Se indlæg
 Udskriv debat
hjælp angående visa runs
AsifK
okay, jeg har tænkt mig at bestille en rejse den 23 januar og dens hjemrejse e den 10

jeg regnr dog med at blive der på ubestemt tid , så mit spørgsmål er

man skal have en retur billet for at komme ind i thiland right?

så hvis man laver en visa run efter den dato og bare dropper sin hjemrejse så er der intet problem på med det rigt?

så kan jeg nemlig bestille en billet jeg har råd til det

kærlig hilsen asif

MisterMuak
Vedr. returbillet.

Jeg har aldrig haft en returbillet og har ikke haft nogle problemer med at komme ind i Thailand eller visaruns saa det skulle ikke vaere dit store problem

pdrhan
Husk der er lavet om på reglerne for visaruns....se indlæg andetsteds her i dette forum....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

claus31130
AsifK skrev bla.:
.....
man skal have en retur billet for at komme ind i thiland right?
.......

Er heller aldrig blevet afkrævet at vise billet hos immigrationen i bkk.......

MEN DE "RARE" DAMER VED CHECK-IN SKRANKEN I KASTRUP,KAN OG VIL AFVISE DIG,HVIS DU IKKE HAR EN RETURBILLET......flyselskaberne er idag pålagt at tjekke "om man har papirerne iorden",

Claus

http://www.cs-web.in.th/
MEN DE "RARE" DAMER VED CHECK-IN SKRANKEN I KASTRUP,KAN OG VIL AFVISE DIG,HVIS DU IKKE HAR EN RETURBILLET......flyselskaberne er idag pålagt at tjekke "om man har papirerne iorden",

de mokker er iskolde, jeg har selv prøvet det, så sørg for at ha tingene i orden, en BOOKET retur. så kan du altid lave det om. og visa til den tid du skal være der ud over de 30 dage

de nappetænger i Kastrup kan hurtigt ødelægge din dag, og de gør det hvis de kanAngry

goldwing
Og HUSK at dit pas skal være gyldig mindst 6 mdr. efter hjemrejse datoen.....

ASIFK.

Hvis du bliver afvist ved ank tha. er det luftfartselskabet der hænger på dig derfor skal du ha en retur eller anden garenti så de ikke hænger på dig.

lindy

dutling68
man kan købe en ekelt billet med thai air, hvis du har et 1års visa.......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

AsifK, hvilken slags pension har du, er du over 50,
grunden til jeg spøger at at finde ud at hvilken slags visa du skal bruge for at bosætte dig i thailand, finder du ikke ud af det først bør du allerade nu købe dig en retur billet, eller få fat i et visa som du kan fornye hver 3 måned.

jpo
3 maaneders eller 1 aars visa i passet, ja man skal have 1 retur billed, thai travel kraaver at se passet.
og det er jo ikke smart forst at flyve mange timer,
og saa staa ved paskontrol med lang ore, fordi man ikke har sine ting iorden, og man ved ikke om den der ser passet har haft en dum dag, saadanne er det i thailand,

Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Boes
Du skal ikke have en retur - det er nok med en billet ud af Thailand.....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: