Se indlæg
 Udskriv debat
.net udvikler i thailand
.NET UDVIKLER I THAILAND
Dansk Internet Erhverv Thailand
Dansk Internet Erhverv søger udvikler i Thailand.

Er du god til .net, så har vi jobbet til dig. Stillingen er .net udvikler hvor du primært skal udvikle på vores CMS Software - Webkontrol.

Du vil indgå i vores team i Thailand i den spændende by som hedder Chiang Mai.

Chiang Mai er en civiliseret storby halvt så stor som København med luksushoteller, shoppingcentre, og masser af turister. Chiang Mai er Nordthailands hovedstad, og en af landets største provinsbyer. Den ligger ca. 800 km nord for Bangkok.

Byen er kendt for befolkningens venlighed og graciøsitet. Mange trekkingture i Nordthai-land udgår fra Chiang Mai. Mange huse i Chiang Mai er bygget i teaktræ - inklusive templerne, som er meget smukke. Chiang Mai blev grundlagt i 1296, som hovedstad i Lanna-Thai riget. Navnet "Lanna Thai" betyder "Thailands millioner af rismarker".

Dansk Internet Erhverv A/S er en dansk IT-servicevirksomhed med fokus på Internettet. Dansk Internet Erhverv A/S har siden 1997 beskæftiget sig med WebKontrol CMS Software med bla. webshop systemer og betaling over nettet desuden online markedsføring til virksomheder.

Dansk Internet Erhverv er i rivende udvikling og er i dag en af Danmarks største CMS udbydere med mere end 1.100 kunder.

Vi forestiller os, at du...
· kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt
· er systematisk og struktureret
· Kan tale og skrive engelsk
· har gode samarbejdsevner
· er kreativ og entusiastisk
· har humor

Kvalifikationer
· Du har erfaring med Photoshop
· Du har erfaring med (D) HTML og CSS
· Du har erfaring med .net
· Du har erfaring med ASP og Javescript
· Du har erfaring med Access og MS SQL
· Du kender til CMS
· Du har kendskab til EDB og IT

Vi tilbyder:
· Stabil arbejdsplads
· Løn efter thailands regler (God løn efter forholdlene)
· Et job i en spændende virksomhed, med en hyggelig og afslappet omgangstone.
· En stærk virksomhedskultur med et godt socialt fællesskab, hvor vi løbende har fælles arrangementer

Vil du høre mere omkring mulighederne for at bo og arbejde i thailand, så kontakt nedenstående.

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

Ansøgning:
Send din ansøgning til

Ville ønske jeg kunne søge det job selv, men jeg er SLET ikke kvalificeret, desværre.

Kunne være intressant at høre om der er nogen som har søgt på et. Men det er jo privat ting, så jeg forstår godt vis folk ikke vil svare

Mvh

Lasse

Tobias_G
HejSmile

Jeg er ny her inde, og jeg kan se at annoncen har været her længe... men jeg vil gøre alt for at komme til Thailand og jeg kan godt nikke "ja" til Kvalifikationerne..

søger i stadig?

/takker

ingolf
Ansøgning:
Send din ansøgning til

Send dem en mail og spörg!!

Ingolf
Redigeret af ingolf d. 09/10-2008 12:41

Tobias_G
det gør jeg så... takker

Spring til debat: