Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Fest i Århus??
|
|
| K K |
Lagt på d. 23/08-2004 17:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Hej er der nogen der ved om der er thai fest i århus her i næste uge..![]() |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 09/09-2004 18:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Hej Jeg vil bare lige høre der er nogen her ind som kommer til Thaifest på Lørdag d. 11 |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 09/09-2004 21:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
måske var det en ide hvis du skrev adresse og tidspunkt ned det kunne jo være at det ku friste nogle i den egn af landet personligt holder jeg mig langt væk fra den slags fester der er for mange spillefugle og andre dårlige elementer fra thai miljøet |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2004 06:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
davser Ja vi kommer heller ikke mere til de fester, sjældent har jeg mødt så mange mænd der er thaigift som bare sidder og glor ved et bord med deres koner. og ikke vil snakke med andre mænd der er thaigift Næ nej man skal ikke mænge sig med andre. Og det er sjovt at nogle af pigerne som spørger andre piger ud for at se deres status,om de nu ligger under deres egen har din mand job,har din mand bil,har din mánd hus,har din mand mange penge,har din mand givet dig noget i thailand,feks. et hus eller land. Og der fra kan de så se hvilke status pigerne er i ,og om de så vil snakke med dem mere eller hakke på dem der ikke har en mand de kan snøre Ja det er heldigvis ikke alle pigerne som er sådan partybamsen ![]() |
|
|
|
| Martin |
Lagt på d. 10/09-2004 14:56
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 40 |
Der er Thai-fest i Tilst v/ Århus, adr: Tilst skolevej 13A. Der er underholdning fra Thailand, der kan købes mad og drikke. Pris 120 kr. Starter kl. 18-? ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 10/09-2004 21:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Den Thailandske sangerinde PAMELA er i Danmark. Hun optrådte i lørdags (4-9-04) i Holmbladsgade på Amager. I morgen lørdag d. 11-09-04 er hun i AARHUS hvor hun skal optræde. Jeg har desvære ingen oplysninger om tid eller sted. På mandag d. 13-09-04 er hun på Restaurant THAI ESAN 3 på Amagerbrogade tlf 32 54 38 88 . [img]http://www.dansk-thai.dk/fusion_images/brugerpic01.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af Webmaster d. 11/09-2004 11:23 |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 11/09-2004 00:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Jamen -sådan er det altså at være gift med en Thai pige. Der skal absolut snakkes om hvad man har opnået ved at være her i Danmark. Een Thai pige sagde forleden til en af min piges veninder i Danmark. " du skal ikke være ked af at vi har 2 af hver ting" sagt kun for at hævde sige. Jeg tror mange Thaier holder sig for sig selv. Deltager ikke i fest og så videre - for de er så trætte af at det hele skal komme an på hvor meget man ejer i guld, penge mm. De kan 10 gange bedre lide farangers selskab, så det med at finde Thaier heroppe - så ens kone ikke skal føle sig alene - er i mange tilfælde ikke godt. Der er selvfølgelig nogle gode normale piger heroppe osse - men de er svære at finde. |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2004 08:00
|
|
davser dkjohnt Ja jeg er glad for at min kone har fundet nogle gode veninder som ikke kun gør deres ophold op i gods og guld men det er ligeså meget deres mænd som ikke vilsnakke med andre gifte mænd af en eller anden årsag,men lad dem om det bare vi har det godt og pigerne også har det godt hyggefisebamsen ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 11/09-2004 09:00
|
|
jamen stakkels hyggefisebamse så er det jo godt at du har os herinde at snakke med ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/09-2004 11:51
|
|
davser surin Jamen det er jeg da også meget glad for men det er nu sjovt at se ude i templet i dragør mændene sidder i hver sin krog og snakker helst ikke med andre mænd snakkebamsen ![]() |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 14/09-2004 07:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
hej bamsefar og alle i andre ![]() ![]() jeg er skide ligeglad hvad andre tænker om mig og min kone, men når de bliver ondskabsfuld eller smarte så kan jeg ikke hold min kæft , det plejer gerne at være mangel på hjerne når de thai piger der skal vise sig frem (og dem er der desvære mange af) render rundt og fortælder slader om andre og viser sig frem med ders luder guld, det er simpelhen til at brække sig over det er sku ok hvis man har penge det er jeg ligeglad med vi mangler ikke noget men det er den måde de ser sig selv på de glemmer lige hvordan det er de har tjent dem ![]() ![]() næ nej det snakker man ikke om for det er ikke så meget glamor over ![]() ![]() .det er meget sjovt at høre når nogle af min kones bekende lukker ders tomme hjerner op der strømer ikke lige for meget intiligens ud nogen gange er det det mest tåbeligt ting man skal lige øre til. min point er hvad er alt det vær hvis man har det pisse dårligt med sig selv, det kan man se hver gang de bliver fulde og så siger de selv det er alt sammen bare en facade. fatter det simpelhen ikke ![]() ved ikke om man skal have ondt af dem eller skide på dem. |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 14/09-2004 07:42
|
|
hej bamsefar og alle i andre ![]() ![]() jeg er skide ligeglad hvad andre tænker om mig og min kone, men når de bliver ondskabsfuld eller smarte så kan jeg ikke hold min kæft , det plejer gerne at være mangel på hjerne når de thai piger der skal vise sig frem (og dem er der desvære mange af) render rundt og fortælder slader om andre og viser sig frem med ders luder guld, det er simpelhen til at brække sig over det er sku ok hvis man har penge det er jeg ligeglad med vi mangler ikke noget men det er den måde de ser sig selv på de glemmer lige hvordan det er de har tjent dem ![]() ![]() næ nej det snakker man ikke om for det er ikke så meget glamor over ![]() ![]() .det er meget sjovt at høre når nogle af min kones bekende lukker ders tomme hjerner op der strømer ikke lige for meget intiligens ud nogen gange er det det mest tåbeligt ting man skal lige øre til. min point er hvad er alt det vær hvis man har det pisse dårligt med sig selv, det kan man se hver gang de bliver fulde og så siger de selv det er alt sammen bare en facade. fatter det simpelhen ikke ![]() ved ikke om man skal have ondt af dem eller skide på dem. |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/09-2004 18:54
|
|
Davse Chang Ja men jeg håber da din kone og du kan udelukke de piger det gør min kone,hun gider ikke høre dem snakke om hvordan de snyder/stjæler fra deres mænd,og spille kort,og andre dumme ting Så gider min kone dem ikke, så jeg forstår dig godt. MEN indimellem er det også deres mænd som gerne vil ha en pyntedukke som de kan vise frem og kan sige se min smukke kone, og som en anden herinde en dag skrev han kan ikke lade være med at købe guld, og andre ting til sin kone når hun så gerne vil ha nyt, fordi han elsker hende køber han hende mere og mere,og det er jo heldigvis op til ham. bamsen ![]() |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 14/09-2004 23:57
|
|
bamsefar du har sku ret der er virkelig også mænd der har en smuk thai kone til pynt, det er meget sjovt hvor ens det er over hele danmark med thai danske forhold, nogle gange er det til at dø af grin af når man læser hvad folk skriver her inde de tror de ved alt men mange gange ved de ikke hvad ders egne koner render rund og laver eller hvordan de virklig er de lever i en fantasi verden. jeg tror bare ikke det nytter noget at forklare dem hvordan tingne hænger sammen i den virkelig verden det er de for snæversynet til. jeg har også læst nogle indlæg fra nogle jeg kender hvor jeg kan se dem modsige sig selv........ det er til grin hvor total flade hjernet folk kan være og ikke kan hold sig til virkligheden , men den er nok ikke så lyserød som de gerne vil have ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Mintz |
Lagt på d. 22/09-2004 10:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Hvorfor er der aldrig fest i KBH... hvis der er.. hvor er det henne?!
Goddag
![]() เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 22/09-2004 18:59
|
|
som regl i nørrebrohallen der er opslg i de fleste thaibutikker ellers er det somregl munkene i stenløse som står bag |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 22/09-2004 19:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Jeg så at der er fest i Nørebrohallen D. 9 Oktober jeg mener at det er en Fondtrasing fest men der er opslag i Thai Butikkerne ![]() ![]()
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 22/09-2004 21:17
|
|
![]() |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 24/09-2004 11:37
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Har svaert ved at se hvorfor andre maend med thaikone ikke skulle kunne tale sammen. Hvem ved, maaske er det forde de er bange for konens tidligere arbejde og helst ikke vil have andre for taet paa!! Lidt aergeligt da man jo ellers kan stoette sig lidt til andre i samme situation. Kan ikke tale ordentligt thai endnu, men forstaar da lidt. Giver dig ret Chang, der er sku mange thaipiger der er uden for paedagoisk raekkevide (gys!)Giver dig ogsaa helt ret i at der kommer meget ud naar de bliver fulde. Noget af det var sku ved at tage roeven paa mig! Hvis i ikke er stoedt ind i jeres koner paa en bar, mv. hvor pokker har i saa samlet dem op? Kan da nok finde en pige gennem bekendte hvis jeg ville, men er da nysgerrig. Vil noedig blive smidt i thailandsk faengsel for at have bortfoert en pige der tilfaeldigvis kom forbi. ![]() /Boom-Boom [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 24/09-2004 12:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
ok suk Gider ikke læse alt mulig bavl, så jeg fjerner bare hvordan jeg mødte min kone Redigeret af latour82 d. 24/09-2004 14:37 |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

11