Se indlæg
 Udskriv debat
HELBREDS-FORSIKRING
Waffen
Nogle der ved hvor man kan lave en billig forsikring når en Thai skal til Danmark . Håber i kan hjælpe .

lilleper
de koster nogle lunde det samme alle sammen omkring 3-4000 baht for 3 mdr jeg lavede min i skraken på stable lodge soi 8 og gav 3800 tror jeg det var

Waffen
Hmm Jeg skal så have hende selv til at lave den så, håber jeg kan forklare hende det. Er der ellers nogle steder hun kan henvende sig og høre om sådan en forsikring? og kan men lave en fra danmark og koster det mere ?

rinpoche
[url]www.bupa.com[/url]

Den er meget anvendt.

Waffen
Har du selv lavet en forsikring fra bupa.com og hvilken ? og hvad kostede den ? Jeg takker for hjælpen.

rinpoche
Hvis du indtaster den periode forsikringen skal dække, får du et gratis tilbud på hjemmesiden.
Jeg har ikke selv haft brug for en sådan, men Lilleper har allerede opgivet en pris for 3 måneder. Skulle undre mig meget om det ikke var hos Bupa.

mvh

Waffen
Jeg takker Smile

quickmouse
her et link til de selskaber som er godkendt af bkk ambassaden.

http://www.ambban...Insurance/

klik på download, øverst til højre.

har selv lige tegnet en ved : [url]www.thaivivat.co.th[/url] pris for 3 mdr. 2400,- baht

( det skal lige siges at den er trgnet ignem en rejsebureau agent, så måske lidt billiger genem selskabet selv Wink )
Redigeret af quickmouse d. 24/03-2009 18:04
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Spring til debat: