Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Har været i korat 12 gange indenfor de sidste 6 år.Min kone kommer derfra så jeg har hvergang tilbragt nogle dage der med familien,men såfremt man som farang ikke har noget familie at besøge i Korat mener jeg ikke man som turist kan få bruge mere end 1 max.2dage til at få set byen samt den obligatoriske og største seværdighed der "ladybuddahen".Mht hensyn til hoteller er der rigeligt og jeg kan anbefale K-stars hotel mit i centrum som er et, for korat, topend hotel til 750bath pr.nat.der er cabaretbar i stueetagen samt byens største diskotek lige overfor.MHT.til dine planer om at bygge et hotel der tror jegikke på det.Der er større fremtidsperspektiv i at bygge små lejligheder ,1-2 værelser til udlejning til thaierne,der bor og arbejder i eller udenfor Korat.