Se indlæg|
billigere?
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 10/04-2009 23:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Udrejse - lørdag 08 august, 2009 cph - phuket Hjemrejse: - søndag 13 september, 2009 Phuket - cph med thai airways. Total pris inkl. skat: 6.477 dkk fundet på supersaver. Til jer der har forstand på det: bliver det billigere ? Kan det betale sig at vente ? Er selvfølgelig villig til at rykke nogle dage rundt, men det ser ikke ud til det hjælper noget ? Mellemlandinger har jeg intet imod, men syntes det mildest talt er en jungel at finde rundt i.. Evt. nogle der har et link til et selskab, hvor det er muligt at overskue hvordan man flyver med mellemlandinger, eller er der en der kan forklare mig hvordan man lettest kommer afsted med det ? Håber der er nogle der kan hjælpe(: Kan slet ikke vente med at komme afsted igen, ned til min dejlige kæreste ![]() Mvh. Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 11/04-2009 08:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
MadsEJ skrev: Udrejse - lørdag 08 august, 2009 cph - phuket Hjemrejse: - søndag 13 september, 2009 Phuket - cph med thai airways. Total pris inkl. skat: 6.477 dkk fundet på supersaver. Til jer der har forstand på det: bliver det billigere ? Kan det betale sig at vente ? Er selvfølgelig villig til at rykke nogle dage rundt, men det ser ikke ud til det hjælper noget ? Mellemlandinger har jeg intet imod, men syntes det mildest talt er en jungel at finde rundt i.. Evt. nogle der har et link til et selskab, hvor det er muligt at overskue hvordan man flyver med mellemlandinger, eller er der en der kan forklare mig hvordan man lettest kommer afsted med det ? Håber der er nogle der kan hjælpe(: Kan slet ikke vente med at komme afsted igen, ned til min dejlige kæreste ![]() Mvh. Ja det vil utvivlsomt kunne gøres billigere. Jeg gætter på, at du i den periode med lidt held kan komme ned i området kr. 4.000-4.500 med Thai. Og jeg tror det er med gratis forbindelse til Phuket(?). Vi valgte selv for noget tid siden at skifte fra Thai til SAS, idet vi så billetter til kr. 4.500. Ca. kr. 1.000 billigere end Thai. Den gang tænkte jeg, at så billige billetter kommer jeg aldrig til at købe igen. Vor rejsekammerater fra Sverige købte så et par uger senere endnu billigere biletter med Thai, og her på dtw skriver nogen, at de nu har købt til under kr. 4.000. Men man skal glæde sig over, at man synes man har sparet - også selvom man pludselig ville have kunnet spare endnu mere. ![]() Dit rejsetidspunkt ligger vist lige uden for sæsonen, så jeg ville ikke anbefale at betale mere end kr. 5.000. Prøv at kontakte et eller flere rejsebureauer. |
|
|
|
| Bo |
Lagt på d. 11/04-2009 08:38
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 95 |
Ja jeg venter lidt i nu, normalt kommer de frem med priser omkring maj/juni for Aug/sep. jeg skal selv bruge fra aug til okt. |
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 11/04-2009 10:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
ja, hvis de kommer ned i det prisleje bliver jeg lykkelig![]() Jamen så kan jeg da godt se at der skal ventes til omkring maj/juni(: Tak for hjælpen. Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.