Se indlæg|
Computer til Thailand
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 23/08-2004 12:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hi. Er der nogen der ced om jeg får problemer med at tage en bærebarpc, med til Thailand, det er en jeg har købt på afbetalling, men pengene bliver overført hver md via PBS. Med venlig hilsen Suk ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 23/08-2004 13:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Hej suk, Du kan jo bare tage regningen med, så man kan se, at den er købt i DK. Der er også masser af forretningsfolk som rejser til Thailand med PC. |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2004 13:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser SUK Nej der er ingen problemer med at tage en blærbar med det er ganske alm.at folk nu har blærbare med ud at rejse.og de kan altid se på den at den er købt i dk da den jó har åæø på tasterne men ingen probs Rejsebamsen ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/08-2004 15:19
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Jeg har rejst en del på forretningsrejser og kun én gang har jeg haft problemer med min bærbare. Det var med en tolder i Kastrup lufthavn på en hjemrejse fra Canada, hvor tolderen mente at den bærbare jeg havde med hjem oversteg det beløb som jeg måtte indføre til Danmark. Problemet blev løst ved at vise ham at min bærbare har æøå på tastaturet og derfor ikke var en nyindkøbt bærbar som jeg prøvede at smugle ind i landet. Kun været ude for det problem en enkelt gang ud af mange-mange rejser, så det er nok sjældent at det sker. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 23/08-2004 15:50
|
|
Tak for svarene, nu vil jeg også til Thailand og være en lille gris, min Thaikæreste vil ikke med, så jeg må jo klare mig alene, gu' ved om det går![]() Hilsen Suk ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 23/08-2004 17:46
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hej Suk, Jeg har haft bærbar med til Thailand mange gange, no problem hverken den ene eller anden vej. Har heller ikke oplevet problemer i andre lande. Sikke noget, rejser du bare fra din veninde! it must be love!! ![]() Tænk nu hvis du ikke kan finde en anden pige derude ![]() /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2004 20:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Hvad så med din veninde,skal hun så lede efter en ny mand eller ????? grisebamsen ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 24/08-2004 09:47
|
|
Hi Ja, jeg tror ikke hun vil leve som ungmø, resten af sine dage, men til Thailand det vil hun ikke
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 16/10-2004 11:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
emnet ser godt nok afsluttet ud men alligevel vil jeg lige kommentere at man siden september2004 ikke har skulle udfylde toldpaprier naar man ankommer til thailand med fly. fOr i tiden skulle alt over 10.000 bath registeres, hvilke i praktis betOd at man skulle registere sine sko,bukser,kuffeter,briller, kameraer ogsaa vidre og vidre, hvilke naturligvis ingen gjorde. saa det skulle ikke vere noge problemer med at tage pcen med paa turen. jeg registeret ihverfald ikke min da jeg rejste ind og min var en splinter ny pc, til 60.000 bath. dog vil jeg lige advare mod at tage en parketbell med, da de ikke har nogle servise i thailand. saa da min adopter sprang i luften 45 dage efter jeg havde veret i elgiganten, stod jeg med noget af et problem, det tog over 2mrd at faa en ny adopter sendt til thailand![]() ![]() og saa kunne jeg jo kun grine af at der var 30dages tilbagekobsgarenti i elgigantensaa nu bruger jeg altid en fan til at holde min adopter kold
Redigeret af bahtman d. 16/10-2004 11:04 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.