Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Skat bryder regler med fup-profiler
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 24/11-2010 14:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Det bliver sgu´ da også mere og mere sindssygt i Danmark! http://epn.dk/sam...256003.ece Helt utroligt... ![]() Doc Gok |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/11-2010 14:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
mon ikke også de har kigget forbi denne her side, men vi elsker jo den overvågning som DF kæmper for. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 24/11-2010 16:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Når man ikke vil betale med hele vil snyde så er man nødt til at bruge sådan metoder. Folk er jo dumme har de på deres Facebook udstiller hvad de ejer og så snyder i skat. bkk sikke noget p.. at lukke ud er du syg i hovedet ![]() har du ikke andre du kan skrive om med at nyde livet
Redigeret af thaikurt1 d. 24/11-2010 16:48 |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 24/11-2010 16:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Det kan ikke være rigtig at en oflig myndighed skal begåsvindel for at udføre der arbejde det får jo bare dem til at framstår utroverdig. Og nogle vil nok sig hvofer betale skat når man har et utroverdig skattevæsen, vad bliver det næste at man kan slippe billiger i skat vis man betaler penge under boret Come As You Are
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/11-2010 17:00
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Gokinok skrev: Det bliver sgu´ da også mere og mere sindssygt i Danmark! http://epn.dk/sam...256003.ece Helt utroligt... ![]() Doc Gok Det er ikke videre moraliserende, hvis SKAT bryder loven for at se, om andre bryder loven... Okay, jeg kan være ligeglad, da jeg betaler skat i Thailand, men overordnet set er det demoraliserende, når danske myndigheder er så kreative... HIlsen, Robert |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 24/11-2010 17:24
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
thaikurt1 skrev: Når man ikke vil betale med hele vil snyde så er man nødt til at bruge sådan metoder. Folk er jo dumme har de på deres Facebook udstiller hvad de ejer og så snyder i skat. [b][b]bkk sikke noget p.. at lukke ud er du syg i hovede[/b]t ![]() har du ikke andre du kan skrive om med at nyde livet[/b] ![]() Det er da ikke noget pis bkk lukker ud, der har aldrig været så meget overvågning og kontrol som under det nuværende regime. Det må vel være fordi folk synes det er okay, I er fuldstændig ude af synkronsvømning jer som synes at al den overvågning er for meget, samtidig med at I støtter DF og regeringen. Selvmodsigende ad h-til. Redigeret af natty d. 24/11-2010 17:27 |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/11-2010 18:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
thaikurt1 skrev: Når man ikke vil betale med hele vil snyde så er man nødt til at bruge sådan metoder. Folk er jo dumme har de på deres Facebook udstiller hvad de ejer og så snyder i skat. bkk sikke noget p.. at lukke ud er du syg i hovedet ![]() har du ikke andre du kan skrive om med at nyde livet ![]() er det ikke thaihaderkurt der lever af førtidspension i thailand, så mon ikke du er mest syg, på den anden side findes der ikke nogen mennesker der ikke er syge oppe i hovedet, så skal vi ikke bare glemme det. tænkt at gå ind for integration og så bosætte sig i et land som man ikke kan snakke sproget i, havde børn som man ikke kan snakke med, og sige at integration ikke gælder mig, for jeg er jo dansker. overvågning af alle dansker skyldes at 9-11 men terrorister som dem, kan jo netop via universitets krav sagtens komme ind i fx Danmark, så hvor meget hjælper overvågningen. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 24/11-2010 18:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Ja, det siger <i nok, men.......lige nu på tv i danmark, indrømmer skat at de både har været på facebook og bruger forkerte profiler for at finde "forbrydere". |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/11-2010 18:44
|
SteenJ skrev: Ja, det siger <i nok, men.......lige nu på tv i danmark, indrømmer skat at de både har været på facebook og bruger forkerte profiler for at finde "forbrydere". Spændende, at SKAT giver falske oplysninger til et af verdens mest markante internetfirmaer for at kunne finde danskere, som giver falske oplysninger til SKAT, og så begrunde det med, at de har overset reglerne, men det kan vi andre nok ikke bruge som argument i Skatterådet... Dermed ikke sagt, at, jeg synes, det er i orden med skattesnyd. Det er metoden, som ikke er i orden. Hilsen, Robert |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 24/11-2010 18:54
|
Robert Kronberg skrev: SteenJ skrev: Ja, det siger <i nok, men.......lige nu på tv i danmark, indrømmer skat at de både har været på facebook og bruger forkerte profiler for at finde "forbrydere". Spændende, at SKAT giver falske oplysninger til et af verdens mest markante internetfirmaer for at kunne finde danskere, som giver falske oplysninger til SKAT, og så begrunde det med, at de har overset reglerne, men det kan vi andre nok ikke bruge som argument i Skatterådet... Dermed ikke sagt, at, jeg synes, det er i orden med skattesnyd. Det er metoden, som ikke er i orden.Hilsen, Robert Det er nemlig rigtigt, det er sgu sørgeligt at den generelle holding blandt danskere og "det offentlige" i dag er at "målet helliger midlet". For som mange siger, jeg er ren, jeg har ikke noget at skjule, så det er da lige meget. Redigeret af natty d. 24/11-2010 18:55 |
|
|
|
| sum |
Lagt på d. 24/11-2010 19:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 99 |
[quote]thaikurt1 skrev: Når man ikke vil betale med hele vil snyde så er man nødt til at bruge sådan metoder.[quote][b] Thaikurt: Jeg har, lige på en studs, mistet min respekt for dig og du tilhøre en gruppe af mennesker, som jeg aldrig lære at forstå. Du har dit på tørre her og nu, men tro mig, en dag kommer der en lov der forbyder det du gør, Det stopper ikke her og du lever på lånt tid. Whats comes around goes around. Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.
This is the word of the good lord Buddha. ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/11-2010 19:30
|
sum skrev: [quote]thaikurt1 skrev: Når man ikke vil betale med hele vil snyde så er man nødt til at bruge sådan metoder.[quote][b] Thaikurt: Jeg har, lige på en studs, mistet min respekt for dig og du tilhøre en gruppe af mennesker, som jeg aldrig lære at forstå. Du har dit på tørre her og nu, men tro mig, en dag kommer der en lov der forbyder det du gør, Det stopper ikke her og du lever på lånt tid. Whats comes around goes around. Korrekt - det stopper ikke her, men fortsætter og fortsætter. Vi er allerede kommet dertil, hvor jeg end ikke har en chance for at flytte tilbage til Danmark, da min kone ikke taler engelsk og dansk og end ikke arbejder mere, da hendes arbejdserfaring fra Lao ikke kan bruges i Thailand (dertil kommer, at hun skal have arbejdstilladelse - det kunne jeg nok nemt ordne, men så ville det være fusk). Hilsen, Robert |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 24/11-2010 19:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Hvorfor skal thaikurt integrere sig? Han er pensionist for h.....! Tag jer dog sammen, vælg nogle andre politikere hvis i ikke bryder jer om de nuværende regler for pension m.m. Det had i udviser tegner ikke lovende for fremtidens Danmark, hvor "hate-speech" med garanti vil blive afløst af "hate-crimes". I sku´hellere bekymre jer om alt muligt andet; økonomi, muslimsk masseindvandring til EU, årets julegaver, årets julekalender og andet super-vigtigt, istedet for at hamre løs på nogle ganske fornuftige nye regler for indvandring til DK. Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 24/11-2010 19:33 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 24/11-2010 19:40
|
Gok du startet en tråd hvor du skriver Det bliver sgu´ da også mere og mere sindssygt i Danmark! Så skriver thaikurt at man bliver nødt til at bruge sådanne metoder Det bliver der kommenteret på. Men uha så er det udtryk for had fra dem som ikke er enige med din lille følgesvend thaikurt, Hvor er du dog dobbeltmoralsk. Redigeret af natty d. 24/11-2010 19:42 |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 24/11-2010 20:33
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Enten dobbeltmoralsk eller skizofren. Så er det nok bedst at være dobbeltmoralsk. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/11-2010 21:07
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Robert Kronberg skrev: Det er ikke videre moraliserende, hvis SKAT bryder loven for at se, om andre bryder loven... Okay, jeg kan være ligeglad, da jeg betaler skat i Thailand, men overordnet set er det demoraliserende, når danske myndigheder er så kreative... HIlsen, Robert Desværre er det ikke engang en engangsforseelse at Skat ser sig hævet over gældende lovgivning og afsagte domme her i landet. Sidste sag jeg lige kan huske på stående fod, var sagen om ulovlige spejlinger af harddiske. Ikke for at hive én af mine kæpheste op igen, men læs nærmere her i indlæg 177. Redigeret af Webmaster d. 24/11-2010 21:07 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 24/11-2010 22:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
I SIDSTE UGE sendte den tyske tv-station ZDF et uhyggeligt indslag om Danmark med titlen ’De andres liv’, som var et vink med en vognstang til alle frihedselskende danskere. Titlen på indslaget var hentet fra den stærke film fra 2006 om stasi-overvågningen af østtyskerne i 1980’erne. I tv-indslaget konstaterede den forbløffede tyske vært, at hans naboland mod nord havde udviklet sig fra at være et hyggeligt lille eventyrland til at være et kontrol-helvede og en stikker-stat ligesom det tidligere DDR. INDSLAGET viste tilfældige danskere på motorvejen, der blev stoppet af politiet og Skat i samarbejde. Man så billeder af Skats medarbejdere, der på en bærbar kontrollerede de tilbageholdte danskeres personlige oplysninger. På to minutter hentede Skat alt, hvad det offentlige havde på dem – inkl. indestående i deres bank. En dansker bosat i Polen fik klippet de polske plader af sin bil og fik den slæbt væk, fordi Skat mente, at han i virkeligheden boede i Danmark og skulle betale dansk registreringsafgift. Færdig. ’Og han er skyldig, indtil han selv kan bevise sin uskyld’, fortalte den tyske speaker undrende. Sådan er det nemlig ikke i Tyskland. Men sådan var det også for tv-indslagets enlige danske mor: En kvinde med to børn, som modtog forhøjet social ydelse og gratis institutionspladser. Hun var blevet stukket til kommunen af en nabo, som ikke mente, hun var berettiget til støtte, for naboen havde set, at eksmanden stadig kom i lejligheden – så måske boede de to i virkeligheden stadig sammen? DEN TYSKE speaker fortalte, at anmeldelsen var sket anonymt på kommunens website. Mange danske kommuner og Skat er nemlig begyndt at opfordre borgerne til at stikke deres naboer eller bekendte – anonymt! – hvis de har mistanke om, at naboen gør noget, han ikke må. Og stikker-formularerne på det offentliges websites har ført til en kæmpestigning i antallet af anmeldelser. Tyskerne var chokerede: Danmark er blevet det nye DDR. Det var et forfærdende indslag. Men det værste er, at der er mange danskere, der accepterer dette kontrolhelvede. Folk, der naivt tror, at det offentlige er deres ’fælleskasse’, og at det er fint, at naboer stikker hinanden, hvis nogen har taget noget, de ikke må. STOP! VI er på vejen til helvede. Et DDR-helvede. Den offentlige sektor har fået for meget magt – og borgeren har intet tilbage. Det er derfor, Danmark nu ligner DDR, hvor det offentlige bestemte alt, mens borgerne var nuller. Politikerne har tilladt dette offentlige monster at vokse ud over alle grænser ved at give det feel-good-navnet ’velfærd’ – men det er ikke velfærd. Det er en altædende epidemi, som skal have en modgift, før det går helt galt. Modgiften er: En kraftig beskæring af det offentlige og dets rettigheder. Og: En genskabelse af borgernes frihedsrettigheder og af deres suveræne ret til at bestemme over deres egne liv. Ellers får naive og magtsyge folk nemlig for travlt med at ville bestemme over ’de andres liv’. http://ekstrablad...z15qGytXTj Redigeret af bruno d. 24/11-2010 22:16 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 25/11-2010 04:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Thaikurt: Jeg har, lige på en studs, mistet min respekt for dig og du tilhøre en gruppe af mennesker, som jeg aldrig lære at forstå. Du har dit på tørre her og nu, men tro mig, en dag kommer der en lov der forbyder det du gør, Det stopper ikke her og du lever på lånt tid. Jeg bekymre over at du har mistet respekt for mig det kan jeg ikke bruge til noget. da det handel om holdning til folk der snyde og så den måde at skat bruge for at inddrive penge på. Nu bekymrer jeg mig om fremtid men tage en dag af gangen hvis jeg skulle bekymrer hvad politikeren har tænk sig at gøre i fremtiden om der bliver råd til at menneskerne kan få pension eller hvad de nu tænk sig at gøre. Hvis det skulle ske så bliver jeg nødt til at stilling til hvad jeg så gør men helle ikke før. Vil hele bruge tiden på at nyde livet sammen med min familie og glæde mig at havde mulighed for at bo i thailand. også selv og nogen mener noget andre. |
|
|
|
| sum |
Lagt på d. 25/11-2010 07:03
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 99 |
Jeg bekymre over at du har mistet respekt for mig det kan jeg ikke bruge til noget. da det handel om holdning til folk der snyde og så den måde at skat bruge for at inddrive penge på. Nu bekymrer jeg mig om fremtid men tage en dag af gangen hvis jeg skulle bekymrer hvad politikeren har tænk sig at gøre i fremtiden om der bliver råd til at menneskerne kan få pension eller hvad de nu tænk sig at gøre. Hvis det skulle ske så bliver jeg nødt til at stilling til hvad jeg så gør men helle ikke før. Vil hele bruge tiden på at nyde livet sammen med min familie og glæde mig at havde mulighed for at bo i thailand. også selv og nogen mener noget andre. Du har ret til at mene, sige og skrive præsis hvad du har lyst til, jeg ønsker ikke dig eller dine nærmester noget ondt, jeg håber at du forsætter med at leve et trygt, godt og lykkeligt liv og uden bekymmeringer for fremtiden. Det ønske har jeg for alle mennesker på denne jord, fjender, venner, rige og fattige. når jeg skriver som jeg gør, så er det fordi at jeg hidtil, på trods af vores forkellige holdninger, har haft en respekt for din personlige kamp i dit liv, en personlig kamp for en at opnå et respektfuldt og lykkelig tilværeslse. En kamp som man kan læse imellem linerne, når man har læser dine indlæg. Du meldte dig ud af det aktive danske samfund, da du modtog din førtidspension. Du valgte rejse ud, fandt lykken og du er kommet langt, i kampen for en god tilværelse. Med det antal, timer, indlæg og ihærdige skriverier, her på DTW, er dit grundlag for, at modtage førtids pension, så reelt? eller kunne du, teoretisk, bestride et job, på samme vilkår og tid som du bruger på DTW og nettet? Mon ikke der findes en beskæftigelse, i Danmark, til dig? Du støtter, at skat i Danmark, som ikke er en politi myndighed, benytter ulovlige agent metoder. Der udover benytter samfundet sig af annonyme stikker metoder. konsekvenserne er et samfund uden plads til indiviet og det er ikke længere menneskeligt at fejle, retssystemet er sat ud af spillet og vi er dømt forhånd. Alle er hinandens poltibetjent. Man kan ikke længere stole på sin læge eller præst, da de kan stikke dig annonymt. Hvis samfundet, efter for godt befindende, kan bruge ulovlige metoder i jagten på borgerne, hvad er så det hele værd? Vi er alle lovløse. Du under ikke andre, at opnå samme gode liv, som du har opnået, på danmarks regning, et land du end ikke bor i. og hvad skal man forvente fra din side, hvis man støder på dig ude i den store verden? At blive anholdt af skat i lufthavnen? og hvem er du her på DTW? skats forlænget arm? Den respekt jeg havde for dig, har jeg mistet, og det behøver du ikke at bekymere dig om. Der i har du fuldstænding ret. Redigeret af sum d. 25/11-2010 07:14 Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.
This is the word of the good lord Buddha. ![]() |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 25/11-2010 08:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Skat gør jo som det passer dem , ligesom den siddende regering , de fjerner fokus fra vores hjemmelige krise , ved finde syndebukke. så folkens PAS PÅ LOMMERNE
DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.