Se indlæg|
Børn i barmiljøet
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/08-2010 04:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Fra 1:25 min. sker der noget på videoen. som jeg ikke troede fandtes i Pattaya mere.... Titlen på tråden redigeret af admin. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 12/08-2010 09:44 |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 11/08-2010 05:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Jeg håber det var hans datter!!
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 11/08-2010 06:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Altså Michael, kunne du ikke have ventet lidt med at afsløre det. ![]() Nu risikerer vi at gå glip af alle de saftige indlæg om hvordan manden skal parteres på forskellig måde. Sjovt nok fik kvinden først i videoen ingen kommentarer... Om det er seriøst at slæbe børn med på bordel.. Nej men det er der jo så nogen der gør. Redigeret af xxxx d. 11/08-2010 06:32 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 11/08-2010 06:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
En farang pige. Må være hans datter. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 11/08-2010 07:43
|
|
xxxx skrev: Altså Michael, kunne du ikke have ventet lidt med at afsløre det. ![]() Nu risikerer vi at gå glip af alle de saftige indlæg om hvordan manden skal parteres på forskellig måde. Sjovt nok fik kvinden først i videoen ingen kommentarer... Om det er seriøst at slæbe børn med på bordel.. Nej men det er der jo så nogen der gør. absolut korrekt Leif.. Det kan være mor arbejder i baren
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 11/08-2010 08:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
vandango skrev: Fra 1:25 min. sker der noget på videoen. som jeg ikke troede fandtes i Pattaya mere.... Hold da kæft ! du som har 4 stjerner burde vide bedre, jeg skammer mig over dig vandango og mener at du bør udelukkes fra dette forum øjeblikkeligt ! jeg sidder ofte i Pattaya med min søn & datter,jeg vil sgu" ikke beskyldes for at være til børn! hverken af dig eller andre,hvis jeg var dig ville jeg bruge al tid fremover på at finde den stak- kels mand på videoen og give både ham og hans datter en ordenlig undskylding!, samtidig ville det være pasende at tage konsekvensen af dette og selv forlade dette forum! her til sidst vil jeg gerne høre fra admin om det er iorden at genere menesker her på DTW hvis bare man ikke kender dem ? eller gir" det også advarsler ? PLfik advarsler,og røg ud! dette bør giv en spand fuld ! Redigeret af Klovn d. 11/08-2010 08:22 |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 11/08-2010 09:03
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
det er sgu da ikke normalt at man tager sit barn med på luderbar.... men ligefrem at sige så er man Pædofil det er vel lige groft nok. og det kunne nok let have været undgået med lige at stoppe filmen et sek eller to.......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2010 10:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Havde for lang tid siden besluttet mig for at "aldrig, aldrig mere" at give mit besyv med på denne site. Men dette er sku for meget. Vandango! Du er simpelthen sygelig fikseret på alt der vedrører sex. Dette lille klip af et splitsekundt, når du at registrere at den lille pige der render over og tjatter til farangen på barhjørnet - og straks er han pædofil. Det viser med alt tydelighed din tendens til at være lystløgner. Alle dine fabelagtige historier om diverse piger der falder i stribevis for din fede ulækre krop beviser jo denne min påstand. Nu kan jeg så fortælle dig og de øvrige her på siden at den kvinde man ser komme med den lille pige ved hånden, er hende der ejer baren, manden der sidder på hjørnet som den lille pige "leger med" er hendes papfar, han sidder der jævnligt, ligesom hundredvis af andre barejere, der har erkendt at de IKKE må arbejde i baren. Moderen kommer hver aften og tager nattevagten og "faderen" følger så barnet hjem. Det er alt det pædafoli der ligger i den historie, men jeg kan sagtens forstå at med sådan en løgnespreder som dig er der ikke noget at sige til at journalisterne har lette kår, når de skal finde "sandfærdige vidner" til deres artikler. Jeg vil nu næste gang jeg møder disse to forældre, som bor på parallelvejen