Se indlæg|
Hus til leje Cha Am
|
|
| basse50 |
Lagt på d. 01/02-2009 11:27
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Hej ! Er der nogen herinde der ved, eller hvor der er mulighed for leje af hus, i eller omkring Cha Am, Leje ca 1mdr i juli 2009. På forhånd Tak![]() ![]() |
|
|
|
| wheelie66 |
Lagt på d. 01/02-2009 13:05
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 44 |
2nd-home.com er en dansk fortagende der sælger og udlejer boliger i thailand. De har kontor i centrum af Hua Hin. Link til deres lejeboliger i Cha am : [url]www.2nd-home.com/danish/BasicResult.php[/url] Wheelie66
Thailand i kørestol! Selvfølgelig kan man det. Tag ansvar for dit liv. Kom ud af rørret og oplev verden. [url]www.life-of-brian.dk/thailand.htm[/url] |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 01/02-2009 15:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Har kigget lidt på deres hjemmeside, men det er nu ikke meget de tilbyder. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 01/02-2009 16:23
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
hvis jeg var dig ville jeg gå efter et hotel hvis altså det skal være i cha-am men prøv dem her du kan helt sikkert få en god pris hvis du spøger pænt http://www.nanaho...nhouse.php
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| madsen1967 |
Lagt på d. 01/02-2009 19:04
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
kik på min hjemmeside måsker er det noget for jer ? kan også hjælpe med et hus hvis der er . www.micks-guestho... tilbyder også taxa sevise fra lufthavnen til cha-am pris kun 2000 baht Michael Madsen
|
|
|
|
| WheelchairThailand |
Lagt på d. 17/12-2009 19:20
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
basse50 skrev: Hej ! Er der nogen herinde der ved, eller hvor der er mulighed for leje af hus, i eller omkring Cha Am, Leje ca 1mdr i juli 2009. På forhånd Tak ![]() ![]() Du kan tage et kig på denne hjemmeside http://www.wheelc...ple.com/dk . Her er to skønne ferieboliger i Hua Hin blot 15 km fra Cha-am. [url]Wheelchairaccessibleholidayhomesfordisabledpeople.com/dk[/url]
Wheelchair accessible holiday homes for disabled people in Thailand. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.