Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Forum-tilladt,at spoerge om hvad og hvem maa spoerge.?
|
|
|
Lagt på d. 09/01-2011 16:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej! Ja, jeg er noedt til, at sige,at den sidste traad her-med krisser-har rystet mig en del,idet jeg syntes, at nogle faa herinde har behandlet hende virkelig daarligt og det kan man altsaa ikke vaere bekendt. Det er da vel for,blandt andet, at folk,der kommer herned paa ferie,kan komme herind og spoerge lokal kendte mennesker om nogle ting-at forum eksisterer-men det lyder mere og mere,som om der sidder et par stykker,der mener, at de er berettigede til, at bedoemme hvem og hvilke spoergsmaal der er velkomne herinde. Vi er jo alle,som bekendte forskellige og kan lide forskellige ting og det syntes jeg da, at man skal respekterer og ikke begynde, at vaere nedladende overfor folk-bare fordi de maaske ikke lige udtrykker sig helt korrekt, eller har samme ide om sjov og oplevelser,som en selv. Saa kan man jo bare springe traaden over og overlade til andre, at svare. Ja, folk der har boet eller kommet hernede i en aar-raekke,ER klogere paa forholdene hernede-selvfoelgelig-og derfor kommer folk og stiller spoergsmaal til Jer/os og eftersom vi frivviligt har indskrevet os her og flittigt deltager,saa skal vi altsaa ogsaa behandele de mennesker ordentligt,der kommer og stiller spoergsmaal-uanset om de for nogen hernede, kan virke taabelige eller anderledes, end de ting vi andre ville foretage os hernede. Som der er en(husker ikke hvem) der har paa sin profil-It is nice to be important-but it is more important to be nice. brianmarinus. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 09/01-2011 17:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
It is nice to be important-but it is more important to be nice. JesperFrb . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/01-2011 18:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg er enig med dig Brian. Og jeg synes også at nye, entusiastiske brugere skal behandles med behørig respekt. Det er alt andet lige disse, der tilføjer nyt blod her på dtw, som ellers kan undergå faren for at stå lidt i stampe til tider. Ikke mindst nu, hvor fordums drabelige debattører ikke er til stede længere. Jeg finder Krissers spørgsmål fuldt ud legitime og vedkommende. Og så kan man svare herpå eller lade være. mvh |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 09/01-2011 19:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
brianmarinus skrev: Hej! Ja, jeg er noedt til, at sige,at den sidste traad her-med krisser-har rystet mig en del,idet jeg syntes, at nogle faa herinde har behandlet hende virkelig daarligt og det kan man altsaa ikke vaere bekendt. Det er da vel for,blandt andet, at folk,der kommer herned paa ferie,kan komme herind og spoerge lokal kendte mennesker om nogle ting-at forum eksisterer-men det lyder mere og mere,som om der sidder et par stykker,der mener, at de er berettigede til, at bedoemme hvem og hvilke spoergsmaal der er velkomne herinde. Vi er jo alle,som bekendte forskellige og kan lide forskellige ting og det syntes jeg da, at man skal respekterer og ikke begynde, at vaere nedladende overfor folk-bare fordi de maaske ikke lige udtrykker sig helt korrekt, eller har samme ide om sjov og oplevelser,som en selv. Saa kan man jo bare springe traaden over og overlade til andre, at svare. Ja, folk der har boet eller kommet hernede i en aar-raekke,ER klogere paa forholdene hernede-selvfoelgelig-og derfor kommer folk og stiller spoergsmaal til Jer/os og eftersom vi frivviligt har indskrevet os her og flittigt deltager,saa skal vi altsaa ogsaa behandele de mennesker ordentligt,der kommer og stiller spoergsmaal-uanset om de for nogen hernede, kan virke taabelige eller anderledes, end de ting vi andre ville foretage os hernede. Som der er en(husker ikke hvem) der har paa sin profil-It is nice to be important-but it is more important to be nice. brianmarinus. Forstår godt nok ikke din mening med denne tråd, og slet ikke din harme over de svar der er givet til Krisser.. Personligt er jeg ikke i tvivl om, at der skjuler sig et tidligere medlem bag profilen. Men det er jo bare min mening! Hvorfor jeg mener dette kan vi jo godt begynde at tage fat på! Men jeg er nok ikke ene om dette. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 09/01-2011 19:13
|
|
Om der er tale om et tidligere udelukket medlem er noget vi er i admin nok skal afgøre. Det giver ikke jer som brugere rettighed til at bryde reglementet fordi i har en mistanke om dette ved at blive personlige, eller ødelægge tråde. Jeg vil give brian helt ret, jeg syntes det er en virkeligt slem velkomst folk har givet denne nye bruger. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 09/01-2011 19:20
|
|
Ezal skrev: Om der er tale om et tidligere udelukket medlem er noget vi er i admin nok skal afgøre. Det giver ikke jer som brugere rettighed til at bryde reglementet fordi i har en mistanke om dette ved at blive personlige, eller ødelægge tråde. Jeg vil give brian helt ret, jeg syntes det er en virkeligt slem velkomst folk har givet denne nye bruger. Ja...Ezal jeg betviler heller ikke admin, og heller ej den nye linje som der er lagt! "Denne" nye bruger som bliver omtalt. Ifølge profilen er det jo en hende! Men hvad mener du med den slemme velkomst? Hvis du ønsker uddybende bemærkninger og kommentarer omkring mit standpunkt, så vil jeg gerne gøre det! K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 09/01-2011 19:31
|
|
Du kan jo tage og læse hendes tråd igennem. Er dit bevis på at det er et tidligere udelukket medlem, at det ifølge profilen er en kvinde er du godt nok ude på dybt vand. Selvom der helt klart er en overvægt af mænd her på sitet, er og har der faktisk været adskillige kvinder tilmeldt. Jeg blander mig ikke yderligere i denne tråd, har sagt min mening. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 09/01-2011 19:37
|
|
Ezal skrev: Du kan jo tage og læse hendes tråd igennem. Er dit bevis på at det er et tidligere udelukket medlem, at det ifølge profilen er en kvinde er du godt nok ude på dybt vand. Selvom der helt klart er en overvægt af mænd her på sitet, er og har der faktisk været adskillige kvinder tilmeldt. Jeg blander mig ikke yderligere i denne tråd, har sagt min mening. På dybt vand.... ...24 år. profilbillede og rejser med mor til Thailand igen igen...Yep jeg er på dybt vand. ![]() K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 09/01-2011 20:10
|
|
Krisser skrev: Hvis nogle mener at jeg er falsk (?) så tjek min facebook : KRISTINE VAN HASSELHOFF.. Si... ![]() K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 09/01-2011 22:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Hvis I ikke tror at Krisser er den rigtige, så prøv at sende en pm til hende på facebook. Hvis hun ikke kender noget til Dansk Thai website-profilen, ja så er der noget galt. Og så er der sket noget som rent faktisk straffes hårdt i DK. Vh Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 10/01-2011 01:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Nu da jeg er nævnt i denne tråd, vil jeg bare lige sige at jeg prøver på at leve op til mit eget ordsprog! Men kan selvføligelig falde i, som alle andre når folk bliver for "kloge"! Men håber da at jeg for det meste er behjælplig, og ikke nedvuderende! Og jeg syntes at alle skal have et rent og sobert svar på det de spørg om, selvom nogen kan syntes det er et latterligt spørgsmål! Så helt enig med Brian! Redigeret af jesperfrb d. 10/01-2011 01:42 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 10/01-2011 03:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
krisser er ked af, at keniko ikke har et godt forhold til hendes mor! vi har vel lov til at have vores engen mening om en tråd også hvis man er i mindretal, og se krisser er jo smigret over al den omtale, og det var jo det hun ville og så er alle glade ikke! ![]() |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 10/01-2011 07:56
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Krisser. det er godt at du kan rejse med din mor, og det er helt fint. Elsker at rejse med mine unger ( 21 & 23 ) og er sikker på de syntes det samme ![]() |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 10/01-2011 12:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
jesperfrb skrev: Nu da jeg er nævnt i denne tråd, vil jeg bare lige sige at jeg prøver på at leve op til mit eget ordsprog! Men kan selvføligelig falde i, som alle andre når folk bliver for "kloge"! Men håber da at jeg for det meste er behjælplig, og ikke nedvuderende! Og jeg syntes at alle skal have et rent og sobert svar på det de spørg om, selvom nogen kan syntes det er et latterligt spørgsmål! Så helt enig med Brian! Hvorfor egentlig beskæftige sig med tråden hvis man synes den er latterlig? Bare en tanke.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 10/01-2011 12:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Krisser skrev: Nå, jeg vil sige farvel.. Den her side vil jeg ikke bruge min tid på, men må indrømme jeg er blevet chokeret, og harm over nogle af de ting der er blevet skrevet til mig. Bla. Heks...? Jeg kom her i en god tro, om at nogle måske ville hjælpe mig med nogle spørgsmål... Istedet blev jeg modtaget med alt mulig andet... Jeg gav folk en mulighed for at tjekke at jeg er den jeg udgiver mig for, og at personen på mit profil billede er mig, men det gad ingen vidst.. Den her hjemmeside skal nok dø langsomt, hvis i er sådan overfor alle mennesker der kommer som nye Det håber jeg dog ikke for jer... ![]() Anyway, tak til de søde folk som har hjulpet mig ![]() Ja det er en sørgelig udvikling. Men som det er i øjeblikket er det en kerne der styrer det her. Hvis der ikke findes en løsning , ja så dør siden nok langsomt men sikkert. Tak for din tid trods alt og god thai ferie.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/01-2011 12:44
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Rawirot skrev: Krisser skrev: Nå, jeg vil sige farvel.. Den her side vil jeg ikke bruge min tid på, men må indrømme jeg er blevet chokeret, og harm over nogle af de ting der er blevet skrevet til mig. Bla. Heks...? Jeg kom her i en god tro, om at nogle måske ville hjælpe mig med nogle spørgsmål... Istedet blev jeg modtaget med alt mulig andet... Jeg gav folk en mulighed for at tjekke at jeg er den jeg udgiver mig for, og at personen på mit profil billede er mig, men det gad ingen vidst.. Den her hjemmeside skal nok dø langsomt, hvis i er sådan overfor alle mennesker der kommer som nye Det håber jeg dog ikke for jer... ![]() Anyway, tak til de søde folk som har hjulpet mig ![]() Ja det er en sørgelig udvikling. Men som det er i øjeblikket er det en kerne der styrer det her. Hvis der ikke findes en løsning , ja så dør siden nok langsomt men sikkert. Tak for din tid trods alt og god thai ferie. ![]() Ja hold da op hvor har du ret og hvor er det trist man ikke kan behandle de nye pænt. Også herfra skal der lyde en rigtig god tur Krisser Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 10/01-2011 13:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Rawirot Hvad er det for en kerne der styrer det her. ![]() Det er sgu meget sørgelig udvikling at man i sted for at hjælpe nye medlemmer er med til at de forlade denne website og finder andre thaisider der er mere hjælpsom og forstået over for nye medlemme. og gerne stiller viden om thailand. At denne website skulle død langsomt kan kun tide vise. Føj hvor skulle i skammer jeg at opføre jeg på den måde over for andre der søge hjælp Jeg forstå hele ikke at man fra administratorer ikke har gjort noget hvis man skal følge de ny regler her der er jo andre der er blevet smidt ud for mindre ting Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 10/01-2011 13:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
slå nu lige koldt vand i blodet,prøv at sammenstille de ting hun har skrevet,antal rejser,tidsinterval,et eks. kan ikke lde bangkok, men har været der 6 gange på 2 rejser. osv.tjek facebook, der er heller noget konkret,der skriver hun hun er uddanet i alt mugligt,det omfatter nok også at lyve stærkre end en hest kan rende, men tjek selv!![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 10/01-2011 13:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
chaingmai skrev: slå nu lige koldt vand i blodet,prøv at sammenstille de ting hun har skrevet,antal rejser,tidsinterval,et eks. kan ikke lde bangkok, men har været der 6 gange på 2 rejser. osv.tjek facebook, der er heller noget konkret,der skriver hun hun er uddanet i alt mugligt,det omfatter nok også at lyve stærkre end en hest kan rende, men tjek selv! ![]() der står vel også hun har x antal venner.. jeg går ud fra disse venner kender hende, eller er de en del af løgnen, for at narre os alle herinde..? god tur krisser.. jeg håber du vender tilbage med gode råd til os andre.. hvem ved, måske du ser noget nyt du vil dele med os
Redigeret af b_j3ns3n d. 10/01-2011 13:29 Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/01-2011 13:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
et eks. kan ikke lde bangkok, men har været der 6 gange på 2 rejser Det er da ikke et usandsynligt scenarium. Du ved selv at Bkk er den regionale hub, når man bevæger sig mellem de 4 landsdele. Og den er svær at undgå. Og ved såvel ankomst som afgang fra Bkk, er der mange der vælger en enkelt overnatning i byen for dels at komme evt. jetlag til livs, såvel som at lade op til den lange tur hjemover. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

JesperFrb 
...24 år. profilbillede og rejser med mor til Thailand igen igen...