Se indlæg|
endnu et svin
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 30/06-2010 22:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
http://ekstrablad...370963.ece
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 30/06-2010 22:51
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Sålænge Thailand falbyder sig som en "turist-hore" til lavestbydende turister verden over via yderst lempelige visum-regler, så vil landet blive ved at have problemer med pædofile, forbrydere, rockere, og alskens low life scum turister! Lav dog et straffe-registertjek på alle inden de rejser ind. Pattaya vil vel miste 70% af turisterne! PL Redigeret af PL d. 30/06-2010 22:55 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/06-2010 22:59
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
90 år, gud fader i skuret, han havde vel rejsnings problemer, nu kan han rådne sine sidste år op i fængslet ![]() Det har han sgu fortjent !! når man forgriber sig på børn... |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 30/06-2010 23:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Det ville vel egentlig være mest humant, at give ham dødsstraf.... Kommer han fri, enten i Thailand eller hjemme i Australistan, bliver han jo nok lynchet!!!!????
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 30/06-2010 23:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
FOR HELVEDE MAND og så kommer alle i familien igen, igen.....har du set jeg ville personlig gerne kvæle sådanne pædofile mennesker med de bare næver.. det er fanden gale mig snart svært og fortælle almindelige menesker hvad man laver i det land lung |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 01/07-2010 00:03
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Ingen straf er hård nok, uanset alder...![]() |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 01/07-2010 00:12
|
lung skrev: FOR HELVEDE MAND og så kommer alle i familien igen, igen.....har du set jeg ville personlig gerne kvæle sådanne pædofile mennesker med de bare næver.. det er fanden gale mig snart svært og fortælle almindelige menesker hvad man laver i det land lung Ro på! Nemlig, det er problemet, hvad hede hule h..... laver vi pæne mennesker derude? For vi er da pæne og ordentlige allesammen, ikke? PL |
|
|
|
| Kent27 |
Lagt på d. 01/07-2010 00:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 107 |
PL skrev: lung skrev: FOR HELVEDE MAND og så kommer alle i familien igen, igen.....har du set jeg ville personlig gerne kvæle sådanne pædofile mennesker med de bare næver.. det er fanden gale mig snart svært og fortælle almindelige menesker hvad man laver i det land lung Ro på! Nemlig, det er problemet, hvad hede hule h..... laver vi pæne mennesker derude? For vi er da pæne og ordentlige allesammen, ikke? PL Alle de luskede typer siger, de er pæne og ordentlige. Det er faktisk de værste. lung,, Nu er pædofili, incest osv. ikke begrænset til Thailand. Bare se på alle de sager, der kører i øjeblikket i Danmark. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 01/07-2010 00:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Ja og siden grænserne mod Østeuropa blev åbnet, er meget lort kommet dertil.. Kortere rejsetid og stadig billigt..![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/07-2010 08:24
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
FCKdk skrev: Det ville vel egentlig være mest humant, at give ham dødsstraf.... Kommer han fri, enten i Thailand eller hjemme i Australistan, bliver han jo nok lynchet!!!!???? ![]() Og hva så det har han sgu da også fortjent, tror der er mange der gerne vil have fat i ham så han kunne få hvad han havde fortjent en gedin røvfuld. Redigeret af sony d. 01/07-2010 08:25 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 01/07-2010 09:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Er manden blevet dømt....???? |
|
|
|
| fjelle123 |
Lagt på d. 01/07-2010 09:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
Herinde er han ihvertfald ![]() Men de plejer jo at have ret - politiet Lige som hende der blev myrded nytårsaften, der havde de jo også den rette man fra starten |
|
|
|
| kimberg |
Lagt på d. 01/07-2010 10:23
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
PL skrev: Sålænge Thailand falbyder sig som en "turist-hore" til lavestbydende turister verden over via yderst lempelige visum-regler, så vil landet blive ved at have problemer med pædofile, forbrydere, rockere, og alskens low life scum turister! Lav dog et straffe-registertjek på alle inden de rejser ind. Pattaya vil vel miste 70% af turisterne! PL Hej PL. Kan ikke forstå, hvorfor du mener at 70 % af turisterne vil forsvinde i Pattaya. Der findes selvfølgelig nogle enkle brodne kar imellem. Men det er ikke 70%, hvor du så end har det tal fra. Bare fordi man har været straffet, skal man så ikke kunne rejse ud af Danmark mere? Eller hvor er det lige du vil hen. Kan heller ikke rigtigt se hvorfor du ikke er ligeglad, for som du skrev så sent som i Tirsdags "Her er en af de tungtvejende grunde til at jeg IKKE længere kommer på de gængse turiststeder i LOS. Jeg skammer mig over det "White Trash" der vælter ind i Thailand." Så kommer du alligevel ikke i Pattaya Med mindre du ikke regner Pattaya for og være et af de gængse turiststeder. Ang. "Yderst lempelige visum-regler" Hvornår har Thailand fået yderst lempelige visum-regler? 30 dage ved indrejse, kan vist ikke siges og være yderst lempelige. Hvis man så bestemmer sig for lige og blive en måned ekstra, skal man flyve ind, da man kun kan få 14 dage hvis man kommer over land. Så efter min mening, er de ikke særligt lempelige. Flere andre lande forlænger en måned uden at man skal til og bøvle med og skulle ud af landet. Det koster også tabte turist indtægter til Thailand, at folk F.eks ligger pengene i f.eks. Singapore, eller Filippinerne. Men selvfølgelig skal der slås hårdt ned på pædofile. Og det er jo det denne tråd handler om. M.v.h. Kim P.s. Min største forbrydelse er 3 fartbøder i år, så jeg er vel også kriminel i dine øjne ;-), og derfor burde nægtes indrejse til LOS |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 01/07-2010 13:22
|
Skal vi så sige 50%, er du tilfreds med det? Spørg en Thai om de kan rejse på ferie i Danmark f.eks., og få 30 dage ved ankomst og siden rejse over grænsen på Visa Run i en uendelighed? Suk har boet i Thailand i 5-6 år på turistvisa! Reglerne rager mig en papand, det er Thailand, det er praksis der betyder noget. PL |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 01/07-2010 15:43
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Svin er ikke ordet, men en gammel beskidt møgsvin passer bedrer, han skulle smides ud til de grimme krokodiller som sulter på krokodillefarmene, sådan et møgdyr... ![]() |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 01/07-2010 15:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
hold nu op...det jo bare "symbiose" ikke sandt??![]() |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 01/07-2010 16:56
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Jay skrev: hold nu op...det jo bare "symbiose" ikke sandt?? ![]() symbiose...du må være syg i knoppen mand, du skal efter min mening samme vej som svinet...
Redigeret af Mikk d. 01/07-2010 16:57 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 01/07-2010 18:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Som sædvanligt er der lynchstemning, hvad man da godt kan forstå. Men på andre forums bliver der delt røde kort ud ved samme lejlighed, da manden ikke er dømt endnu. |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 01/07-2010 18:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Sørgeligt. Håber han får 50 års fængsel og han bliver 140 år gammel. Så kan han """"nyde""""" opholdet i et Thailands fængsel. ![]() |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 01/07-2010 18:27
|
Payanak skrev: Som sædvanligt er der lynchstemning, hvad man da godt kan forstå. Men på andre forums bliver der delt røde kort ud ved samme lejlighed, da manden ikke er dømt endnu. Ja, altid interessant at høre urbrølet fra folkedybet! "Lad den, der er ren, kaste den første sten" http://spademanns...wiki/Jesus MANDEN ER IKKE DØMT ENDNU, SÅ HOLD VENLIGST KAJE! PL |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.