Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hejsa ......... ville lige høre om der er nogen der kender det hotel som vi ska bo på Thavorn Palm Beach ved karon beach ...og måske om der er nogen der har rejst med ( top tours ).....heyyyyy 1000 tak for svarrene til mit sidste inlæg ...det er sq rart at høre hva andre har oplevet .....ka det godt passe at der ike er fler der kender tops tours håber sq ikke at det er et skod selskab.....sås........ Redigeret af werner4398 d. 11/04-2005 10:40
Hej werner, og undskyld at jeg ikke har svaret på din mail.
Angående Top Tours jeg har rejst med dem for 2 år siden til Jomtien men var utrolig skuffede over den service eller manglende på samme...Da jeg ankom fik jeg at vide at det hotel som jeg oprindelig havde bestilt var ved at renovere den fløj som jeg skulle bo og fik derfor tilbudt et andet hotel som desvære langt fra levede op til den standard som det jeg, havde bestilt.....Og efterfølgende nægtede de sgu at refundere nogle af pengene da de mente at jeg da bare kunne have valgt at blive boende på det hotel jeg, havde bestilt. Men, hvem gider at blive vækket kl 6 om morgenen af håndværkere når man er på ferie...
Så derfor er det både første og sidste gang jeg rejser med Top Tours, men det kan selvfølgelig godt være at det bare er mig som har været uheldig..
Jeg har efterfølgende altid kun købt en flybillet og selv booket hotel osv.
MVH.
Jesper_dk