Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Mit første møde med LOS og kærligheden
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 17/10-2008 00:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Har først lige set billederne nu, kan ikke komme på "facebook" på arbejdet! Tak for de fine billeder!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| pylle |
Lagt på d. 17/10-2008 00:34
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
John skrev: goldwing skrev: Men syns bare at den sidste 1½ linie burde du have undladt, hvorfor bruge disse negative ting efter at have brugt timer på at skrive dette dejlige indlæg......... Ja måske kun mig der har denne mening. Men takker alligevel, og håber lykken fortsætter for jer..... Goldwing Hjertelig tillykke med kærligheden Jens, jeg ønsker jer alt godt i livet fremover. Når dette er sagt så vil jeg give Goldwing 100% ret. manse skrev: Tag dig ikke så meget af tonen på denne side, du kan såmen blive truet på livet, hvilket ikke er så sjældent. Du kan også få mange bebrejdelser for en sådan oplevelse du har haft, men lad dig ikke mærke af det. Håber du som nogen af os andre herude, bliver ved med at være en glad dreng, hvilket alt jo tyder på ![]() ![]() Hvad skal det negative p.. nu til for Manse? Fordi der er nogen der har været efter dig er det jo ikke ensbetydende at det samme sker for Jens. du kan såmen blive truet på livet, hvilket ikke er så sjældent der er selvfølgelig nogen der tror at overdrivelse fremmer forståelsen, men jeg syntes bestemt ikke sådan en kommentar klæder dig. Hvad er det, der altid giver dig ret og bedrevidende. Jeg husker stadig den tråd manse truet på livet. men den er vel lukket nu, så nye ikke bliver skræmt væk. Selvfølgelig har jens også lov til at sige sin mening uden du altid skal løfte pegefingeren. Er du webmaster fordi jeg kan se, du bruger websidens e.mail adresse |
|
|
|
| JackD |
Lagt på d. 17/10-2008 06:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 150 |
Smuk beretning - tak for det. Men hvorfor skal den skæmmes af upassende bemærkninger fra manse, goldwing o.a.? Lad dog for h.... vær at kommentere hvis indlægget generer jer. Simpelt ikke. Manse: Hvorfor rippe op i den gamle historie og overdramatisering af den "livstruende episode"? Sandheden, som ingen vil forstå: ET DTW UDEN MANSE VILLE VÆRE ET RART OG FREDSOMMELIGT STED! Du starter jo selv gang på gang al balladen! |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/10-2008 07:17
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Jeg har oprettet en ny tråd, for ikke at fjerne focus fra Jens oprindelige indlæg. http://www.dansk-...post_75849 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 17/10-2008 07:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
JackD, nu synes jeg godt nok du er uretfærdigt. Jeg skæmmer overhovedet ikke Jens's indlæg. Jeg kommentere det bare positivt og svare ham på de sidste to linier i hans indlæg, ikke for at være negativ, men bare for at sige, at man kan komme ud for lidt af hvert, og må acceptere det, men du har åbenbart fået et horn i siden på undertegnede, hvorfor ved jeg ikke, men hvis man ikke kan svare ærligt på de indlæg der kommer, ja så er det jo bare en syklub. Du må også konstatere, at det ikke var mig der fortsatte efter mit indlæg, men andre, dig inklusive, der åbenbart synes jeg er et dumt svin, fordi jeg tillader mig at være på denne side og svare på indlæg, men I er åbenbart bedre, så det må jeg jo tage til efterretning. Hvor jeg dog er ked af, at man skal behandles på denne måde, bare fordi man ikke er enig.... |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 17/10-2008 07:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
[img]http://enigma.dune.net/~eric/Do-not-feed-the-troll.PNG[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/10-2008 08:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
mrbfly. Tak for den fine beretning.....og tak for kigget af billeder, de vrimler jo med amoriner... Saa tillykke med det hele.........
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 17/10-2008 09:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Dejlig historie - jeg kan sagtens sætte mig ind i, hvordan hjertet hopper af glæde over sin kæreste. Min egen kæreste tager også i tempel en gang om året for en 5-7 dage ad gangen, men sidste gang snakkede hun så meget i mobiltelefon med mig, at der siden er kommet nye retningslinier for den slags i det lokale tempel. Meget spændende billeder - en lignende ceremoni skal jeg nok selv igennem indenfor en overskuelig årrække, så det var rigtigt interessant at se, hvordan sådan noget foregår. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 17/10-2008 11:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
God historie og flotte billeder. Så nu glæder vi os til at hør hvordan det går med landbruget og om du får lov at vande selv ?? ![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 17/10-2008 14:58
|
|
Hej Jens jeg syntes også det ligner mit foretrukne Hotel i Bangkok ?? New World |
|
|
|
| mrbfly |
Lagt på d. 17/10-2008 15:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
sank skrev: Hej Jens jeg syntes også det ligner mit foretrukne Hotel i Bangkok ?? New World Hej Sank! Jamen det er det skam også, men vi boede der kun i 4 dage. De 2 andre gange vi frekventerede Bangkok boede vi på Nakorn Pink Hotel i Samsen 6, 2 gader derfra! Det kostede kun en fjerdedel men var uden restaurant |
|
|
|
| mrbfly |
Lagt på d. 17/10-2008 15:08
|
|
Hej allesammen Tusind tak for de mange positive og dejlige kommentarer og lykønskninger! Det varmede og jeg skal nok følge op på historien senere. Hilsen Jens ![]() |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 17/10-2008 15:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Hej Jens Ja når man ser dine billeder, ja så kommer hele ens eget bryllup op igen. Hvor er det dejligt at se. I ser bare så lykkelige ud. Kan ikke andet end gå godt. Som en anden skrev før, så må du endelig fortsætte med skriverierne om dine oplevelser. Tillykke og held og lykke herfra ![]() |
|
|
|
| toomuchdenmark |
Lagt på d. 17/10-2008 18:44
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
tillykke med brylluppet. tak for de gode billeder
[
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 18/10-2008 10:17
|
|
Hej igen fam. Jens mente nok jeg kan kende altanen vi har boet der så mange gange så vi får gerne rabat og det er dejligt centraelt ned til flod båden som vi benytter meget fortsat god dag |
|
|
|
| Curious |
Lagt på d. 10/11-2008 21:15
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Tak for en smuk og dejlig historie og tillykke med kærligheden og ægteskabet. Det var en dejlig solstrålehistorie, som jeg bestemt var glad for at læse. Det er rart at høre, at kærligheden kan findes, også via nettet og over lange afstande. Mvh. C. |
|
|
|
| mrbfly |
Lagt på d. 10/11-2008 22:04
|
|
hej Curious 1000 tak for svaret. Jeg brygger på en fortsættelse, mere uddybende om forholdet som det udviklede sig - jeg kan kun sige at jeg fik mange gange mere end jeg havde forventet og ønsket mig Jens |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.