Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
| Thai gift? Uddannelse | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Uddannelse - dansk/thai
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/05-2010 18:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg kommer ikke med dette indlæg for at få nogle nye venner ![]() Men min oplevelse er følgende: Mange danskere der er thai gifte, har generelt og procentuelt en uddannelse under gennemsnittet. Langt størstedelen har forliste danske ægteskaber bag sig af den ene eller anden grund. Og hvilke konklusioner kan man så drage heraf? PL? Dette er et postulat, indrømmet. Kommentarer er velkommen. Dette indlæg er ikke ment for at hænge nogen som helst ud. Og eventuel deltagelse i afstemning er helt anonym. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/05-2010 19:16
|
|
Det er indlysende, at der er en god del dtw medlemmer, der i kraft af deres velartikulerede og velfunderede indlæg modbeviser mit postulat. Stadig mener jeg det er en minoritet. |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 25/05-2010 19:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Hej Rin. Du ramte plet vedr mig. Mvh Jens Ole |
|
|
|
| jiihaa |
Lagt på d. 25/05-2010 19:28
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Kan man bruge en afstemning som denne til noget vi får jo ikke noget svar fra dem der ikke kan læse. med venlig hilsen jiihaa ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 25/05-2010 19:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
hvor skal man som Autodidakt sætte sit X, eller er det en fejl at den ikke er med.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 25/05-2010 19:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Eller snyder med afsteming
Come As You Are
|
|
|
|
|
Lagt på d. 25/05-2010 19:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
TG950 Alle er vel autodakte et eller andet omfang, :-} //J |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 25/05-2010 20:50
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Det skal blive interessant at se, hvor mange uddannede DTW'ere der er. Vi har jo allerede en fornemmelse af, hvor mange udannede, flokken tæller.... Se hvor meget, et lille "d" fra eller til kan gøre. Tankevækkende. D er d, d handler om. Er alle med? Ellers rekvirerer vi en tolk hos regeringen. Jeg havde engang for efterhånden mange år siden en herlig bulderbasse af en journalist-kollega. Absolut vel uddannet. Men det er jo ikke ensbetydende med, at man kender samtlige ord lige godt. Det gik faktisk galt, da han engang skulle skrive om en kommende kunstudstilling: "Kunstneren er uddannet autodidakt". Bjarne |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/05-2010 21:06
|
|
Bjarne skrev: "Kunstneren er uddannet autodidakt". Bjarne ![]() ![]() |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 25/05-2010 21:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Hmmm...Jeg troede da, at alle som var thai gift, var godt uddannet og rimelige intelligente mennesker [img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020414.gif[/img] is not a valid Image.... Det er vel derfor VI ikke er dansk gift...[img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020060.gif[/img] is not a valid Image.... K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 25/05-2010 21:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Gunnar "nu" Hansen.. i radioen , til en udsolgt Svenske landskamp : Der er fyldt med køer ved hockeybanen.. ![]() [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/05-2010 21:28
|
|
ja som jeg altid siger når nogen spørger. Hvorfor en Thai? Hvorfor skulle jeg nøjes? |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 25/05-2010 22:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
efter en stribe øl i baren er de fleste mænd jo phd.cand.master i et eller andet...eller....overvejede ihvertfald at søge ind....eller.....kendte en som vidst nok havde en bachelor...LOL... ingen tvivl om at uddannelsesniveauet stiger i takt med alkohol indtaget...og sådan lukkes cirklen, status quo... Leonard Cohen - Closing Time: Ah we're drinking and we're dancing And the band is really happening And the Johnny Walker wisdom running high |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 25/05-2010 22:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jay skrev: efter en stribe øl i baren er de fleste mænd jo phd.cand.master i et eller andet...eller....overvejede ihvertfald at søge ind....eller.....kendte en som vidst nok havde en bachelor...LOL... ingen tvivl om at uddannelsesniveauet stiger i takt med alkohol indtaget...og sådan lukkes cirklen, status quo... Leonard Cohen - Closing Time: Ah we're drinking and we're dancing And the band is really happening And the Johnny Walker wisdom running high Ordet er: barstolsinterlektuel. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 25/05-2010 22:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Jay skrev: efter en stribe øl i baren er de fleste mænd jo phd.cand.master i et eller andet...eller....overvejede ihvertfald at søge ind....eller.....kendte en som vidst nok havde en bachelor...LOL... ingen tvivl om at uddannelsesniveauet stiger i takt med alkohol indtaget...og sådan lukkes cirklen, status quo... Leonard Cohen - Closing Time: Ah we're drinking and we're dancing And the band is really happening And the Johnny Walker wisdom running high Enig. Dog kunne det også være, at vi her på DTW er blevet for meget thai....( en lille hvid løgn for ikke at tabe ansigt).. ![]()
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 25/05-2010 22:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
2 håndværksmæssige uddannelser og efteruddannelse indenfor elektronisk kommunikation, 10 kl. udv.(sprog), gymnasium (sproglig), samt taler, læser og skriver 7 sprog, flydende.... Jeg kunne måske nok have drevet det vidt, hvis ikke Jeg var så doven med hensyn til skolegang????
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/05-2010 22:58
|
|
Ja, tag lige og lær 3 sprog mere det er et flot rundt tal....![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 26/05-2010 04:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg er ikke gift men stemte alligevel for at se resultatet ![]() |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 26/05-2010 05:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
16 år på skolebænken, med kemi, microbiologi og eletronik som speciale, arbejder nu med IT, taler 4 sprog, og elsker Thailand.
|
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 26/05-2010 08:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Og jeg er ikke gift med en thaier, kan ikke se hvorfor jeg skulle. Men jeg bor sammen med en, og det har jeg gjort nu i 17 år, de seneste 4 år i Thailand. Det fungerer bare så fint. Nåh uddannelse, jo 10.klasse samt en erhvervsuddannelse. Nuk. Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.