Se indlæg|
gratis dating
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 02/07-2010 19:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
faldt lige over nogle gratis dating site. måske i kender dem, men jeg gjorde ikke http://www.thaifr... http://www.datein... og så lige gamle tagged.com som vel ikke er en ds. men kan bruges til det. ud af de 4700 medlemmer her, er de 95% vel passive, så det er måske mere dem, der kan bruge det jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/07-2010 19:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
GRATIS dating - ha ha ha ha ha ha.............................![]() [img]http://www.mythailife.com/wp-content/uploads/dating-thai-girls.jpg[/img] is not a valid Image. Det er nok det sjoveste indlæg jeg længe har set. ![]() Tak for det kvindemin........
Redigeret af vandango d. 02/07-2010 19:52 |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 02/07-2010 19:54
|
|
fjols, dæmp nu dit drikkeri, det er GRATIS
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 02/07-2010 20:03
|
|
vandango, var det ordet gratis eller dating, der gjorde dig interesseret, for du har vel ikke behov for hverken det ene eller andet!!!!! jeg undrer mig mig bare
Redigeret af kvindemin d. 02/07-2010 20:04 jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/07-2010 20:19
|
|
Jeg undrer mig lidt over det med gratis, gælder det også i længden? Men hvis jeg ikke tager fejl, er jeg nok den eneste her på DTW, der har fundet kærligheden i Thailand, hvor min velhavende kæreste har valgt mig ud fra, at hun ønsker at dele sit liv med mig. Jeg kan forlade Danmark, when ever i like. Men da jeg trods alt har en stolthed, hvor jeg ikke kan lade en kvinde forsørge mig, må jeg vente til kassen er mindst halvfuld. PL venter også til at flybilletten er hjemme plus noget muld at skyde af i Bangkok - så fiser han af som en trold ud af æske. ![]() Men hver eneste dag jeg venter, gør meget ondt............. |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 02/07-2010 20:25
|
|
jamenm jeg var sgu osse skeptisk, den ene :http://www.thaifriendly.com har en begrænsing på 25 beskeder i døgnet, men man kan allerede i den første besked, udveksle tlfnummer og msn and whatever derudover videochat...........alt ganske gratis jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/07-2010 20:36
|
|
jeg har aldrig kigget på sådanne sider, jeg kan udmærket godt finde bedre kvinder i Thailand............. Jeg har nul fidus til love sites der omhandler thaipiger. Redigeret af vandango d. 02/07-2010 20:37 |
|
|
|
| pophaar |
Lagt på d. 02/07-2010 20:37
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
The Pinewood Hotel Pattaya var det et ok hotel vandango? |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 02/07-2010 20:38
|
|
hehe, hvorfra ved du, de er bedre ? har du tjekket efter puttehønen, måske hun leder der efter en bedre halvdel
Redigeret af kvindemin d. 02/07-2010 20:41 jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
|
|
Lagt på d. 02/07-2010 20:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Chat er vel egentlig ikke så dumt, hvis du får chattet med hende på webcam, så du kan se der ikke er 4 fætre der hjælper til, så har du jo en rimelig sikkerhed for tøsen rent faktisk kan engelsk, hvilket kan være en fordel !!!! Men når det er sagt, så husk alt der skrives er løgn og latin, det er jo ikke svært at lyve når du er bag skærmen, du gør det også selv, og husk at Thaier i forvejen ikke er sky for at lyve så det groft sagt er det der skrives intet værd. Hvis jeg skulle lede på nettet efter en afløser, så ville jeg KUN gå efter udseendet. hvis udseendet ikke var nok ville jeg nok gøre lidt ud af at mødes med tøsen uden vi skulle giftes ( ja der er jo mange der næsten aftaler de skal giftes online ) Helt og lykke |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/07-2010 20:57
|
|
pophaar skrev: The Pinewood Hotel Pattaya var det et ok hotel vandango? Ja det var ok, store rum/lejligheder ok internet (for dyrt), og lidt multikulturelt. Restauranten er noget forbandet lort, men ellers er alting meget tilfredsstillende. Har fået et helt nyt syn på arabere, det er sgu nogle gutter jeg godt kan lide, og de kan feste godt igennem, når Allah ikke kigger dem over skulderen. De er ligesom Thaierne, de deler med dig når du kigger forbi, men deres mad halter langt bag thaiernes. Barerne foran er gået i stå, der sker ikke rigtig noget, en del af pigerne er også forsvundet. Soi 6 ligger skråt over for, så du kommer næppe til at kede dig. soi 2 ligger længere oppe, hvis du skal høre fed musik. Jeg fravalgte Pinewood for dette hotel/lejlighed. http://latestays....ons-place/ hvis du bare vælger Junior Suiten, er det total luksus. Internet er gratis. Pigerne vil ikke hjem, jeg har fået gratis sex også, fordi en barpige simpelthen bare ville med mig hjem, hun vidste hvor lækkert jeg boede, og ville ikke tilbage veninderne på fællesværelset. Redigeret af vandango d. 02/07-2010 21:00 |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 02/07-2010 21:01
|
|
helt rigtigt donis, nu har jeg spillet med i et par dage, og det har faktisk været skidesjovt, men jeg har osse væet en del forundret!!! jeg havde forventet den ene efter den anden webcamgirl poppe op, men det er ikke sket endnu, derimod har der været en masse nysgerrige og generte piger, med engelsk, som vel svarer til en en 8 klasse. herhjemme. PT. chatter jeg med 3 piger, den ene har en madbod, den anden er x-ray operatør, og den sidste er lærer på et uni. og jeps, jeg går efter udseendet, men har konsekvent fravalgt dem med patterne hængende helt inde i skærmen jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
|
| pophaar |
Lagt på d. 02/07-2010 21:05
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Som guruen PL påpeger er det blevet 20 % dyrere i thailand. (Ja vores fælles veninde Lek er jo taget hjem) Så derfor kigger vi nok efter et 1000 baht hotel. Pudsig du omtaler soi 2 der har vi nemlig sabai Lodge i tankerne. er det ellers en fin soi med gang i sagerne og sang i gaderne ? |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 02/07-2010 21:07
|
|
vandango skrev: pophaar skrev: The Pinewood Hotel Pattaya var det et ok hotel vandango? Ja det var ok, store rum/lejligheder ok internet (for dyrt), og lidt multikulturelt. Restauranten er noget forbandet lort, men ellers er alting meget tilfredsstillende. Har fået et helt nyt syn på arabere, det er sgu nogle gutter jeg godt kan lide, og de kan feste godt igennem, når Allah ikke kigger dem over skulderen. De er ligesom Thaierne, de deler med dig når du kigger forbi, men deres mad halter langt bag thaiernes. Barerne foran er gået i stå, der sker ikke rigtig noget, en del af pigerne er også forsvundet. Soi 6 ligger skråt over for, så du kommer næppe til at kede dig. soi 2 ligger længere oppe, hvis du skal høre fed musik. Jeg fravalgte Pinewood for dette hotel/lejlighed. http://latestays....ons-place/ hvis du bare vælger Junior Suiten, er det total luksus. Internet er gratis. Pigerne vil ikke hjem, jeg har fået gratis sex også, fordi en barpige simpelthen bare ville med mig hjem, hun vidste hvor lækkert jeg boede, og ville ikke tilbage veninderne på fællesværelset. nu ikke så beskeden vandango, det er sgu dig og ikke værelset de vil ha' har set dig på facebook, hvis du ændrer håret en smule, vil du minde meget om en kendt amerikansk skuespiller!!! kan du gætte hvem!! Redigeret af kvindemin d. 02/07-2010 21:10 jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 02/07-2010 21:16
|
|
nå, så må jeg vel selv svare ![]() [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/71/OliverHardycheeks.gif[/img] is not a valid Image. jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/07-2010 22:14
|
|
Jeg er da ligeglad med værelse eller ej, når jeg guffer i ungt thaipussy, er jeg da bare lykkelig. Men nu er festen slut - men stadigvæk enormt ungt kød, men puthønen vil jeg gerne være sammen med fremover. 17 år er der imellem os. Redigeret af vandango d. 02/07-2010 22:15 |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 02/07-2010 22:26
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Er hun så 17 år ældre end dig, eller hva´?![]() Quindemin: "Gratis Dating"? Ja måske første gang, og så koster det ellers kassi... Synes de ligner japanere nogle af dem, gør de ikke? Yep, Vandango, ligeså snart der er flere penge i kassen så er det afgang, og da jeg nu lever på skrump i plebejerbyen Vibystan hvor jeg bæller papvin og æder pasta m/ketsjup, så ruller pengene ind i lyntempo! PL |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 02/07-2010 22:31
|
|
PL skrev: Er hun så 17 år ældre end dig, eller hva´? ![]() Quindemin: "Gratis Dating"? Ja måske første gang, og så koster det ellers kassi... Synes de ligner japanere nogle af dem, gør de ikke? Yep, Vandango, ligeså snart der er flere penge i kassen så er det afgang, og da jeg nu lever på skrump i plebejerbyen Vibystan hvor jeg bæller papvin og æder pasta m/ketsjup, så ruller pengene ind i lyntempo! PL hvis mig, hvor det koster 'kassen' jeg kan ikke finde det jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 02/07-2010 22:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
vandango skrev: Jeg er da ligeglad med værelse eller ej, når jeg guffer i ungt thaipussy, er jeg da bare lykkelig. Men nu er festen slut - men stadigvæk enormt ungt kød, men puthønen vil jeg gerne være sammen med fremover. 17 år er der imellem os. Endelig en der tør sige , hvad det hele drejer sig om ! ![]() [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 02/07-2010 22:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Pyh, der er ingen tvivl om hvem der er hovedperson i den lille film, hva´?![]() PL |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.