Se indlæg
 Udskriv debat
Rejse med SAS
Django
Hvornår er seneste frist for at bestille den indenrigsflyving. Skal man bestille når man booker billetten fra dk til Thailand ?

Jeg bestiller altid sammen med billetten København- Bangkok

ingolf
Django skrev:
Hvornår er seneste frist for at bestille den indenrigsflyving. Skal man bestille når man booker billetten fra dk til Thailand ?

Den skal bestilles sammen med thailandsbilletten, og den er ikke gratis--den koster lufthavnsskatten--et par hundrede, og mener det kun er sydpå man kan få den.

Ingolf

Lung Yao
Django skrev:

http://www.dansk-...ad_id=7400
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Baht-man
Kan også kun give roser for at flyve med SAS!
God service og maden er fin. Skønno med ens egen entertainment skærm til hvert sæde, sådan burde det være i andre fly også. Men det er jo ikke altid muligt...

Kan huske at jeg gennemførte en 7-kabale i deres spil oversigt, ikke helt nemt men ok!

Kaosangangsteren
Thai er fint for mig, god plads, god betjening, spiselig mad, alkohol tja får måske et glas vin, ellers masser af vand, men forstår godt at mange foretrækker SAS pga afgangstiden, og det entertainment i sæderne, som mange åbentbart synes er så vigtigt, selv har jeg et par magasiner/Blade med og egen musik med, har selv lige fået billetter med thai til 3x 4050 kr incl 2 nt på Rembrendt i BKK SÅ billig har jeg vist ikke fået dem til før Pfft
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

BJ
Flyver Thai stadig til de kanon-priser??????
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 27/02-2009 06:52

Django
Ja hvis du ringer til FDM travel, der som de eneste har de billige Thaibilletter i August/september.

BJ
Nå OKAY! ja for jeg har sgu lige betalt min med afgang den 10April med THAI AIR til en pris af 7480kr t/r
med hjemrejse 1 Maj
MVH.BJ

kwan_nico
BJ skrev:
Nå OKAY! ja for jeg har sgu lige betalt min med afgang den 10April med THAI AIR til en pris af 7480kr t/r
med hjemrejse 1 Maj
MVH.BJ

Jeg har lige fået en pris afg,16/3 rerur 16/4= 5373,-kr

Mvh.Bjarne

Django
BJ skrev:
med hjemrejse 1 Maj
MVH.BJ

Havde du kunne rykke nogle få dage kunne du stadig ha fået en billet via fdm travel til 4555 for deres tilbud gælder i perioderne 15. april - 23. juni og 2. august - 1. oktober 2009.

BJ
Jamen i kan F...... også tro jeg ærger
mig jeg betalte den 5 FebAngryAngryAngry

MVH.BJ

jesperfrb
Tjaaa rejser den 9/3 med sas, 3485Kr
Wink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

BJ
Det var f..... billigt.

kylling
jesperfrb skrev:
Wink

Hej Jesper
Du arbejder som jeg husker i lufthavnen, så det må sku da være personalepris
Min kone har købt med SAS 11-4 til 4496,00 det syntes jeg også er meget billigt,

Så jeg kan forstå de køre med underskud til de priser

BJ
kylling skrev:
jesperfrb skrev:
Wink

Hej Jesper
Du arbejder som jeg husker i lufthavnen, så det må sku da være personalepris
Min kone har købt med SAS 11-4 til 4496,00 det syntes jeg også er meget billigt,

Så jeg kan forstå de køre med underskud til de priser

Ja jeg ærger mig som ind i H.......AngryAngryAngryAngryAngry

Spring til debat: