Se indlæg|
Karon & Kata
|
|
| Allan Pedersen |
Lagt på d. 16/05-2005 15:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Hej derinde. Vi skal en tur til Phuket til vinter. Er der nogle der har nogle fif. Vi har tænkt os at rejse med Top Tours og bo på følgende hoteller Thavorn Palm Beach og Orchidacea Resort. Er der noget der kender til de hoteller og rejseselskabet så vil vi blive meget glade. Mvh Allan & Dorte |
|
|
|
| elmajo |
Lagt på d. 17/05-2005 11:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Hej Allan og Dorte! Prøv at kigge lidt rundt, jeg ved at der står utrolig meget om området dernede, har bl.a. selv skrevet en smule - I kan ihvertfald roligt glæde jer, for I kan ikke glæde jer for meget ![]() ![]() DET ER SÅ FANTASTISK ![]() ![]() , jeg har sgu` aldrig været en gnier; men for os (min mand og jeg) handler det bare om, at komme afsted igen ![]() ![]() Jeg læste på her på dansk-thai èn der skrev "pas på, man bliver afhængig", og må sande, at det handler ikke kun om de smukke og bedårende thaipiger; men om hele det forførende land, klima, skønhed, kultur osv.... GLÆD JER ![]() Mvh. elmajo |
|
|
|
| werner4398 |
Lagt på d. 01/06-2005 14:36
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Jeg har været på grand canaira mange gange og på kreta 1 gang .....men glem alt om det ....det dur bare ikke ...smiler ..vi fløj med sia og det ka meget varmt anbefales da det er bare total vild go service og i sin egen personlige skærm foran sig er der bla 60 dvd film - 30 game boy spil 1000 mp3 musik nummer - mange forskellige serier fra usa .....da vi var kommet op i ca 11 km højde var de rundt og spørge om vi ku tænke os noget at drikke ...og inden for 10 min havede de været der 3 gange ....så der vik vi lige 3 gin og tonic på 10 min ....for vild lækkert ... så gik det jo ellers slag i slag med strømper tandbørste kanon god mad så lidt film ...et par drinks mere...go mad ...et par film ....et par drinks ...og vupti ...så var vi sq i singapore ...så havede vi 2 timer vente tid men de går jo kanon hurtig når man er ny i sådanne en havn .....efter 1.5 T flyve tid lande vi i phuket ....![]() ![]() godt vejr ....der stod så en flink thaier og skulle køre os til hottellet .....og fuck de ka sq ikke køre bil ....op og ned i hastig hed ....hele tiden ...og jeg har sq normalt ikke problemer med køre syge ....men det blev jeg .....vi ankom til hotelet det ka sq ikke beskrives ....for vild lækkert ...og det ska sq opleves.....vild god service kanon søde mennesker ....![]() ![]() vi fik et meget okai rum ....måske lidt langt væk fra det hele ... men det var jo osse kun et standard rum ...men vi tænkte jo at det nok ikke var på værlset ferien sq forgå ......og nop det var det heller ikke ......vi tog ind til patong og suset lidt rundt ....men ikke for vildt da vi sq op at fiske næste morgen ....vi blev hentet på hotelet kl 0730 og blev kørt til chalong havn hvor mena 4 ventede på os ......og jeg siger jer vi blev skuffet ..en gammel udslidt båd gammelt grej .....så da vi fik de første bonitoer på flåede vi dem ind i raseri ....skipperen ku jo godt se at vi havede fået den forkerte båd ...men det kom der en løsning på da vi kom i land stod ham der ejer mena 1-2-3-4........ikke de store fisk ....de næste dage ,,,men vi så flere sail fish komme ud af vandet ...og vi havede ose et dobbelt hug med sail fish , men de krysede linerne og så var de væk . vi havede vores private tuk tuk chauffør bob hedder han han var en frisk ældre mand og hans tlf nr er 013704267 og han ville gerne at hvis jeg viste at der kom andre dansker derned at jeg så ville gi jer hans nr ...men vi ka da varmt anbefale ham ![]() ![]() men ellers var vi lidt rundt i karon og i patong ..en dag lejede vi et par jet ski ...vild sjov ..... men alt i alt en total uforglemmelig ferie ....så til alle ...bare se at komme af sted .... ( MAN HAR SQ IKKE VÆRET PÅ FERIE FØR MAN HAR VÆRET I THAILAND ) OG UPS ...Jeg mødte en mand i karon på samme gade som dansker baren den ( HANS OG KONE ) KANON FLINKE MENNESKER ... han kom til at tudse på min arm ...så nu har jeg mit navn tudset på thai på armen ...og den er jeg vild glad for ..og den er lavet med skygger ... 600 dk ..og folk siger da den er ret pæn ......jeg kan kun sige at vil man på ferie så ka jeg på det varmeste anbefale top-turs - thailand........ er der nogen der vil høre mere så ka i jo fange mig på gerne på |
|
|
|
| elmajo |
Lagt på d. 01/06-2005 17:50
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Hej og velkommen hjem (vi har jo næsten haft thaivejr herhjemme)![]() ![]() ![]() Tak for en dejlig rejsebeskrivelse - og jeg får lyst til at sige "HVAD SAGDE JEG", for det var ozze, hvad vi blev mødt med, da vi kom hjem, det lyder som en regulær løgn, når folk beskriver/beretter om landet; men........... det er så vildt og ikke mindst sandt, man er på godt dansk blevet (fucking) forført ![]() ![]() ![]() Nu du var der, så fandt du ikke mit hjerte? Knus fra Elmajo Ps. Vi snakkes |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.