Se indlæg|
Billige flybilletter 22. el. 23. december en uge???
|
|
| mereding |
Lagt på d. 23/10-2008 12:25
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hej alle Min kæreste og jeg er i krise - vi vil meget gerne ned og besøge nogle venner til jul i Thailand, som er ude og rejse i Østen i et halvt år. Så hvis vi kunne overraske dem med at komme derned og holde jul med dem, ville det være perfekt! Vi mangler dog flybilletterne - vi har søgt flere steder, og det billigste vi har set er ca. 9.600 DKK pr. person. Pga. eksamen, kan vi første rejse efter kl. 17 d. 22. december og skal være hjemme igen d. 30. december til stor fødselsdag. Hvis der er nogle som kender andre steder, hvor der er billigere billetter, så sig endelig til Vi vil helst ikke have en rejsetid på 20 timer hver vej.DET VILLE VÆRE TIL STOR HJÆLP! Håber på at høre fra en masse med gode priser... Rigtig god dag til jer alle! |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 23/10-2008 12:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Bliver nok svært at finde noget billigere end det du allerede har. Men ikke andet for at søge på kryds og tværs af nettet. God jagt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/10-2008 13:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
lidt set ude, til den travelste uge på den rute, det lyder billigt det du har fundet |
|
|
|
| mereding |
Lagt på d. 23/10-2008 13:58
|
Okay.. Så I tror ikke vi kan være heldige at få en afbudsrejse i det tidsrum for billigere penge, jo tættere vi kommer på jul? For vi ved ikke helt om vi skal købe billetterne nu eller vente til lige inden? Det er rart med nogle "eksperters" mening - mange tak ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/10-2008 14:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Som Big-Viking har nævnt, bliver det mege svært for ikke at sige næsten umuligt, også p.g.a. den sene søgning og Jul. P.g.a. af jeres eksamen er I desvære forhindret i at benytte dette tilbud fra Super Saver.dk: Bangkok 6.283 dkk Afrejsedato: tirsdag 09 dec 2008 Hjemrejsedato: tirsdag 16 dec 2008 Nogle af vores kunder har bestilt en rejse til denne destination og på disse datoer og har betalt denne lave pris pr. person. OBS! De laveste priser forsvinder hurtigt og kan være udsolgt når du søger. I stedet vises den pris der er lavest nu. De kan være identiske nogle gange. Redigeret af Lung Yao d. 23/10-2008 14:07 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| mereding |
Lagt på d. 23/10-2008 14:52
|
Ja det gør vi. |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/10-2008 16:07
|
|
jeg husker sidste år da var der flere gange afbestillingsbiletter på text tv/ tv 2 side 525 (tyrkiet experten) sådan ca første halvdel i december. så mon ikke der bliver det igen. det kræver jo så lidt is i maven, men tit henover jul får folk kolde fødder når de skal forlade familie |
|
|
|
| mereding |
Lagt på d. 23/10-2008 16:12
|
Tak for tippet! |
|
|
|
| Spiceroads |
Lagt på d. 23/10-2008 19:44
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Fra Hamburg med Emirates d. 23.12.2008 - 30.12.2008 Pris:8.750 kr Hilsen Spiceroads |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 23/10-2008 20:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
umidelbart vil jeg også mene at en afrejse fra hamburg vil spare jer for nogle tusinde kroner, det er bare med at holde gluggerne åbne, det er ganske rigtigt nok at tyrkiet eksperten havde nogle tilbuds rejser til phukket / bangkok sidste år på kun fra 999 dkr. men rigtigt nok så er det med at have is i maven hvis i vil hjem til tiden .http://www.tyrkie...perten.dk/ hold da øje med last minute / aktuelle tilbud. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 23/10-2008 23:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Nu kan man jo se hvis man går ind på Tyrkietekspertens side at deres afgang til Thailand er den 211208 så det kan de jo nok ikke bruge når de skal være hjemme den 22. Men i må godt nok have mig undskyldt rejse til Thailand for 5-6 dage også skulle give 9000kr for det, det er godtnok penge ud af vinduet hvis i spørger mig. I kan tidligst lande dernede midt på dagen den 23 hvis i tager en aftenafgang også skal i afsted senest om aftenen den 29 for at være hjemme d 30. Og i skal absolut ikke regne med at få billige billetter på lige akkurat d 22-23 december da det jo i forvejen er de travleste dage for dem der rejser ud for at holde Jul. Men Held og Lykke anyway. Jens |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 24/10-2008 09:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Billetter er ekstremt dyre i den periode. Rejser selv hjem til Danmark for at holde jul. Rejser med Thai til Danmark d. 18 december, og retur til Thailand d. 2 januar. Pris 54.000 baht. Og jeg er typen der søger og søger på alle leder og kanter, efter billigere billetter, og det er bare svært i den periode, at finde noget billigt. Dertil skal også siges, at det jo er blevet dyrere at flyve. Hvis man er villig til at rejse med mindre prominemt selskaber, eller ikke har noget imod mellemlandinger og ventetider, kan det selvfølgelig godt gøres billigere. Jeg ved at Turkish Airways har nogle ok priser i den periode, det samme har KLM. Jeg hader bare mellemlandinger, så jeg er nødsaget til at punge 1500-2000kr mere ud, for min billet....
|
|
|
|
|
Lagt på d. 24/10-2008 12:16
|
|
Snakkede forleden med nogen , der havde været heldige med en 15 dages billet med STARTOUR - kun 4000 dkr. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 24/10-2008 14:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
![]() Jeg ved ikke om Kerala air. flyver på Kbh. men måske fra Moskvad se anden tråd her ![]() |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 24/10-2008 17:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
girobank skrev: Snakkede forleden med nogen , der havde været heldige med en 15 dages billet med STARTOUR - kun 4000 dkr. også i ovennævnte rejse periode. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/10-2008 08:46
|
|
Ekstra afgange m. sas http://www.netpos...id=1025398 lindy |
|
|
|
| msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 30/10-2008 20:37
|
![]() ![]() Antal indlæg: 198 |
Hej Alle Jeg har lige benyttet et af de Google link der er her på siden Det var et link til Travellink.. 2 Billetter d. 9 nov og hjem den 28 nov.. Samlet pris 13.351 incl alt... Det er direkte med thai... Er det ikke rimeligt i denne her tid???? Msr
Vin til alle Erhverv, private og gavepakker Tilbehør, glas og decantere [url=http://www.winepusher.dk] Skal vi lave vinkortet til din restaurant
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 30/10-2008 21:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Det lyder som en rimelig pris, men Thai har faktisk plads på flyverne lige i øjeblikket! Så måske det kan gøres billigere![]() IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/10-2008 21:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Msr, << Er det ikke rimeligt i denne her tid????>> JA, taget i betragtningen af at kun selv "Tax/fuel afgift" udgør 5000kr (2stk). Og som jesperfrb skrev er der en del ledige pladser på Thai flyvninger i øjeblikket, men jeg tvivler på at de "dumper" prisen. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Vi vil helst ikke have en rejsetid på 20 timer hver vej.

Jeg ved ikke om Kerala air. flyver på Kbh. men måske fra Moskvad