilt foran butikken.

Men helt sikkert, jeg håber da de åbner igen.

poom
Vi var derude i søndags.

Der var helt øde og ingen sedler, lys eller noget.

Har været derinde før, og der så det ud som om de var ved at gå konkurs.

Webmaster
Jeg var der for maks 2 uger siden, og da var der både åbent og rigeligt med varer på hylderne.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
poom
glad for at høre, webmaster.. Smile

Det ville være super ærgeligt hvis den ikke fortsatte

L
Webmaster skrev:
Jeg var der for maks 2 uger siden, og da var der både åbent og rigeligt med varer på hylderne.

Jeg var der IGÅR....altså d.21 december kl.17.30, så er det vel knap så interessant (sorry) hvordan der var for 2 uger siden...!

Der var totalt lukket og slukket og øde og tomt igår og altså også i søndags.

Deres tlf ringer normalt men ingen svarer.
Der står intet på nettet eller på deres facebook side.
Det er sgu dårlig kundepleje.

Og vi var der iøvrigt også selv for en uges tid siden og handle som vi plejer hver / hver anden uge.
Intet antydede/viste at de skulle på ferie eller lign.
Redigeret af L d. 22/12-2011 13:00

Mikael
Den er lukket, det er sådan når man ikke betaler sine regninger. Men nogle af dem bag er ved at åbne en butik ved halmtovet...
Så må vi jo se hvor lange den holder åben... ellers er der altid thai butiken på halmtovet 2, de er altid flike og venlige.

pdrhan
L skrev:
Webmaster skrev:

Jeg var der IGÅR....altså d.21 december kl.17.30, så er det vel knap så interessant (sorry) hvordan der var for 2 uger siden...!

Der var totalt lukket og slukket og øde og tomt igår og altså også i søndags.

Deres tlf ringer normalt men ingen svarer.
Der står intet på nettet eller på deres facebook side.
Det er sgu dårlig kundepleje.

Og vi var der iøvrigt også selv for en uges tid siden og handle som vi plejer hver / hver anden uge.
Intet antydede/viste at de skulle på ferie eller lign.

Som jeg har skrevet ovenfor var jeg derude i Lørdags (den 17DEC) og der fik jeg at vide de ville holde ferielukket i 2 uger og at de henviste til deres forretning ved hovedbanegården (ved så ikke liiige hvor den ligger...)
Til info var der MASSER af varer i forretningen både på lageret op i reoler mm , untaget friske grønsager men det er der jo en logisk forklaring på når de skulle lukke i 2uger! Så jeg vil tro de er friske tilbage igen den 2.januar...

Spring til debat: