Se indlæg| kontrol af konti | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
kontrol af konti.
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 19/06-2010 09:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
syntes du at det er iorden at offentlige myndiheder går ind og kontrollerer ens private konti i forbindelse med check af pensions ydelser udbetalt af det offentlig, uden nogen form for tilladelser så som retslig tilladelse / personlig tilladelse.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 19/06-2010 10:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Kunne du evt. uddybe i hvilke tilfælde det er sket? Hvis du ikke selv giver tilladelse, og de ikke har fået tilladelse gennem Skat / anden retslig instans, ja så er det jo svært/ulovligt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/06-2010 10:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg er ikke Pensionist. Men jeg mener ikke det er rigtigt at myndighederne skal have ret til at undersøge alt, som jeg ser det, så får de en bid hvert år, der er små ting der vedtages heletiden, og det ender i et 100% kontrolleret samfund. De "almindelige mennesker, vil sige, hvad har du at skjule ? well det er jo meget rart med privat liv, der er vel også en grund til man har gardiner foran vinduerne. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 19/06-2010 10:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
donis5 skrev: Der er måder og metoder til undgå problemer, kræver ikke så meget at være et skridt foran skatte far.
Jeg er ikke Pensionist. Men jeg mener ikke det er rigtigt at myndighederne skal have ret til at undersøge alt, som jeg ser det, så får de en bid hvert år, der er små ting der vedtages heletiden, og det ender i et 100% kontrolleret samfund. De "almindelige mennesker, vil sige, hvad har du at skjule ? well det er jo meget rart med privat liv, der er vel også en grund til man har gardiner foran vinduerne. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/06-2010 10:27
|
|
bare vent, der kommer bare en ny lov med tilbagevirkende kraft. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 19/06-2010 11:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
hsn skrev: Kunne du evt. uddybe i hvilke tilfælde det er sket? Hvis du ikke selv giver tilladelse, og de ikke har fået tilladelse gennem Skat / anden retslig instans, ja så er det jo svært/ulovligt. nej det kan jeg ikke, men hvis du læser forsiden af DTW, så kan du læse at det er en forordning som træder ikraft pr. 01-07-2010 på foranlednig at Pensions styrellsen. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 19/06-2010 11:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
TG950 skrev: nej det kan jeg ikke, men hvis du læser forsiden af DTW, så kan du læse at det er en forordning som træder ikraft pr. 01-07-2010 på foranlednig at Pensions styrellsen. Så det godt efterfølgende, men man kunne ikke redigere indlæg på afstemningen ![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 19/06-2010 11:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Mon ik' .. det næste bliver at førtidspensionister i udlandet (Thailand), bliver kaldt hjem for at arbejde med tilbagevirkende kraft ? ... I et håbløst forsøg på at få Danmark på ret kurs igen.
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/06-2010 11:22
|
|
Sabai Sabai Pas på med de gode ideer, "the others are listening" |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 19/06-2010 11:37
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
sabai sabai skrev: Mon ik' .. det næste bliver at førtidspensionister i udlandet (Thailand), bliver kaldt hjem for at arbejde med tilbagevirkende kraft ? ... I et håbløst forsøg på at få Danmark på ret kurs igen. ![]() Det samme har jeg "profeteret" i et anfald af pludseligt klarsyn! Det vil man gøre fremfor at deportere alle gæsterne (Ali, Muhammed, Asma, Fathma m.m.) Åh, kom hjem til Mor Danmark, hun er på r*ven. ![]() PL |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 19/06-2010 12:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Ja selvfølgelig, kontrol er bedre end tillid.... Hvis en førtidspensionist evner at tjene penge på alt muligt andet, skal man selvfølgelig også kunne føre kontrol med det, så vedkommende ikke får, for meget udbetalt fra det offentlige!!!! Det er jo almindelig kendt, at man bare spiller psykisk ustabil og så ringer klokkerne med en form for pension, hvilket ikke kan være rimeligt overfor andre hårdt arbejdende mennesker i samfundet....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 19/06-2010 12:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
FCKdk skrev: Ja selvfølgelig, kontrol er bedre end tillid.... Hvis en førtidspensionist evner at tjene penge på alt muligt andet, skal man selvfølgelig også kunne føre kontrol med det, så vedkommende ikke får, for meget udbetalt fra det offentlige!!!! Det er jo almindelig kendt, at man bare spiller psykisk ustabil og så ringer klokkerne med en form for pension, hvilket ikke kan være rimeligt overfor andre hårdt arbejdende mennesker i samfundet.... ![]() Sikken en gang gylle at lukke ud.
Redigeret af Rawirot d. 19/06-2010 12:24 Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 19/06-2010 13:07
|
FCKdk skrev: Ja selvfølgelig, kontrol er bedre end tillid.... Hvis en førtidspensionist evner at tjene penge på alt muligt andet, skal man selvfølgelig også kunne føre kontrol med det, så vedkommende ikke får, for meget udbetalt fra det offentlige!!!! Det er jo almindelig kendt, at man bare spiller psykisk ustabil og så ringer klokkerne med en form for pension, hvilket ikke kan være rimeligt overfor andre hårdt arbejdende mennesker i samfundet.... ![]() For så vidt enig med dig... Men jeg tror nærmere det er normalitetsbegrebet der skal ændres af den almindelige hårdtarbejdende gennemsnits-leverpostejs-dansker! Som det er nu, betaler han/hun sig via skatten fra at blive belemret med alt for mange umulige, åndssvage, besværlige, skæve, fulde, fede, og alle mulige andre typer der ikke liiige passer ind i hr. og fru Danmark´s meget snævre og indskrænkede opfattelse af hvad der er normalt, og vigtigere: Hvem man gider eller ikke gider være sammen med på ens arbejdsplads! Næ, lad vær og spark til de der allerede er parkeret på sidelinien og dømt udenfor, tag hellere et dybt og ærligt kig i spejlet, DER er problemet, og løsningen nemlig. PL Redigeret af PL d. 19/06-2010 13:11 |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 19/06-2010 13:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Kloge ord kære PL! - jeg kan kun være enig med dig! - Gå du nu bare over til Aldi og få lidt proviant til dagens fodboldkamp... Iøvrigt kan jeg ikke se, noget galt i, at der nu offentliggøres meddelelse om ekstra kontrol (faktisk har en lignende kontrol været der længe) - men selvfølgelig er det da kedeligt for de personer, der ikke har rent mel i posen... Go´weekend... |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 19/06-2010 13:53
|
Tak, så gør jeg det, bangkoknielsen! Båld? Er der båld, hvem spiller? ![]() PL |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 19/06-2010 14:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
bangkoknielsen .. PL får hverken set fodbold eller kommer i Aldi idag , han opdagede at Brugsen havde tilbud på gamle juleøl ! og faldt i festligt lag med gutterne på Viby J. torv.![]() [img]http://1.bp.blogspot.com/_ETbqIomDU0g/SMq7uBPADzI/AAAAAAAAAe8/d3FuCpvo2_8/s1600/koma.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 19/06-2010 14:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Rawirot skrev: FCKdk skrev: Ja selvfølgelig, kontrol er bedre end tillid.... Hvis en førtidspensionist evner at tjene penge på alt muligt andet, skal man selvfølgelig også kunne føre kontrol med det, så vedkommende ikke får, for meget udbetalt fra det offentlige!!!! Det er jo almindelig kendt, at man bare spiller psykisk ustabil og så ringer klokkerne med en form for pension, hvilket ikke kan være rimeligt overfor andre hårdt arbejdende mennesker i samfundet.... ![]() Sikken en gang gylle at lukke ud. ![]() Følte Du dig truffet????
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 19/06-2010 14:16
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
sabai sabai skrev: Mon ik' .. det næste bliver at førtidspensionister i udlandet (Thailand), bliver kaldt hjem for at arbejde med tilbagevirkende kraft ? ... I et håbløst forsøg på at få Danmark på ret kurs igen. ![]() Den nuværende regering har faktisk på et tidspunkt snakket om ændring af loven således alle FP skal være af begrænset periode. F.eks. kun 5 år af gangen. Herefter skal der søges om FP igen. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/06-2010 14:20
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
sabai sabai skrev: bangkoknielsen .. PL får hverken set fodbold eller kommer i Aldi idag , han opdagede at Brugsen havde tilbud på gamle juleøl ! og faldt i festligt lag med gutterne på Viby J. torv. ![]() [img]http://1.bp.blogspot.com/_ETbqIomDU0g/SMq7uBPADzI/AAAAAAAAAe8/d3FuCpvo2_8/s1600/koma.jpg[/img] is not a valid Image. Tror sgu det er pl der sidder bagi politibetenten, lige været inde i aldi
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 19/06-2010 14:20
|
sabai sabai skrev: bangkoknielsen .. PL får hverken set fodbold eller kommer i Aldi idag , han opdagede at Brugsen havde tilbud på gamle juleøl ! og faldt i festligt lag med gutterne på Viby J. torv. ![]() [img]http://1.bp.blogspot.com/_ETbqIomDU0g/SMq7uBPADzI/AAAAAAAAAe8/d3FuCpvo2_8/s1600/koma.jpg[/img] is not a valid Image. Har-har! Det er mig der går i koma. ![]() Hmmm... Sku´man spise ude idag, det er jo lørdag? [img]http://www.fisseridderne.dk/kuttere/viby.jpg[/img] is not a valid Image. Menu: "Solskoldet grønlænder m/briller, hår på brystet i kajak og iklædt lædervest, agurkemaske, blodprop og skidtibuks" (Ristet hotdog m/løgringe m.m.) ![]() PL PS: De kan kontrollere konti ligeså tosset de vil, det har de altid haft muligheden for efter gældende lovgivning. Forskellen er bare at nu kan de gøre det uden man får det at vide, og det er sg´skræmmende, det er "Big Brother", "The New World Order", "Illuminati" og hele det forb*ndede djævelskab der rykker helt, helt tæt på!
Redigeret af PL d. 19/06-2010 14:25 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.