Se indlæg|
Pbair
|
|
| LEICESTER |
Lagt på d. 19/10-2008 00:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Jeg har prøvet og booke en tur med Pbair d. 29 Oktober retur 8. December Bangkok- Buriram, men deres system melder en fejl når jeg prøver at booke. Jeg har så i 3 dage skrevet mails ti dem men får ikke noget svar tilbage. Jeg fløj med dem sidste år, og købte bilet over nettet uden nogle problemer. Tja jeg regner ikke med selskabet er gået ned da jeg kan booke andre dage, men det er sgu en belastning at de ikke besvarer deres mais! Nogle der har stødt ind i de samme probemer? |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 19/10-2008 06:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Jeps, det er desværre set flere gange før med PB Air. Både at hjemmesiden melder fejl eller de ikke svarer på mails, eller det kan tage 1-2 uger inden de svarer. Der er ikke samme mail kultur i Thailand som DK og det er ikke altid at mails ender de rigtige steder. Ofte sker så det, at ved de ikke lige hvad de skal svare eller ikke helt forstår det engelske, ja så svares der ikke. Eller der bare ikke er personale nok til at svare. Men prøv igen..... evt nogle af de andre mail adresser de har på hjemmesiden. De har også agent i Burinam, tlf nr på hjemmesiden. Har du en bekendt i Burinam kan vedkommende måske ringe dertil og reservere? PSB, Phu Siam,tel 044-625066-7 fax 044-625065, 24/23 Romburi Rd., A. Muang, Buriram God fornøjelse Redigeret af lols d. 19/10-2008 06:58 |
|
|
|
| LEICESTER |
Lagt på d. 19/10-2008 10:22
|
Tak for svaret. De sidste par dage har jeg sendt 1 mail i timen til 2 forskellige adresser, regnede med at de ville blive trætte af mig og svare til sidst men nej. Men jeg finder nok ud af det. Jeg kan jo bare ringe til dem, men hvis de ikke er skarpe til at svare på engelsk så bliver en samtale med nok ikke nemmere. Ellers kan jeg bare købe billet når jeg kommer til Bangkok, men jeg er typen der gerne vil have styr på tingene inden jeg lander derude. |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 19/10-2008 11:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Du kan roligt ringe til dem. De har talt rimeligt engelsk de gange jeg har talt med dem. Men send ikke flere mails idag.. Jeg tror, ikke de har folk på arbejde til at læse-svare mails i weekenden Det er et ret lille flyselskab.Den 29. er midt i ugen og jeg tror ikke flyet vil være fyldt op. |
|
|
|
| LEICESTER |
Lagt på d. 20/10-2008 16:45
|
Når har idag fået svar fra begge steder jeg havde sendt mails![]() De havde lavet om på afgangs tiden derfor meldte deres hjemmeside fejl. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Det er et ret lille flyselskab.