bag ved os, og vise dem din historie her på DTW + de billeder som du selv har lagt ind af dit grimme fjæs, og så vil jeg håbe for dig at du ikke møder nogen af dem eller hans venner for der er i blandt dem nogen rigtig grimme drenge, som nyder at udddele røvfulde til tumber. Jeg vil ikke blive spor forbavset hvis de rundsender dit signalement til diverse andre barer, så velkommen til Pattaya dit dummerhoved. Og så håber jeg ved gud at Kim for en gang skyld viser mandsmod og giver en så mange røde bær at du er udelukket for altid. Det var så mit seneste og absolut uigenkaldelige indlæg her på siden. Farvel og tak. Skeptikeren som eller lever godt og er ved godt mod her i den dejlige by Pattaya. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 11/08-2010 14:19
|
|
Men det korte og det lange er at man slæber ikke sine børn med i disse bare. Om det er nattevagt eller ej. Så mener jeg ikke det gavner nogen steder. Nu kan jeg godt se det er først på aften , så der sker ikke det helt vilde.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/08-2010 15:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Der skal overhovedet ikke være børn på disse luderbarer, eller i Pattaya's natteliv, det ligner fandme ikke noget. Ja! jeg ser rødt, om så Thai børnene sidder og leger med farangerne på en bar, sælger tyggegummi eller lyskæder, børn hører ikke til i det miljø, vi ved at der er en masse fucked up personer derude...... |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 11/08-2010 15:22
|
|
vandango skrev: Der skal overhovedet ikke være børn på disse luderbarer, eller i Pattaya's natteliv, det ligner fandme ikke noget. Ja! jeg ser rødt, om så Thai børnene sidder og leger med farangerne på en bar, sælger tyggegummi eller lyskæder, børn hører ikke til i det miljø, vi ved at der er en masse fucked up personer derude...... Og det gir dig så ret til at kalde folk for pædofile! du bør udelukkes ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2010 15:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
skal vi ikke lige slå koldt vand i blodet, ja det var en forhastet ting at stemple manden som pædofil, men en sund debat om hvorvidt børn burde være til stede eller arbejde i bar miljø er vel okay? |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 11/08-2010 16:50
|
|
Ezal skrev: skal vi ikke lige slå koldt vand i blodet, ja det var en forhastet ting at stemple manden som pædofil, men en sund debat om hvorvidt børn burde være til stede eller arbejde i bar miljø er vel okay? Jamen det er da bare helt fint at man kalder manden for pædofil og for en anden person til at sige at det var en forhastet ting at stemple manden,her savnes en offentlig unskylding! og den skal kraftedeme komme fra vandango og ikke fra nogen andre! hvorvidt at børn skal opholde sig i barmiljøet eller ej er en helt anden ting. de er der og det kan man have en mening om eller ej,man kan også blive væk fra Pattaya,eller helt væk fra steder hvor der er børn! Nu hvor jeg har set lidt nærmere på vandangos avatar,mener jeg ligesom Skeptikeren at hr.vandango ligner en der kunne komme slemt til skade i Pattaya når man kalder folk for pædofile. Redigeret af Klovn d. 11/08-2010 16:53 |
|
|
|
| pee chang |
Lagt på d. 11/08-2010 17:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
Jeg er overbevist om at hovedparten af alle mennesker som kommer på værtshus eller barer i Dk el i thailand kan blive enige om at det ikke er et sted hvor børn bør være , og er det steder hvor der er ludere , som der er på de fleste barer i thailand , at børn og helt unge skal sidde side og se voksne drikke og købe damer til sex , bør de voksne der tager børnene med overhoved ikke have forældremyndighed over børn eller ret til at omgås børn , det er min mening. Og der er nok mange der ikke ved at det er 100% lovligt at være pædofil , det er også 100% ulovligt at være udøvende pædofil , og kun 20% at dem der bliver dømt for seksuel omgang med mindreårige er pædofile , 80% er for det meste mænd med familie og måske egne børn. men ordet "pædofil" sælger aviser og skaber vrede hos de fleste mennesker . Da jeg var dreng advarede mine forældre mig ofte imod børnelokkere og imod at tale med fremmede mænd , så stygge mænd er nok intet nyt Redigeret af pee chang d. 11/08-2010 17:13 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 11/08-2010 18:37
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
kommer lige med en sidebemærkning. Jeg kan jo godt se at videoen viser en ren bargade, men hvad gør man så i de områder, hvor barer og beboelse, ligger side ved side af hinanden. Der render børnene og leger på gaden mens the working ladies står uden for barerne og siger "you want pussy". Det er nok mest normalt at barer og boligområder er adskildt. Jeg er ikke ekspert i Pattaya, men har da oplevet det andre steder i Thailand. De steder ved ungerne da godt hvad der foregår, desværre. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 11/08-2010 18:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Hold da kæft ! du som har 4 stjerner burde vide bedre Antallet af stjerner afspejler udelukkende antallet af indlæg, og ikke kvaliteten af samme. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 11/08-2010 19:00
|
|
Payanak skrev: Hold da kæft ! du som har 4 stjerner burde vide bedre Antallet af stjerner afspejler udelukkende antallet af indlæg, og ikke kvaliteten af samme. Super ! Hvorfor står der så ekspert/erfarent medlem under stjerner hvis de ingen betydning har? dette system virker jo"meningsløst! Hurra jeg er øvet medlem! Redigeret af Klovn d. 11/08-2010 19:03 |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 11/08-2010 19:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Speedmaster skrev: Payanak skrev: Hold da kæft ! du som har 4 stjerner burde vide bedre Antallet af stjerner afspejler udelukkende antallet af indlæg, og ikke kvaliteten af samme. Super ! Hvorfor står der så ekspert/erfarent medlem under stjerner hvis de ingen betydning har? dette system virker jo"meningsløst! Hurra jeg er øvet medlem! næ,nej stjernerne gives absolut ikke ud fra hvor seriøs et indlæg er, men hvem skulle også bedømme dette, næppe nogen fra DTW. men hvis der kom en seriøs undskylning fra Hr.Fandango så kunne det jo godt være at han undgik at se sådan ud efter næste besøg i Pattaya [img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Boksning-62/TG-Bokser-2a.gif[/img] is not a valid Image. Redigeret af TG950 d. 11/08-2010 19:52 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 11/08-2010 20:59
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Skeptikeren og TG950 i får en prik hver, for indlæg #8 og indlæg #18. Vær gerne uenige, men hold debatten fri for personangreb og trusler. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 12/08-2010 00:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Jeg må indrømme jeg personligt har svært ved at kaperer synet af mindreårige på div. barer i Pattaya i de sene nattetimer. Så enlig forstår jeg godt at folk kan få visse associationer når de møder dette syn som vises i omtalte YouTube sekvens. http://www.youtub...r_embedded Desværre er dette ikke et særsyn. Men jeg kan berolige alle med, at politi i Pattaya er særdeles obs. på disse situationer, og ikke undlader at undersøge sagen hurtigt, hvis de får et tip om at en farang drager af sted fra en bar eller lign. med en mindreårige. Det har jeg selv prøvet tilbage da vores datter var ca. 7-8 år gl. det er nu 5 år siden! En aftenstund i Pattaya, omkring kl. 19.00/19.30 da min kone og jeg var på vej hjem til hotellet, kom vi forbi en restaurant hvor vi mødte nogle bekendte til min kone. Kort efter efterlod jeg min kone i selskabet med sine bekendte for at gå til hotellet med vores datter, da hun var meget træt. Jeg nåede ikke længer end til enden af Soi Honny Inn, før jeg blev stoppet af 2 civilklædte politifolk i en hvid Honda. Diskret viste de deres politiskilt, og spurgte mig hvor jeg var på vej hen med den lille pige. Jeg forklarede dem at det var min datter, og vi var på vej hjem til hotellet som lå lige om hjørnet. De fulgte med os ind på hotellet, hvor personalet i receptionen kunne bekræfte min påstand. Min datter blev meget utryk over situationen med de 2 politifolk, og spurgte på svensk hvem disse mænd var, hvilket yderligt bekræftede politifolkene i at der her var tale om min datter. Efterfølgende fik jeg en undskyldning af politifolkene over episode, men de lod mig også forstå at de var meget på vagt overfor faranger i selskab med mindreårige. Hvilket de givetvis nok også kan ha en god grund til! Hilsen Rasmus |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.