Se indlæg
 Udskriv debat
OPRÅB Thaifest i Aalborg
cesse
Til alle der er interesseret
Dansebaren Jomfru Ane 3 i Aalborg holder Thaifest den 24.10.2010
Dørene åbnes KL. 21.00
Der er inviteret 175 feststemte Thaipiger
DJ'en spiller op til en forygende fest hvor der vil være Thai underholdning med Thaidans/show

Billetpris KR. 100 (kun 200 billetter til salg)

Billetter kan købes hos Læsehesten Reberbansgade 7 9000 Aalborg Tlf. 98 16 19 28
Eller på billetnet fra Tirsdag den 7/9

Til jer der komme må i have en god aften
Redigeret af cesse d. 04/09-2010 15:12

Nirvana
Er det ikke at gå over stregen at kalle en raklame for angsimang for OPRÅB efter min mening så bruger man kun OPRÅB når man er i fare
Come As You Are

TG950
Nirvana skrev:
Er det ikke at gå over stregen at kalle en raklame for angsimang for OPRÅB efter min mening så bruger man kun OPRÅB når man er i fare

måske, men endnu bedre er da at få fremstillet nogle flyer, og evt så sende et til webmoster kim, pr. mail så han evt. kan sætte det op forsiden af DTW.

konceptet i sig selv lyder da fremragende, kender bare ikke Dansebaren Jomfru Ane 3 måske cesse kan fremkomme med noget mere info om stedet.

TG950
nårh, her var noget mere :
http://ja-jp.face...025&ref=mf

vandango
Der er inviteret 175 feststemte Thaipiger............

Var det ikke fordi jeg har en pragtfuld kæreste i Thailand, ville jeg saft susemig rejse efter de 175 hotte thaitøser.
Og mit svinelæder ville sidde løst, jeg ville bruge 10.000 vis af kroner til festen den aften, for at vise mig over for pigerne......

Jomfru Ane gade rockere indvandrere mord og skyderier og knivstikkerier, ih hvor jeg dog glæder mig til at feste i dette hårdkogte miljø, mange tak for invitationen, sikke en romantisk aften med 175 hardcore thaitøser.

Jeg siger helt klart nej tak!
Redigeret af vandango d. 04/09-2010 20:40

goldwing
vandango skrev:

Var det ikke fordi jeg har en pragtfuld kæreste i Thailand, ville jeg saft susemig rejse efter de 175 hotte thaitøser.
Og mit svinelæder ville sidde løst, jeg ville bruge 10.000 vis af kroner til festen den aften, for at vise mig over for pigerne......

Jomfru Ane gade rockere indvandrere mord og skyderier og knivstikkerier, ih hvor jeg dog glæder mig til at feste i dette hårdkogte miljø, mange tak for invitationen, sikke en romantisk aften med 175 hardcore thaitøser.

Ja bliv du endelig hjemme i KBH, for der sker jo ikke sååååå meget vold...
Og så hygger jeg mig med pigerne på dansebaren i Jomfru Anes gade

goldwing skrev:
[quote]vandango skrev:

Redigeret af d. 04/09-2010 23:39

Jeg tager til Ålborg og kikker på festlighederne, herregud der er kun 1 time kørsel....lyder til at være et godt arrangement ...glæder mig allerede..Sunflower
men 24 oktober er da en søndag ????? kan det passe...Headbanger
Redigeret af d. 05/09-2010 00:04

Namprik
[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs302.ash2/58233_433589407721_797292721_4821449_6642908_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Sick

www.isaan-house.com
natty
175 thaipiger ? hmmm, de er vel ikke alle være skønne? I øvrigt mærkeligt arrangement, nej tak. Lyder lidt for meget af ludertræf i Jomfru Ane Gade.

Dennis Damgaard
Ja der er snart ingen grænser for hvordan folk kan lave penge i Danmark bruge 175 Thaipiger til salgs fremstøde for at sælge billetter fy for Satan. Ellers kan det være hende Mama fra
Thailand til Thy der er blevet Barmutter i Aalborg hun havde heller ikke nogen Skam i
Livet.fuck U

www.getsmile.com/emoticons/energizer-smileys-51935/beer11.gifครั้งหน้าฉันจะเป็นคนจ่ายwww.getsmile.com/emoticons/sports-smileys-41523/beer.gifSTOP alt den tåge snak og sluk for den Morten Korch Film er du dus med Himlens fugle jeg bliver aldrig Dus med Berigerne. เดนนิส เด็มกๅร์ด เอสกิลดิ์เช่น Eating Fast
http://www.hua-hi...e-away.dk/
Sunflower

http://cid-4cbed35699cdc260.photos.live.com/albums
Namprik skrev:
[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs302.ash2/58233_433589407721_797292721_4821449_6642908_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Sick

tak for dato, der blev bare skrevet 24/10....

