Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Måske har du udtrykt dig forkert eller også er det bare de forkerte der læser det
Hvad er det du efterlyser???
Thaier der er konverteret til kristendom eller falanger der vil giftes i en kirke med en buddist???
For det virker helt forkert på mig
Har forøvirgt været i tempel i Thailand og blive velsignet sammen med konen...
Det Thailanske bryllup må vente til huset og det hele er færdigt der ude
Håber ikke du tager mine spørgsmål ilde op!
Redigeret af jesperfrb d. 30/07-2005 18:04
Du behoever ikke at konverterer til buddhismen for at blive gift i templet
Man behoever heller ikke at konverterer til kristendom for at blive viet i en dansk kirke Mange japanere rejser til Danmark for at blive viet i en kirke i brudekjole og sloer De er buddhister/shintoister men finder det meget romantisk at blive gift i en kirke med orgel og det hele som i amerikanske film En dansker kan godt blive viet i en kirke selvom bruden er buddhist Men det kan ja vaere at det er lavet omRedigeret af MisterM d. 30/07-2005 18:31
Nej, du udtrykte dig såmænd klart nok. Det var bare et lille pip fra sidelinien. Der kan jo være så mange grunde til ikke at blive gift i kirken, også for rent danske par. Jeg kender da også eksempler, hvor begge parter er medlem af folkekirken, men hvor de alligevel er borgerligt gift.
Jeg ved ikke om man kan blive gift i kirke, hvis man ikke er kristen!
Men det lå mig så fjernt, at tænke tanken, jeg mener at blive gift i kirken og forkynde sit ægteskab overfor gud, hvis man ikke er kristen.
Men det er nok mig der har en gammeldags holdning, og ikke følger med tiden
Jeg ved ikke om man kan blive gift i kirke, hvis man ikke er kristen!
Men det lå mig så fjernt, at tænke tanken, jeg mener at blive gift i kirken og forkynde sit ægteskab overfor gud, hvis man ikke er kristen.
Men det er nok mig der har en gammeldags holdning, og ikke følger med tiden
Men en dansker kan godt gaa til templet og samle haenderne og taende nogle roegelsespinde i Buddahs navn naar han han bliver gift
Hvad er forskellen
'set lao' Faerdig' Emnet er urelevant for de fleste her i denne debatRedigeret af MisterM d. 31/07-2005 18:17
Jeg skal lige samle lidt kræfter når jeg kommer hjem (rejser i aften) og så spørger jeg lige Kim/webmaster og så bliver det nok til enten et foto-album og/eller en artikel i løbet af et par uger.