Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
| Her har jeg opholdt mig mest/længst tid | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hvor i Thailand har du været flest gange
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 22/09-2010 18:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Hvor i Thailand har du været flest gange? Eller hvor har du sammenlagt brugt mest tid? |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2010 19:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
nu hvor både jeg og Payanak har stemt, kan jeg se at der er stort flertal for bangkok |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 22/09-2010 19:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg boede på Phuket i godt 3 år, og har nu boet i Bangkok i 4 år. Derfor har jeg selvfølgelig stemt Bangkok. |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 22/09-2010 19:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Jeg har jo boet lidt hid og lidt did, men maa stemme Bangkok.......
Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 22/09-2010 19:05
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Bangkok er da populært, lige nu, , men er vi jo også 4 som har stemt på byen, Det bliver interessant når vores Pattaya venner kommer på, men de er måske ved at gå iseng?![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 22/09-2010 19:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det er selvfølgelig Pattaya som nogen elsker fordi at her er alt og andre hade pga af det dårlig omtale byen altid få
Redigeret af thaikurt1 d. 22/09-2010 19:17 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2010 19:37
|
|
Jeg har selvfølgelig været i BKK flest gange da flyet lander der....og de første gange på ferier var det også i bkk og på øer og phuket,,,men nu synes jeg Pattaya er stedet, der er alt. Jeg har tilbragt mest tid i patty, og det er også planen på næste ferie. ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 22/09-2010 20:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Bangkok, hvad er et liv uden Bangkok
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2010 21:22
|
|
TG950 skrev: Bangkok, hvad er et liv uden Bangkok ![]() he he , ja BKK er sku altid et stop værd.....men jeg bliver bare lidt stresset efter en uge....men jeg opholder mig jo også mest omkring dejlige Nana plaza - evt. en lille tur til patpong,,,og cowboy...he he he he........men ok, patty er sku også crowdet efterhånden...man kan jo næsten ikke gå over gaden pga trafik....ved beachroad, second og 3 road...puu ha..så er det jo godt der er en bar i nærheden hvor man kan lave et pitstop... ....nedtælling er i gang...![]() |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 22/09-2010 21:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Jeg har boet de sidste 10 år lige uden for Korat.. Så det kravler lige ind i Isaan
Michael B Kristensen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2010 22:18
|
|
Jeg er i Thailand ca. 6 måneder om året, men planlægger at bo permanent i Thailand fra næste år. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 22/09-2010 23:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
TG950 skrev: Bangkok, hvad er et liv uden Bangkok ![]() Man har ikke set verden før man har set og oplevet Bangkok, men Pattaya er nu en gang Pattaya på godt og ondt!!!! Så det er min favorit, hvor Jeg nok også har spenderet 80% af min tid i kongens Thailand....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/09-2010 23:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
FCKdk skrev: Man har ikke set verden før man har set og oplevet Bangkok, men Pattaya er nu en gang Pattaya på godt og ondt!!!! Så det er min favorit, hvor Jeg nok også har spenderet 80% af min tid i kongens Thailand.... ![]() En stemme på bangkok herfra. Ud af sammenlagt 4-5 måneder i Thailand (ja ja ved godt jeg bare er turist) har jeg kun tilbragt omkring 3 uger uden for Bangkok. For mig er det at komme til Thailand lig med bangkok og jeg har en følelse af at dette godt kunne være mit andet hjem, hvis ikke det lige var for arbejde, børn familie herhjemme i Danmark. Pattaya besøgte jeg for første gang i år da jeg var i Thailand lige efter urolighederne og ikke ville strande i bangkok med jetlag og så være fanget på et hotel hvis jeg ikke kunne sove. Jeg lejede en bil og kørte til pattaya og fandt et hotel som viste sig at ligge tæt på Walking street. Men det var ikke rigtigt noget for mig, det er dog en formildende omstændighed at jeg kunne bruge tiden på gokart banen nede ved havnen og så tage en tur ud på Bira Circuit og køre meget hurtigere carts senere på dagen. Walking street var dog en skuffelse jeg var der på Vesak Day altså en helligdag hvor de ikke sælger alkohol så det der burde være syndens hule lignede en ret sørgelig undskyldning på sigselv. Ret bittert at ikke kunne finde andre steder end hotel minibaren hvor de havde øl, for stemningen er sgu ikke helt den samme. Dagen efter tog jeg "hjem" til Bangkok |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/09-2010 03:34
|
|
Jeg er jo Pattaya borger, så der falder in stemme. Kunne dog tænke mig en tråd yderligere om hvordan men ellers har oplevet det andet Thailand. Jeg personlig har vælret alle de steder der nævnes + mange andre. TomDK, ja du har været meget uheldig med din første Pattaya oplevelse. Du har gjort den fejl som mange førtsegangsrejsende gør, ikke at undersøge om f.eks. helligdage i den periode man skal til et givet land. Og så at du som så mange andre lige nøjagtig vælger et hotel nede omkring Walking Street, et af de mest dødsyge støjhelveder i byen. Byen er så stor og har så mange forskellige hotelfaciliteter, så det er svært at vælge og sige hvor der er bedst. Men kvaliterne på hoteller og guesthouse er stærkt stigende, samtidig med at priserne er helt i bund. Undrer mig, sammen med mange fastboende, over at udenlandske aviser og rejsebureauer skriver om alle de fuldbookede fly - hvor i Helvede er alle de rejsende, ikke her, ikke i BK, ikke Phuket, alt er tomt og alle klager. Nåh ikke helt rigtigt, der er mange af alternativ pigmentering fra bl.a. DK, men de har jo også pengene fra de høje pensioner, sort arbejde etc. Skeptikeren |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 23/09-2010 06:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Ja jeg klikkede Isaan ... Buriram provinsen.....
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/09-2010 07:01
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Skeptikeren skrev: TomDK, ja du har været meget uheldig med din første Pattaya oplevelse. Du har gjort den fejl som mange førtsegangsrejsende gør, ikke at undersøge om f.eks. helligdage i den periode man skal til et givet land. Og så at du som så mange andre lige nøjagtig vælger et hotel nede omkring Walking Street, et af de mest dødsyge støjhelveder i byen. Byen er så stor og har så mange forskellige hotelfaciliteter, så det er svært at vælge og sige hvor der er bedst. Men kvaliterne på hoteller og guesthouse er stærkt stigende, samtidig med at priserne er helt i bund. Nu var min tur til pattaya ikke af lyst men af nød og dagene var bestemt den messe jeg skulle på i Taiwan. Jeg er ikke meget til badeferier og de tilhørende byer, de er alt for fyldt af tourister på et meget koncentreret område. At det var omkring Walking street var ok så kunne jeg gå til føromtalte gokart bane og havde man kunne få noget at drikke så havde det været kort at gå hjem. Men jeg vil bare hellere til Bangkok. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/09-2010 08:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Det kan godt være at næsten alle fly til BKK er fyldte, og det er de, men det er også den billigste "gateway" til resten af Asien, så mange flyvere videre fra BKK!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 23/09-2010 08:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Isaan, Isaan, Isaan ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/09-2010 08:55
|
|
jeg stemte bangkok, selvom det nok mest er kanchanaburi vi opholder os i. det er der min kone kommer fra og hendes familie bor, så der bruger vi meget af tiden. dejlig by forresten |
|
|
|
| ullaber |
Lagt på d. 23/09-2010 10:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Jeg stemte Isaan. Vi bor i Mukdahan og min piges familie bor her så det er her vi opholder os mest. Mukdahan er en dejlig by og ligger ved Mekong floden. Men er meget i Bangkok da min pige arbejdede der med at sy tøj. Vi har mange vender i Bangkok Thailandske venner. ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.