natty
Det er garanteret Mama fra Thy som har udvidet sit pengebælte Wink

MM
natty skrev:
Det er garanteret Mama fra Thy som har udvidet sit pengebælte Wink

ROFL Grin

http://mhhm.dk/sveg
on og kent
lige lidt input fra Aalborg.
Dansebaren er normalt et sted for det voksne publikum. har ikke set hørt om rockere derinde.
men ellers korrekt de har også deres steder hvor de holder til.
normalt er det jo kun unge mennesker og turister der kommer derinde.
ikke en gade hvor man kan sætte sig og nyde en øl/drink, med mindre man har ørepropper med.Hello....
(men 24 oktober er da en søndag ????? kan det passe...Headbanger). korrekt men det bliver jo afholdt fredag 24-9-2010.
ved ikke hvad meningen er med sådan et arrangement.
og så er det jo meget underligt at der ikke er thaiføde til pigerneCool. har endnu ikke deltaget i noget hvor der ikke indgår mad i arrangementet
men til dem der vil derind kan jeg kun ønske god tur
hilsen Kent
Friends again
Redigeret af on og kent d. 05/09-2010 09:54

cesse
Jeg skal være den første til at beklage den forkerte dato i oplægget
Den rigtige dato er den 24.09.2010
Dette beklager jeg meget.

En lille beskrivelse af dansebaren er at Det er nok det sted i Jomfru Ane Gade hvor jeg føler mig mest tryk da det er det modne publikum der kommer og ikke umodne skrigene unger der ikke kan opføre sig ordenligt.

Når man så ellers ser på nogle af de indlæg der er kommet så skal jeg da lige lovefor at fordommene kommer op til overfladen så meget at man tænker sit.

on og kent
fandt lige en beskrivelse af stedet

(Dansebaren
Jomfru Ane Gade 3
9000 Aalborg

Den nyrenoverede "Dansebaren" har et af Jomfru Ane Gades største dansegulve og en af de mest velassorterede barer - alt sammen pakket ind i eksklusive omgivelser. Dansebaren er et af Jomfru Ane gades største diskoteker og samtidig et af Aalborgs eneste for det voksne, kvalitetsbevidste publikum. De serverer alt fra friske cocktails og champagne til en helt almindelig Tuborg. Plads til 300 gæster - fri entré fredag. Åbner kl. 21 fredag og lørdag. )

og jo fordomme er der nok afSad, så hvad med at vente med dem til arrangementet er ovre, det kunne jo også være at fordommene blev fejet af bordetGrin
hilsen Kent
ps kan kun give cesse ret man kan sagtens komme ind på dansebaren uden at falde over et hav af skoletasker som man gør visse andre steder i gaden

xxxx
Er der trøste præmie til de 25 der må gå alene hjem....

175 single thaier ... joe måske..
tror der er lagt op til store jule skilsmisse.

Man må sige der gøres alt for at holde liv i Thaiers dårlige omdømme..

jensjorgen1999
Nirvana skrev:

OPRÅB har ikke noget at gøre med at man er i nød. Det er blot et gammelt ord for noget i retning af OPSLAG. Meget brugt før radioens og tv'ets tid til at oplyse borgere om nyheder.
Ja, jeg synes også man skulle vente med kritik af et sådant arrangement til det har været afholdt.

bangkoknielsen
Du har fuldstændig ret jensjørgen1999 - Selvom jeg er bosiddende i Bangkok og trods cesses meget mislykkede information, især med dato, så vil jeg da mene, at mange burde fatte meningen...
Som jeg er blevet oplyst, er arrangementet kommet i stand med aktiv medvirkning fra den yderst aktive Dansk-Thai forening i Nordjylland, i håb om at samle danseglade medlemmer og forhåbentligt også nysgerrige danskere, til en festaften med opvisning af traditionel thaidans/musik efterfulgt af hyggeligt dansesamværd...
175 feststemte thaipiger er vel heller ikke nogen løgn, men husk lige på, at langt størstedelen af disse er gifte damer, og uden tvivl i selskab med de respektive ægtemænd denne aften...
- og så lige en til Vandango: Jomfru Ane gade er, efter min mening, så absolut tryggere at besøge end visse områder i Pattaya og for den sags skyld også Bangkok, hvor mange danske rockere stadig huserer...
Jeg ønsker arrangørerne en go´fest i Aalborg...

Spring til debat: