Se indlæg
 Udskriv debat
computere
mugge
Hej derude..
Er der nogen som har to computere til salg.Da børnene skal have nye så deres spil osv kan spilles ordentligt.
Jeg har ikke den store forstand på pc ere men computerne skal være hurtige med god grafik så de for noget ud af deres spil.
Lad mig høre fra jer.
Hej

dutling68
find en som kan bygge dem for dig så for du lige det som i skal bruge og i kan spare lidt på de forskelige ting som i skal have i. for er det en som de skal spille på for så er et godt grafikkort dyrt så find en som kan lave den for jer så er der en del penge at spare. jeg regner med at i kan få en brugt til ca 5000 og en der bygger den til dig for ca 6000 men så få du jo 2 års garanti de priser jeg snakker om er så en rigtig god maskine som holder i lang tid uden at du skal ud og købe mer til dem jeg kender en som bygger dem til en god pris men han bor på bornholm men så løber der jo fragt på men jeg kan spørge ham om han kender nogle i nordsjæland......ps den pris på ca 6000 er med en 19 tommer fladskærm/1024ram/160gb/xp pro/dvd.cd.brænder/grafikkort?/hvorfor jeg ikke har skrevet hvad for et grafikkort der i er at der mange slags og prisen kan være meget dyrt så det er hvad du vil ofre.. men elllers held og lykke men prøv at høre mange steder da prisen svinger meget !!!!! men ellers prøv at høre en som har forstand på det måske du kan nøjes med at putte nogle fler ram i og et bedere grafikkort ?
Redigeret af dutling68 d. 19/05-2005 01:28

Hejsa
Du kan købe en hel ny computer fra 5000 kr mange steder, jeg vil sige det kan ikke betale sig at udbygge sin gamle maskine så kan det bedre betale sig at købe en hel ny. Og det med at købe en brugt tjaaa kan det betale sig? men det er vel kun computer og ikke med skærm du skal have kan jeg forestille mig.

Anders Grundvad
Hej Mugge!

Når det drejer sig om computerer skal du virkelig passe på med at købe en brugt. For det første har mange svært ved at forstå at den computer de købte for 10.000 kr. for et år siden måske kun er halvdelen værd nu, så du kan hurtigt komme til at betale for meget.

Find hellere en butik eller en person som har forstand på computerer og som du stoler på, så kan de vejlede dig i dit valg af computer. Køb en computer hvor du på et senere tidspunkt kan sætte flere RAM i, hurtigere CPU og bedre grafikkort i, hvis det bliver nødvendigt på et tidspunkt.

Med venlig hilsen
Anders Grundvad
Redigeret af Anders Grundvad d. 14/07-2005 21:17

nutte
Bilka har en computer til 4000 kr i denne uge et rigtig godt køb

http://Haibjørnsvej 49
skytte
Hvis der er nogle som har problemer med deres computer er der i marts
nummeret af Datatid en 3siders artikel om sikkerhedstjek
Men har man ikke dette blad det koster kun 64.50kr så er der her et link til
"protection center-windows live safety center"
Når man har downloadet et program starter man programmet på nettet og
indtil det er færdigt tager det omkring 2 timer (min maskine 2 hardiske)
Desværre sender programmet en helvedes masse oplysninger op til microsoft men min pc kører bedre nu end før
Henrik

rolan
så skal man nok ikke have pirat programer ligende for det kan de vel også se eller hvad

larsen99
rolan skrev:
så skal man nok ikke have pirat programer ligende for det kan de vel også se eller hvad
Ja,det kan de

skytte
Både min firewall Agnitum og antivirus Kaspersky virker uden problemer og
ligeså med Nero7
HenrikCool

skytte
Og så lige til sidst denne kører også uden problemer Diskeeper 10.0.593.0
HenrikCool

Hej skytte hvorfor skrev du ikke lige linket ned så var det hurtige at finde Grin

Rasmus
Nu forholder det sig sådan, at desto flere opdateringer man har på sin PC, desto flere ting skal denne givetvis forholde sig til. Samtidigt bliver div. Antivirus og Tracking Cookies programmer ligeledes løbene opdateret på PCén. (og hvem her ikke disse) Således bliver datamængden som den stakkels PC skal gennemgå til stadighed stører og stører som tiden går. Godt nok findes der en del programmer som ”kunstigt” kan fremskynde hastigheden på vores PC. Men dette rykker ikke ved den kendsgerning, at den til stadigt forsøger at gennemgå disse processer.
Alt dette tager tid! og denne tid har vi en slem tendens til at betragte som om vores computer er blevet sløv! eller der er noget galt med den server som vi nu forsøger af logge os på. Men sådan forholder det sig ikke altid.
Betragt denne - til tider meget irriterende tid som et sundhedstegn - og ikke som et problem på din PC eller en server. For hvad taler vi om? vi taler om ganske få sekunder, som nogle givetvis føler som evigheder, mig selv indbefattet.
Har man først lært sig denne umulige kunst at vente disse få sekunder - har blodtrykket det meget bedre fremover! Smile

Hilsen Rasmus

Du har ret Rasmus , vi forventer at så snart vi er online så skal det vi søger på være der med det samme Grin og hvad skulle det betyde at vente måske 10 sekunder på at siden kommer frem , jeg tror det er tiden det er galt med vi forventer at alt skal ske med det samme , jeg gør gerne det skal jeg vente lidt , ja så går jeg ud og brygger mig en kop kaffe til at slappe af på Grin

skytte
Ok Jeppe! En gang til
protection center-windows live safety center
Henrik

claus31130
hej her er linket til siden

http://safety.liv...owsafe.htm

Claus

http://www.cs-web.in.th/
Spring til debat: