Se indlæg
 Udskriv debat
Thaiers forhold til prostitution???
Thorleif
strejfer skrev:
Thorleif skrev:
Det har været en interessant debat at følge hidtil. Måske det mest bemærkelsesværdige er den uenighed der hersker om prostitution bringer status med sig eller ej. Kan det være områdebestemt?

Thorleif... Jeg tror at der er noget der smutter for dig :-D

Det er ikke jobbet, men de penge hun kan bringe hjem til familien, som skaber anerkendelse.

Jeg prøver at forstå din pointe. Normalt (i den vestlige verden) giver vi ikke anerkendelse til en person alene på baggrund af at personen har penge. Vi kigger gerne på hvordan pengene er opnået, derefter kommer anerkendelsen, hvis det er sket på en måde der giver anledning til det. Nu skal vi formodentlig bruge en anden målestok i et land som thailand uden et velfærdssystem. Men alligevel tror jeg ikke thailænderne er så "dumme" og ikke tænker sit. Dem der har oplevet modtagelsen af en pige, der kommer hjem efter at have tjent penge i storbyen, kan selvfølgelig fortælle os om hvad det er for en modtaglese pigerne får. Er det ægte eller påtaget?

Saendaeng
I de fattige kredse er de sådan set ligeglad med , hvordan hun har opnået at tjene pengene. Og selv om de godt er klar over , hvordan hun har fået pengene.
Bare det hun har pengene med , det er godt nok.

Om det er ægte eller påtaget , de er de ligeglad med.

TIT (This is Thailand) take it or leave it.

luder eller ikke luder. Det er en måde at tjene penge på for mange mennesker i denne verden.

Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Mitchell
Thailandske mænd har det som danske mænd, en luder er til at bolle,men ikke hver at samle på.
Jeg har mødt flere Thailandske kvinder, ( ikke Esan kvinder), der ikke vil giftes med en farang, da de ikke vil slås i harkorn med en prostitueret.
Min kærstes søn er en håbløs idiot uden omtanke, vi bor i et middelklassehus,og familien er af middelklassen, men hendes søn på 29 er helt skudti hovedet,han kom hjem med en prostitueret i sidste uge ved 22 tiden, det skulle han aldrig havde gjort, nu bliver han smidt ud af huset, sådan kan thaiernes syn på prostitution også væreWink

Spring til debat: