Se indlæg|
Løkke varsler ændringer af 24-års regel
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 06/11-2010 13:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Løkke varsler ændringer af 24-års regel http://avisen.dk/...36544.aspx Come As You Are
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 06/11-2010 13:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Lad os nu se og DF sige ja for der er jo stadig en finanslov der skal vedtaget og uden DF ingen finanslov. For selvfølgelig vil DF stille nogen krav Statsminister Lars Løkke Rasmussen har ikke mange muligheder andre sig ja hvis han ikke skal udskrive valg. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/11-2010 14:17
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jov Kurt han har da den mulighed at udskrive valg og så slipper vi forhåbenlig for df og grisen løkke
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 06/11-2010 14:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
sony. Hvad vil så vælge kolera eller pest Hvis vi få en S-SF-R skal du regne med flere afgifter. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/11-2010 14:49
|
Jamen kurt du har fuldstændig ret hvad man skal vælge med de tumper til politikere vi har, det er at vælge imellem pest og kolera. Og jeg må indrømme jeg er i syv sind med hvem jeg skulle stemme på i dag hvis der var valg. Man kunne jo håbe på det kom her mens man er i thailand, så var man fri for at tage stilling til det, men så heldig er jeg jo nok ikke.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 06/11-2010 14:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
thaikurt1 skrev: sony. Hvad vil så vælge kolera eller pest Hvis vi få en S-SF-R skal du regne med flere afgifter. Ja nu er der ikke andre valg, end pest eller kolera. Så jeg vælger bestemt S-SF-R regering. Jeg har fået nok af Fadbamse Løkke og ferieminister Lene "fiskefjæs" Espersen Så bare alt undtagen disse mennesker vil sgu gavne Danmark |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 06/11-2010 15:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
sony skrev: Jamen kurt du har fuldstændig ret hvad man skal vælge med de tumper til politikere vi har, det er at vælge imellem pest og kolera. Og jeg må indrømme jeg er i syv sind med hvem jeg skulle stemme på i dag hvis der var valg. Man kunne jo håbe på det kom her mens man er i thailand, så var man fri for at tage stilling til det, men så heldig er jeg jo nok ikke. he,he, så nemt burde du ikke slippe, for muligheden for at afgive din brev stemme på ambassaden / dansk representation er jo tilstede. tror jeg vælger pest & kolera, det kan da helbredes, det kan den sygdom man får, hvis man stemmer på en højre regering ikke. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/11-2010 15:08
|
Jeg gad godt nok ikke bruge min tid på at stemme mens jeg er i thailand, det er min tid sgu godt nok for kostbar til i den korte tid man er afsted. Men ellers har du nok ret ligesom goldwing også har ret. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 06/11-2010 18:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 196 |
Hvis man ikke vil bruge sin stemmeret, kan man jo ej heller ikke ytre sig om sin utilfredshed på udfaldet af hvad andre har stemt vel.![]() |
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 06/11-2010 20:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
hvis de regler kommer, er det snart slut med at thaièr kommer til denmark, de kommer stortset alle hertil uden nogen papir på uddannelse og jeg står selv og vil ha en herop, thaièr er gode til at integrerer sig, og villige til at arbejde og forsørge sig selv. kineserne har boet i denmark i rigtig mange år, og aldrig skabt problemer her, men det kommer til at betyde mennesker fra asièn lukkes helt ude, selv om de har en rigtig god mentalitet, som passer rigtig godt til det danske, men uden uddannelses papir ingen adgang. hvornår ville det være sandsynligt de nye regler kunne træde ikraft, jeg er ikke så skrap til politik. Redigeret af hiks d. 06/11-2010 20:32 |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 06/11-2010 20:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
hiks skrev: hvis de regler kommer, er det snart slut med at thaièr kommer til denmark, de kommer stortset alle hertil uden nogen papir på uddannelse og jeg står selv og vil ha en herop, thaièr er gode til at integrerer sig, og villige til at arbejde og forsørge sig selv. kineserne har boet i denmark i rigtig mange år, og aldrig skabt problemer her, men det kommer til at betyde mennesker fra asièn lukkes helt ude, selv om de har en rigtig god mentalitet, som passer rigtig godt til det danske, men uden uddannelses papir ingen adgang. hvornår ville det være sandsynligt de nye regler kunne træde ikraft, jeg er ikke så skrap til politik. Mit beste bud vil være når den nye finanslov træder i kraft Come As You Are
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/11-2010 20:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
man burde få bøder for ikke at stemme.. sofa vælgere er dem som brokker sig mest efter et valget.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/11-2010 20:51
|
Nu må i sgu holde, skulle jeg tage ca 800 km bare for at give en stemme, så de kunne forsætte med at tage røven på en. Det eneste tidspunkt de tænker på os er når der er valg, ellers er de sgu da fløjtende ligeglade med os. Jeg skal nok stemme hvis jeg er hjemme, om ikke andet så kan jeg sgu stemme blankt. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 06/11-2010 21:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Nu må vi se hvad det bliver til. Den 24-års regel har de snakket om flere gange. Men jeg håber da ikke det bliver sværere. Personligt selv har jeg planer om næste år...... |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 06/11-2010 22:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Min stemme bliver blank, næste gang. Der er overhovedet ikke, en politiker der er vær at stemme på. Det eneste de tænker på, er dem selv, de penge de kan tjene og så det at være kendt. De er fuldstændig ligeglad med Danmark. Hvor er visionerne og det banebrydende og anderledes tanke gang, der kan skabe resultater i nye forandrede verden ? En verden, hvor nogle af de lande vi kaldte for udviklings lande, sider nu i dag, på penge kassen og alt vækst. pga. Lav løn og massiv statstøtte, de har fået næsten alt produktion og nej fremtidens innovation vil ikke forgå i Danmark og vesten mere. Lige så snart at det er kineser der står med produkterne i hånden, så er det også dem der får ideerne til at vider udvikle dem eller får ideer til nye forbedrede produkter, den dag det sker, så tipper vægten. Det er den udvirklig, vi skal sætte ind over for, det er en alvorlig trussel, men det er der ikke nok stemmer i at gå imod, men det er der imod, i den ophidset folkestemning mod de indvandre vi nu en gang har lukket ind i landet, den ophidsede stemning er godt hjulpen af de krise ramte danske aviser som er i lomme på politikerne for at beholde deres milliard støtte. Den finans krise vi lige har haft, er bare en lille bølge i forhold til den tsunami vi vil få af se i fremtiden, bare vendt. En dag så bliver det os dansker, der bliver indvandrere og vores unge danske piger, der skal være au pare slave i Shanghaj Vogn nu op og se hvem fjenden virkligheden er og det med indvandrerne, der skal nok komme en helt naturlig stop af indvandreingen, der er jo efterhånden ikke mere at komme efter. DF bliver mere og mere yderlig gående efterhånden som de andre partier følger efter dem i meninger og politik for det er der jo stemmer i. Redigeret af bruno d. 06/11-2010 22:45 |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/11-2010 23:30
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
"24 års reglen skal udbygges med et pointsystem og et skærpet tilknytningskrav. Point for uddannelse, point for sprog og point for erhvervsaktivitet. Og er pointene høje nok, skal kravet om de 24 år ikke spænde ben. For nogle skal det være sværere at få deres ægtefælle ind i Danmark. For andre skal det være lidt lettere," siger Lars Løkke Rasmussen. Ok hvem er det der har en phd og 5-10 års erhvervserfaring og ellers er under 24år, og så i øvrigt gider flytte til Danmark… Det er skruen uden ende, politikkerne har for længst stoppede med visionær politik, men for at vise vælgerne at de skam laver, noget kommer disse endeløse stramninger af udlænge reglerne. Jeg tvivler på at politikkerne overhovedet er interesseret i, at hjemsende de muslimske indvandrer, som befolkningen ikke ønsker, for så ville man jo ikke længere kunne vise at man lavede politik. I stedet rammer man alle de nye indvandrer som helt sikkert ikke kommer til at ligge staten til last de første 10-15 år, da reglerne allerede er meget stramme i forvejen. Send dog alle dem hjem som ikke er selvforsøgende eller dømmes for kriminalitet, i stedet for kun at ramme de nyankommende, |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 06/11-2010 23:58
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jamen sådan er det jo hvert år når der er finanslovsforhandlinger, DF kommer snigende med fremmedfjenske krav, lidt strammere hvert år, så ingen lægger mærke til det. Indtil mange opdager, hvad fanden har de gang i. Hvad det har med finanslov at gøre er iøvrigt over min forstand. Man kunne jo også gøre noget andet end at stemme blank, måske TURDE prøve noget nyt. Historien viser at der skal skiftes ud hvert 10 år. Når den samme politik er ført i 10 år er den generelt forældet, nye koste fejer næsten altiid bedst. |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 07/11-2010 01:10
|
|
natty skrev: Jamen sådan er det jo hvert år når der er finanslovsforhandlinger, DF kommer snigende med fremmedfjenske krav, lidt strammere hvert år, så ingen lægger mærke til det. Indtil mange opdager, hvad fanden har de gang i. Hvad det har med finanslov at gøre er iøvrigt over min forstand. Man kunne jo også gøre noget andet end at stemme blank, måske TURDE prøve noget nyt. Historien viser at der skal skiftes ud hvert 10 år. Når den samme politik er ført i 10 år er den generelt forældet, nye koste fejer næsten altiid bedst. Problemet er man ikke kan gøre som i de sidste 100 år at bytte kost ca hver 10 år. Verdenbillede har ændrede sig så meget, at der skal en hel ny slags kost til. Hvis de nye planer bliver til noget med det point system så er det slut med at der kommer thai trunter til Danmark via FS. Det vil kun blive via af EU reglerne og det også hvad flere allerede nu anbefalder inde på ægteskab uden granser. Deres unskyldnig er, at vi ikke skal have nogle ind, der ligger samfundet til last, jamen er det ikke lige det den garanti sum sætter en stopper for ? Der er der ikke nogle med de kvalfiktioner de taler om der har lyst til at bo er landet for det er for pinlig og der er for høj skat. Det skal ikke undre mig at fællen også klapper for os, der skal forny FS. Jeg har lige fundet ud af hvis du bliver syg i mere en 14 dage kan du risiker komme på en aktivering og hvis du ikke passe på der kan du risiker at kommer under loven om aktiv socialhjælp, så er det slut med ha din kone er i DK de næste 3 år. Redigeret af bruno d. 07/11-2010 01:33 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 07/11-2010 01:27
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
bruno skrev: natty skrev: Jamen sådan er det jo hvert år når der er finanslovsforhandlinger, DF kommer snigende med fremmedfjenske krav, lidt strammere hvert år, så ingen lægger mærke til det. Indtil mange opdager, hvad fanden har de gang i. Hvad det har med finanslov at gøre er iøvrigt over min forstand. Man kunne jo også gøre noget andet end at stemme blank, måske TURDE prøve noget nyt. Historien viser at der skal skiftes ud hvert 10 år. Når den samme politik er ført i 10 år er den generelt forældet, nye koste fejer næsten altiid bedst. Problemet er man ikke kan gøre som i de sidste 100 år at bytte kost ca hver 10 år. Verdenbillede har ændrede sig så meget, at der skal en hel ny slags kost til. Hvis nye planer lykkes med det point system så er det slut med at der kommer thai trunter til Danmark via FS. Det vil kun blive via af EU reglerne og det også hvad flere allerede nu anbefalder inde på ægteskab uden granser. Jeg har lige fundet ud af hvis du bliver syg i mere en 14 dage kan du risiker komme på en aktivering og hvis du ikke passe på der kan du risiker at kommer under loven om aktiv socialhjælp, så er det slut med ha din kone er i DK de næste 3 år. Kan jo sådan det kun give dig ret. Men hvem har gjort det mod deres egne landsmænd, såmænd DF og deres støttepartier. Og skriver det på den måde fordi DF har haft den reellle regeringsmagt og bestemt i 10 år. |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 07/11-2010 01:42
|
|
natty skrev: bruno skrev: natty skrev: Jamen sådan er det jo hvert år når der er finanslovsforhandlinger, DF kommer snigende med fremmedfjenske krav, lidt strammere hvert år, så ingen lægger mærke til det. Indtil mange opdager, hvad fanden har de gang i. Hvad det har med finanslov at gøre er iøvrigt over min forstand. Man kunne jo også gøre noget andet end at stemme blank, måske TURDE prøve noget nyt. Historien viser at der skal skiftes ud hvert 10 år. Når den samme politik er ført i 10 år er den generelt forældet, nye koste fejer næsten altiid bedst. Problemet er man ikke kan gøre som i de sidste 100 år at bytte kost ca hver 10 år. Verdenbillede har ændrede sig så meget, at der skal en hel ny slags kost til. Hvis nye planer lykkes med det point system så er det slut med at der kommer thai trunter til Danmark via FS. Det vil kun blive via af EU reglerne og det også hvad flere allerede nu anbefalder inde på ægteskab uden granser. Jeg har lige fundet ud af hvis du bliver syg i mere en 14 dage kan du risiker komme på en aktivering og hvis du ikke passe på der kan du risiker at kommer under loven om aktiv socialhjælp, så er det slut med ha din kone er i DK de næste 3 år. Kan jo sådan det kun give dig ret. Men hvem har gjort det mod deres egne landsmænd, såmænd DF og deres støttepartier. Og skriver det på den måde fordi DF har haft den reellle regeringsmagt og bestemt i 10 år. Ja du har ret, men endnu være kan mand frygte socialdemokratiet, går hen og bliver støtteparti for SF med deres gamle kommunister og deres skidt og skramel. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.