Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
familie sammenføring
|
|
| clausenberg |
Lagt på d. 12/09-2010 08:55
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
godmorgen til alle. Her er lige en lille historie til at vågne på. Birthe rønn hornbeck stiller nu forslag om at der ikke længere kan familie sammenføres uden at ansøgeren kan dansk eller har en uddannelse som danmark kan have glæde af. . . . . . . . . . . . .ja ja det bliver åbenbart ikke nemmere at være forelsket ud over danmarks grænser. . . . . Hvad bliver det næste ? ? ? Tak vorherre for at vi allerede er gift og familie sammenført.
lykkelig gift og familie sammenført.......
![]() |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 12/09-2010 09:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeg er også glad for at jeg er familie sammenført for det bliver ikke nemer for os Dansker der har tænkt sig at finde en kone i et andet land at få hende her til. Det kan vi takke Berigerne for men jeg håber snart at de vågner op i det folketing og laver sær regler for Dansker med stort D så vi ikke kommer i klemme i det system. Ps. Sådan går det når nogle misbruger systemet GROFT
Redigeret af Dennis Damgaard d. 12/09-2010 09:19 |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 12/09-2010 09:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Det næste skud på stammen af sproglige begrænsninger er, at man skal kunne den lokale dialekt. Det bare træls. Og den ultimative begrænsning er vel, at begge parter skal have dansk statsborgerskab for at blive familiesammenført. ![]() |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 12/09-2010 09:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Jeg forstår ikke hvofer folk der i forvejen har svært ved at finde en omsorgsfuld ægtefælle i DK og rejser ud i værten for at finde løkken skal straffes ![]()
Come As You Are
|
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 12/09-2010 09:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Op med humøret det er snart valg husk at stemmeman kan også brevstemme herfra Thailand Men desværre er der imgen garanti for at vi få etniske danskere som er tilbage for særret med hensyn til familiesammenføring det tør vores SKVATNE politikere ikke at gøre for det er den mægtige EU stat der bestemmer i sidste ende ØVØV For mig er det stadig en sorgens dag da Krag slæbte os enfoldige danskere ind i EU staten. Den dag de også skal indtage Thailand er jeg flyttet ![]() Mvh Moon ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 12/09-2010 09:53
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det skal være slut med at give opholdstilladelse til udlændinge, der ligger det danske samfund til last. Kun udlændinge, der kan bidrage til regeringens vækststrategi, skal kunne få opholdstilladelse i Danmark. Det siger integrationsminister Birthe Rønn Hornbech (V), der vil lave et opgør med den udlændingepolitik, der er ført i det seneste årti. »Danmark har ikke råd til at udelukke god arbejdskraft, for vi får mangel på arbejdskraft i løbet af ganske få år. Derfor skal dansk udlændingepolitik i fremtiden have det klare og nye sigte, at vi som hovedregel kun vil give plads til de udlændinge, der kan og vil bidrage til vækst og velstand i Danmark. Der skal ikke komme udlændinge hertil, som undergraver den danske velfærdsmodel,« siger Birthe Rønn Hornbech. Hun overvejer blandt andet at gøre det endnu sværere at få familiesammenføring ved at kræve, at familiesammenførte skal have taget en uddannelse eller have lært at tale dansk, før de kan komme her til landet. Læs resten på: http://jp.dk/indl...180366.ece Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 12/09-2010 10:06
|
|
Ja hvis Birthe får ret som hun har agt, så er det vist i realiteten slut med familiesammenføringer. Og hvis det lykkes hende at få vedtaget den lov, så tror jeg ikke at dem som allerede er familiesammenført, skal sove roligt om natten. Jeg fornemmer at næste skridt er, at det gælder med tilbagevirkende kraft. Jeg ville nu hellere have en lov, hvor man kunne udvise så rabiate personer som Birthe. ![]() |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 12/09-2010 10:14
|
Jeg syntes vi skulle Sparke alle de Halal hippiere ud samme med Berigerne så Danmark igen bliver et land der er til at leve i.
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 12/09-2010 10:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
endnu et eksempel på at regeringen er total fremmedfjendsk med DF i spidsen, gad vide hvornår de danske vælger vågner op. gad også vide om Birthe Rønn Hornbech, egentlig ikke er DF'er. |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 12/09-2010 10:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Dennis Damgaard skrev: Jeg er også glad for at jeg er familie sammenført for det bliver ikke nemer for os Dansker der har tænkt sig at finde en kone i et andet land at få hende her til. Det kan vi takke Berigerne for men jeg håber snart at de vågner op i det folketing og laver sær regler for Dansker med stort D så vi ikke kommer i klemme i det system. Ps. Sådan går det når nogle misbruger systemet GROFT ![]() Husk hvis din kone er thai , så er hun også i manges øjne en simpel sort luder der kun kommer her for pengens skyld og derfor en misbrugere af samfundet , så inden du hiver det store D frem så husk hvem og hvad du er gift med (måske) Swed
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 12/09-2010 10:20
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Jeg sad her den anden dag og læste en lille artikel om nogle af de "laverestående 3. verdens turister" vi blandt andet får besøg af i Danmark til trods besværet og alt bøvlet med at få et dansk visum til det forjættede land: http://epn.dk/bra...179957.ece Redigeret af Webmaster d. 12/09-2010 10:22 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 12/09-2010 10:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Webmaster skrev: Jeg sad her den anden dag og læste en lille artikel om nogle af de "laverestående 3. verdens turister" vi blandt andet får besøg af i Danmark til trods besværet og alt bøvlet med at få et dansk visum til det forjættede land: http://epn.dk/bra...179957.ece de kommer kun for at søge asyl , og leve af bistandshjælp
Swed
|
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 12/09-2010 10:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
husk at venster og konservative har lovet dansk folkeparti plads i regeringen efter næste valg så nu kæmper de om pladserne Noget helt andet er, er Birthe Rønn ikke bare bindegal igen hun har jo snart været den mest kvajet minister siden 2 verdenskrig og hun bliver ved og ved det viser jo lidt om regeringens dømmekraft men læg mærke yil når det drejer sig om JALLAER så er hun sku næsten på deres side der er ikke alt det gode hun ikke vil gøre for dem og det er sku sagt så sent som i år af selveste Fru Pia Kærsgård Hun er nemlig ikke Birthe fan hun er nemlig kun fan af sig selv ![]() Mvh Moon ![]() |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 12/09-2010 10:45
|
Swed du taler som du har forstand. Min kone arbejder på et plejehjem fem timer hver dag Hun får ingen penge for det og hun går på dansk skole om aften hun vil det danske samfund som mange andre Thai vil som kommer her til. En dag kom hun hjem fra skole og fortalte mig om en tyrkisk kvinde i klassen hun håbet at hun snart blev gravid så hun kunne få penge for det offentlige og gå hjemme og ikke behøves at arbejde mere. Min kone var chokket over at mennesker har den holdning når de kommer til et fremmet land. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/09-2010 10:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvis du har læst aviser eller se tv-avisen vil du vide at at der ikke er tale om at DF skal havde ministerposter at statsminister flere gang har udtalte at det er ikke aktuelt at DF skal havde ministerposter. Men de skal forsætte som de har gjort de sidste 9 år at sikker VK har mandat til deres politik. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 12/09-2010 10:58
|
|
Thaikurt1 skrev: Hvis du har læst aviser eller se tv-avisen vil du vide at at der ikke er tale om at DF skal havde ministerposter at statsminister flere gang har udtalte at det er ikke aktuelt at DF skal havde ministerposter. Men de skal forsætte som de har gjort de sidste 9 år at sikker VK har mandat til deres politik. Og så tror du det bliver sådan, blot fordi han har sagt dét?! ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/09-2010 11:17
|
|
Vi ved alle samme hvad for en befolkning der kommer Danmark ikke for at arbejde men for at få penge fra offentlige. Har Danmark råd til at bliver ved med at forsøger mennesker der kommer til DK ? Det er på tide at man gør op med at uanset hvor i verden man kommer fra skal man forsøger af det offentlige. Det er derfor at man hele tiden må se på de udlændinge der vil til Danmark og stille forslag at gøre det sværte at komme til Danmark. Man bliver nødt til at begrænse at mennesker der ikke vil yde noget hvis vi vil udgår at bliver ved med at få flere mennesker der skal forsøges af det offentlige. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/09-2010 11:32
|
|
Frank Jeg kan kun holde mig til hvad statsminister har udtalte sig på nuværende tidspunkt. Hvad der ske den dag der bliver udskrevet valg og hvem der skal bliver valges vinder eller taber er lige nu svært at vide Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 12/09-2010 11:37
|
|
Thaikurt1 skrev: Frank Jeg kan kun holde mig til hvad statsminister har udtalte sig på nuværende tidspunkt. Hvad der ske den dag der bliver udskrevet valg og hvem der skal bliver valges vinder eller taber er lige nu svært at vide Udtalelsen handler da kun om tiden efter næste valg. I forhold til den aktuelle valgperiode er udtalelsen komplet meningsløs. ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/09-2010 11:48
|
|
Udtalelsen kom fordi at at PIA Kjærgaard udtalt sig at DF skulle havde ministerposter. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Op med humøret det er snart valg husk at stemme
Men desværre er der imgen garanti for at vi få etniske danskere som er tilbage for særret med hensyn til familiesammenføring det tør vores SKVATNE politikere ikke at gøre for det er den mægtige EU stat der bestemmer i sidste ende ØVØV 

de kommer kun for at søge asyl , og leve af bistandshjælp
hun er nemlig kun fan af sig selv