Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
En sød veninde ( thai pige ) har bedt mig forsøge at finde en rar mand til hende. Dansk - svensk eller norsk. Det er lige meget. Opgaven er ikke nem, men selvfølgelig findes han et eller andet sted.
Hun hedder Nang, er 42 år, har to børn på 16 og 20 år. Begge piger. Hvis du nu tror at hun, som så mange andre, bare er ude efter en forsørger til hele familien, tager du fejl. Hun klarer sig selv, har stort nyere hus, børn på universitetet, osv. hun kræver bare at du betaler for dig selv. Hun søger en mand der kan give varme, tryghed og kærlighed. Hun bor i Khon Kaen i Nordøst Thailand, men vil helst flytte til udlandet. Hun taler thai, fransk og lidt engelsk, men er villig til at lære mere. Jeg bor selv i Khon Kaen med min kone, og kan være behjælpelig i starten hvis det ønskes.
Er du bare lidt interesseret skriver du til mark på DTW. Jeg svarer gerne på alle spørgsmål. Hvis jeg får en I-mail adresse kan jeg sende dig billeder.
Redigeret af mark d. 28/03-2009 01:17