Se indlæg
 Udskriv debat
Sofabord med figur understel SØGES
mam
Hej!
Har søgt flere forretninger og hjemmesider for at kunne købe et glas sofabord, med en eller anden figur der "holder" pladen. har set dem i Thailand, men mener også at det skulle være muligt at finde det herhjemme. Så kender du et sted, så TAK Smile
Hvad laver vi her???

Berg
Har set masser af disse både i Danmark og i Thailand, men efterhånden nogle år siden jeg har set dem i Danmark, kunne før fås i bla. IDÉ møbler og ILVA men aner ikke om de stadig har dem.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

sank
Ellers prøv en af Thai Importørene. Om de kan tage et med til D K

ubon lynge
Tror ikke de er på marked mere i dk, det er jo nogle år siden de kom frem,men måske du kan finde et ved en butik som gemmer et i baglokalet.
Ubon.

Pibe

quickmouse
prøv denne butik, har set noget der ligner.

http://www.thaibu.../index.htm

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

ebeth
Eller prøv at ringe til Thai Giftshop i Væggerløse på Falster, det er Kanlayanee Aalborg der har den.
tlf: 20 24 80 69 eller 30 63 63 99
Redigeret af ebeth d. 13/11-2008 20:02

HOJ
Hej bor du i Nordjylland så prøv www.butikthai.dk den ligger i Lyngså du kan se nogle af deres vare på seiten og Tlf er 41415082 eller 50151582
mener at man kan bestille hos dem ved de snart skal til Thailand
Redigeret af HOJ d. 13/11-2008 23:40
Web: HOJ

mam
Som altid mange gode råd, TAK til jer alle, jeg prøver nu og håber det lykkes at finde bordet. Pas på jer selv og endnu engang TAK Smile
Hvad laver vi her???

Spring til debat: