Se indlæg|
Phuket by.
|
|
| gall |
Lagt på d. 04/11-2008 21:04
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
Er der nogen der har deres daglige gang i Phuket by. Grunden til, at jeg skriver, er at vi i slutningen af januar 2008 fik forbyttet vores memorycard til kamera. Var inde på en netcafe for at overføre billeder - Den korte version er.. Damen i cafeen sagde efter et stykke tid, at de ikke havde tid i dag, og gav os kortet tilbage. Først i Bangkok opdagede vi at vi havde fået et forkert kort med. Vi har nu billeder af andres ferie på Phuket, og mangler vore billeder fra Koh Chang, Phi Phi og Phuket. Har prøvet at maile forkellige kontorer i Town, uden resultat. Kommer til Town igen i Januar. Cafe ligger for enden af gaden mellem biograf og Robinson. Vore billeder er med vores 2 årige søn, min hustru og jeg. Jeg tror at vejen cafeen ligger på hedder Tilok Uthit 2, mener der ligger en forretning der sælger musk cd et par forretninger derfra. Pæn cafe med betjening inden for døren til venstre. Båse med pc'er i begge sider, toilet fjernest. Laver en god kaffe. Har brugt denne cafe flere år. Vi har selvfølgelig stadig de andres billeder og videooptagelser. Har du muligheden for at hjælpe, ville vi være meget taknemmelige. Kender du en mailadresse, kan det måske også hjælpe os. |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 04/11-2008 21:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Hejsa Jeg kender ikke til Phuket så meget, men jeg bruger tit dette dejlige kort til at komme rundt. Jeg har fundet vejen, og Robinson har du lige til højre. Gå frem ved at trykke på de blå pletter, og drej rundt ved at holde musen nede of flyt højre eller venstre. Måske du kan finde din netcafe på denne måde, og så måske nogle kan genkende og hjælpe dig. Håber du får dit ram-kort retur. pøj pøj http://tinyurl.co... Redigeret af goldwing d. 04/11-2008 21:32 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 05/11-2008 07:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Netop derfor har jeg altid selv pc med - og i Thailand koster et memorykort jo ikke mere end et par pilsnere.......derfor har jeg altid mindst to kort at bruge af - går det så helt galt køber jeg bare et nyt...men surt er det at de har forbyttet det......tror desværre ikke chancen er stor for at du ser det eller billeder igen....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| gall |
Lagt på d. 05/11-2008 09:14
|
Hej Goldwing Orh.. Syret kort. Lidt hårdt at kigge på for os der stadig har 2 måneder til vores årlige flugt. Skulle jo nok have fundet denne side noget før. Prøver at se om jeg kan finde navn på netcafe via kort, når jeg har tid. - Skal desværre også arbejde. Til dem der kører mc i Thailand kan jeg hilse og sige at det er ved at være mindre sjovt at køre i DK. Støvregn de sidste par dage. ØV Mvh Thomas |
|
|
|
| gall |
Lagt på d. 05/11-2008 19:27
|
Har rykket mit spørgsmål til "danskere i Thailand" Det er måske mere relevant Thomas |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.